Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Tisíce uchazečů, 105 zemí světa a 40 finalistů. Tak zní letošní 40. ročník soutěže Schwarzkopf Elite Model Look v číslech. Už potřetí se prestižní akce odehrála v Česku, nově se však konala v pražské O2 areně. I když šanci vstoupit do vytouženého světa modelingu získají všichni soutěžící, výherce vždy zvolí porota pouze dva. Letos se jimi stali Imade Darouache a Micklate Décio Macobola.

    Soutěž Schwarzkopf Elite Model Look slouží jako vstupenka do světa modelingu pro mnoho mladých talentů. Prestižní soutěž, která každoročně přitahuje tisíce uchazečů z celého světa, se tak stala odrazovým můstkem řady ikonických modelů a modelek.

    Mezi známé osobnosti, které díky ní zazářily na světových přehlídkových molech a obálkách lifestylových magazínů, patří například Cindy Crawford, Gisele Bündchen nebo Lara Stone.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Letos se ovšem šťastnými výherci stali Ital Imade Darouache a dívka z Mozambiku Micklate Décio Macobola. Stejně jako ostatní finalisté se na mole prošli v kouscích od značek Etro, Nanushka nebo Victoria Beckham. O nelehký výběr výherců se pak postarala odborná porota. Skupina 30 profesionálních agentů z celého světa vybrala šťastnou dvojici ze 40 finalistů.

    Po jejím jmenování ovšem oslavoval celý tým finálních soutěžících. Jejich skandování bylo totiž s jistotou slyšet až z backstage. Slavnostní večer pak už potřetí hostilo Česko. Tentokrát se ovšem ze Španělského sálu Pražského hradu, kde proběhlo v roce 2022, přesunulo do impozantních prostor pražské O2 areny.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Dává tedy smysl, že večerem diváky i soutěžící provedla řada hudebníků. Moderace se tak zhostil například slovenský zpěvák Adam Pavlovčin, známý jako Adonxs. Hudebně ho doprovázel DJ NobodyListen, na pódiu se ale objevila také jeho partnerka a zpěvačka Annet X a další umělci.

    Soutěžící nevynesli pouze renomované zahraniční značky. Pánské osazení oblékl Jan Černý

    Na modelech pak svou nejnovější kolekci odprezentovala mimo zmíněných společností také značka Jan Societé, návrháře Jana Černého. Mezi celebritami, jako je například modelka Mia Moore, zase zářily šperky Aurum, a to v hodnotě desítek až stovek tisíc korun. Staly se totiž oficiálním partnerem soutěže.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Ze stejného důvodu se after party odehrála v prostorách pražské restaurace SaSaZu, která zároveň oslavila 15 let na české gastronomické scéně. Slavnostní atmosféru doplňovala hudba DJ Lumiere a neodolatelná nabídka asijské fusion kuchyně.

    Zdroje: Instagram, Schwarzkopf Elite Model Look

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Do Česka opět zavítala soutěž Schwarzkopf Elite Model Look. Letos však slaví Itálie a Mosambik

    Tisíce uchazečů, 105 zemí světa a 40 finalistů. Tak zní letošní 40. ročník soutěže Schwarzkopf Elite Model Look v číslech. Už potřetí se prestižní akce odehrála v Česku, nově se však konala v pražské O2 areně. I když šanci vstoupit do vytouženého světa modelingu získají všichni soutěžící, výherce vždy zvolí porota pouze dva. Letos se jimi stali Imade Darouache a Micklate Décio Macobola.

    - Reklama -

    Soutěž Schwarzkopf Elite Model Look slouží jako vstupenka do světa modelingu pro mnoho mladých talentů. Prestižní soutěž, která každoročně přitahuje tisíce uchazečů z celého světa, se tak stala odrazovým můstkem řady ikonických modelů a modelek.

    Mezi známé osobnosti, které díky ní zazářily na světových přehlídkových molech a obálkách lifestylových magazínů, patří například Cindy Crawford, Gisele Bündchen nebo Lara Stone.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    - Reklama -

    Letos se ovšem šťastnými výherci stali Ital Imade Darouache a dívka z Mozambiku Micklate Décio Macobola. Stejně jako ostatní finalisté se na mole prošli v kouscích od značek Etro, Nanushka nebo Victoria Beckham. O nelehký výběr výherců se pak postarala odborná porota. Skupina 30 profesionálních agentů z celého světa vybrala šťastnou dvojici ze 40 finalistů.

    Po jejím jmenování ovšem oslavoval celý tým finálních soutěžících. Jejich skandování bylo totiž s jistotou slyšet až z backstage. Slavnostní večer pak už potřetí hostilo Česko. Tentokrát se ovšem ze Španělského sálu Pražského hradu, kde proběhlo v roce 2022, přesunulo do impozantních prostor pražské O2 areny.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Dává tedy smysl, že večerem diváky i soutěžící provedla řada hudebníků. Moderace se tak zhostil například slovenský zpěvák Adam Pavlovčin, známý jako Adonxs. Hudebně ho doprovázel DJ NobodyListen, na pódiu se ale objevila také jeho partnerka a zpěvačka Annet X a další umělci.

    Soutěžící nevynesli pouze renomované zahraniční značky. Pánské osazení oblékl Jan Černý

    Na modelech pak svou nejnovější kolekci odprezentovala mimo zmíněných společností také značka Jan Societé, návrháře Jana Černého. Mezi celebritami, jako je například modelka Mia Moore, zase zářily šperky Aurum, a to v hodnotě desítek až stovek tisíc korun. Staly se totiž oficiálním partnerem soutěže.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Ze stejného důvodu se after party odehrála v prostorách pražské restaurace SaSaZu, která zároveň oslavila 15 let na české gastronomické scéně. Slavnostní atmosféru doplňovala hudba DJ Lumiere a neodolatelná nabídka asijské fusion kuchyně.

    Zdroje: Instagram, Schwarzkopf Elite Model Look

    ― Reklama ―

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―