Více

    ― Reklama ―

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J’Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    Ralph Lauren odráží ducha Paříže i olympijských tradic. Módní svět zná jeho uniformy

    Americká značka Ralph Lauren se o oficiální uniformy olympijského týmu USA nestará poprvé. Jejich outfity totiž připraví už po deváté. S odhalením letošních návrhů si ovšem dala na čas. Vytvořila totiž jak kousky pro zahajující a závěrečný ceremoniál, tak sportovní olympijskou vesnici.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Na začátku Olympijských her se tak tým objeví v klasických Ralph Lauren sáčcích, lemovaných bílým a červeným proužkem, odkazujícím na americkou vlajku. Doplněné budou o pruhované košile a džíny. V poněkud jiném stylu se sportovci ukážou na závěr očekávané události. Lauren pro ně připravil sportovní „motorkářské“ bundy.

    Chanel odstartuje nové partnerství. S anglickou Královskou nadací nabídne špičkové kurzy

    Francouzský módní dům zahájil spolupráci s Královskou nadací krále Karla III. Představí proto speciální program, umožňující kandidátům procvičit si řemeslné dovednosti. Na kurzu trvajícím 35 týdnů se hodlá podílet také le19M, tedy pařížský kreativní a multidisciplinární prostor. Účastníci si budou moct mimo jiné vyzkoušet práci s Maison Michel, proslulým pařížským výrobcem klobouků.

    Charlize Theron nahradí slavná zpěvačka. Novou tváří J’Adore je Rihanna

    Módní dům Dior zahájil novou kapitolu. Jeho slavnou voňavku J’Adore bude totiž od nynějška propagovat zpěvačka Rihanna. V roli tak nahradí herečku Charlize Theron. „Těším se na to, až se do tohoto dobrodružství zapojím a přidám do něj svůj svět, příběh a kořeny,“ okomentovala novinku hvězda. Zástupci Dior zase vyzdvihli její “ nesrovnatelný talent a krásu“. První kampaň společně odhalí začátkem září.

    Naomi Campbell prolomí další milník. Odhalí výstavu o své kariéře

    Módní výstavy nejsou žádnou novinkou. Často se zaměřují na historii slavných značek nebo jednotlivé návrháře. Na modelky, jako by se ovšem ve výstavních místnostech zapomínalo. To však hodlá změnit Naomi Campbell, která v sobotu v muzeu V&A odhalí vlastní exhibici Naomi: In Fashion. Návštěvníkům představí svou 40 let trvající kariéru. Specifická je hlavně důležitými milníky, které Campbell jako modelka s tmavou barvou pleti překročila.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren odhalil uniformy týmu USA a Rihanna zastupuje J’Adore

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J’Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    - Reklama -

    Ralph Lauren odráží ducha Paříže i olympijských tradic. Módní svět zná jeho uniformy

    Americká značka Ralph Lauren se o oficiální uniformy olympijského týmu USA nestará poprvé. Jejich outfity totiž připraví už po deváté. S odhalením letošních návrhů si ovšem dala na čas. Vytvořila totiž jak kousky pro zahajující a závěrečný ceremoniál, tak sportovní olympijskou vesnici.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Na začátku Olympijských her se tak tým objeví v klasických Ralph Lauren sáčcích, lemovaných bílým a červeným proužkem, odkazujícím na americkou vlajku. Doplněné budou o pruhované košile a džíny. V poněkud jiném stylu se sportovci ukážou na závěr očekávané události. Lauren pro ně připravil sportovní „motorkářské“ bundy.

    - Reklama -

    Chanel odstartuje nové partnerství. S anglickou Královskou nadací nabídne špičkové kurzy

    Francouzský módní dům zahájil spolupráci s Královskou nadací krále Karla III. Představí proto speciální program, umožňující kandidátům procvičit si řemeslné dovednosti. Na kurzu trvajícím 35 týdnů se hodlá podílet také le19M, tedy pařížský kreativní a multidisciplinární prostor. Účastníci si budou moct mimo jiné vyzkoušet práci s Maison Michel, proslulým pařížským výrobcem klobouků.

    Charlize Theron nahradí slavná zpěvačka. Novou tváří J’Adore je Rihanna

    Módní dům Dior zahájil novou kapitolu. Jeho slavnou voňavku J’Adore bude totiž od nynějška propagovat zpěvačka Rihanna. V roli tak nahradí herečku Charlize Theron. „Těším se na to, až se do tohoto dobrodružství zapojím a přidám do něj svůj svět, příběh a kořeny,“ okomentovala novinku hvězda. Zástupci Dior zase vyzdvihli její “ nesrovnatelný talent a krásu“. První kampaň společně odhalí začátkem září.

    Naomi Campbell prolomí další milník. Odhalí výstavu o své kariéře

    Módní výstavy nejsou žádnou novinkou. Často se zaměřují na historii slavných značek nebo jednotlivé návrháře. Na modelky, jako by se ovšem ve výstavních místnostech zapomínalo. To však hodlá změnit Naomi Campbell, která v sobotu v muzeu V&A odhalí vlastní exhibici Naomi: In Fashion. Návštěvníkům představí svou 40 let trvající kariéru. Specifická je hlavně důležitými milníky, které Campbell jako modelka s tmavou barvou pleti překročila.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Gucci čelí sporu s italskými odbory. Po značce požadují slíbené bonusy

    Zaměstnanci módního domu Gucci hrozí stávkami. Spolu s italskými odbory totiž po značce požadují sociální bonusy, které jim měla slíbit jako součást dohod, jejichž platnost vypršela koncem roku 2024. Odbory ovšem argumentují, že v případě absence nové smlouvy by domluva měla nadále platit, což sama italská společnost dříve naznačila.

    Navoňte se vzácnými vzpomínkami. Neotřelé letní parfémy zajistí věčné prázdniny

    Ať už vám letní dovolená skončila, nebo stále toužíte po slunečních paprscích, v kosmetickém světě existují kouzla, která umí toto období navrátit zpět. Letní parfémy slouží jako lektvary daleko nad úrovní citrusových toaletních vod z drogerie. Sáhněte po designerském kousku, díky kterému si můžete kousek léta ještě uchovat v krásném flakonu.

    Módní peklo se znovu otevírá. Natáčení Ďábel nosí Pradu 2 je v plném proudu

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Ďábel nosí Pradu se po 20 letech konečně vrací s druhým dílem. A máme se na co těšit. Uvidíme původní herecké obsazení, ale role se tentokrát obrátí. Natáčení v současnosti probíhá v New Yorku a první záběry potvrzují, že Miranda Priestly ještě zdaleka neřekla své poslední „That’s all.“

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi's vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    American Eagle čelí kritice. Na vině je kontroverzní reklama se Sydney Sweeney

    Módní svět je neúprosný a neustále přesouvá svou pozornost z jednoho trendu na další. Snaha zaujmout v něm proto často dosahuje nových rozměrů. Příkladem je nedávná kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvůli hře se slovy čelí reklama tvrdé kritice, která za ní vidí podporu eugeniky. Značka vydala v pondělí svou první reakci.

    Generační konflikt na mole Prada. Mileniálové chápou depression hair jinak než gen Z

    Nedávná show značky Prada na Milánském týdnu módy vyvolala debatu nikoli kvůli samotným návrhům, ale účesům-neúčesům modelek. Jejich vlasy vypadaly, jako by na molo dorazily rovnou z postele a jejich majitelky neměly energii na jakoukoli úpravu. Ihned dostaly nálepku depression hair. Návrháři v reakci na kritiku styl označili za takzvaný depressive chic. Jenže je vůbec možné považovat depresi za něco „šik“?

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―