Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální sítě poskytují nekonečné množství módní inspirace. Každá „for you page“ se postupně přizpůsobí naší oblíbené estetice a nabízí tak jí odpovídající příspěvky. Ať už vás baví elegance, nebo streetwear, jistě oceníte i nejlépe oblečené páry. Single jedinci je mohou začít sledovat jako manifestační techniku, zatímco páry se mohou inspirovat neotřelými kombinacemi.

    Párové outfity lze rozdělit do dvou skupin. Více klasické jsou ty matching, tedy ladicí. Jedná se o kreace, při kterých oba partneři vynesou identické oblečení nebo využijí zrcadlového efektu. Jeho příkladem jsou kalhoty a svetr ve stejné barvě, přičemž jeden vynese kalhoty a druhý svetr.

    Druhou a rozsáhlejší skupinou jsou rozdílné looky, které ovšem ve výsledku působí jako promyšlený celek. Jejich využíváním je známé třeba ikonické duo Rihanna a ASAP Rocky.

    Théo a Rémy jako virtuální inspirace z ulic Manhattanu. Z jindy nudných ulic tvoří přehlídkové molo

    Oba influenceři jsou zářným příkladem toho, jak jde vztah a móda ruku v ruce. Sice nezastáváme tvrzení, že ve dvou se to lépe táhne, ale co se týče módy, děláme výjimku. Théo a Rémy naprosto bezchybně barevně i materiálově propojují veškeré své looky. Je to navíc doslova jejich práce, proto u nich najdete nespočet každodenní a „special occasions“ inspirace.

    Zdroj: Betancisco Studio

    Kreace neslouží pouze podobným párům, čerpat z nich mohou jak muži, tak ženy. I když se u známého páru často setkáme s ženskými prvky, vždy jsou zasazeny do ryze pánských střihů. Z obou partnerů tak činí velmi vkusné módní nadšence. Naprosto všichni, bez ohledu na sexuální orientaci, se mohou inspirovat barevnou paletou, vždy hrající dle přirozených pravidel.

    Jemnou dark aesthetic najdeme i na české scéně. Nobody Listen a Annet X jsou bezpochyby nejstylovější český pár

    Jediný český pár, který si podle nás může dovolit označení #powercouple je interpretka Annet X a DJ Nobody Listen. Skvěle nevypadají pouze jejich looky, maximálně spolu rezonují i typově.

    Spolupracují spolu na své hudbě a potkáte je spolu snad všude. Podle sociálních sítí se na přátelské úrovni znají s velmi kvalitními českými designéry, například s Tomášem Němcem, který jim připravuje ty nejvíce ikonické modely.

    Oba umělci sice primárně tvoří hudbu, v módě ale umí chodit s podobnou bezchybností. Nobody Listen se nebojí sáhnout ani po sukni či jiných typicky ženských prvcích, což nejen zvyšuje jeho módní atraktivitu, ale společně s Annet tak vytváří vskutku harmonický celek.

    Jak to vypadá, když se sloučí dvě módní ikony? Explozi stylu poskytuje Rihanna a ASAP Rocky

    Fúzi streetwear rappera ASAP Rockyho s exotickou popovou hvězdou Rihannou předčí jen málokdo. Kamkoliv se pár vydá, vytvoří nezapomenutelný a oku lahodící módní zážitek. Nutně se nemusíme bavit o virálních Met Gala outfitech, stačí se podívat na jejich běžné paparazzi fotografie. Vždy spolu maximálně korespondují a obohacují tak módní svět.

    @maaikenienhuiss THE CUTEST COUPLE 🥹 #rihanna #riri #asaprocky #louisvuitton #lv #pf #parisfashionweek #paris #fashionweek ♬ Makeba (Ian Asher Remix) – Jain & Ian Asher

    Co ale tenhle snový pár zvládá na výbornou, je vypadat skvěle i v průběhu let. Pokud se podíváme na fotografie podobných trendsetterů, například z roku 2018, často jejich outfity oceníme pouze v kontextu dané doby. Módní kreace páru jsou tedy stejně nadčasové jako samotná hudba obou interpretů.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Matching outfity i oku lahodící couple looky. Inspirujte se nejlépe oblečenými instagramovými páry

    Sociální sítě poskytují nekonečné množství módní inspirace. Každá „for you page“ se postupně přizpůsobí naší oblíbené estetice a nabízí tak jí odpovídající příspěvky. Ať už vás baví elegance, nebo streetwear, jistě oceníte i nejlépe oblečené páry. Single jedinci je mohou začít sledovat jako manifestační techniku, zatímco páry se mohou inspirovat neotřelými kombinacemi.

    Párové outfity lze rozdělit do dvou skupin. Více klasické jsou ty matching, tedy ladicí. Jedná se o kreace, při kterých oba partneři vynesou identické oblečení nebo využijí zrcadlového efektu. Jeho příkladem jsou kalhoty a svetr ve stejné barvě, přičemž jeden vynese kalhoty a druhý svetr.

    Druhou a rozsáhlejší skupinou jsou rozdílné looky, které ovšem ve výsledku působí jako promyšlený celek. Jejich využíváním je známé třeba ikonické duo Rihanna a ASAP Rocky.

    Théo a Rémy jako virtuální inspirace z ulic Manhattanu. Z jindy nudných ulic tvoří přehlídkové molo

    Oba influenceři jsou zářným příkladem toho, jak jde vztah a móda ruku v ruce. Sice nezastáváme tvrzení, že ve dvou se to lépe táhne, ale co se týče módy, děláme výjimku. Théo a Rémy naprosto bezchybně barevně i materiálově propojují veškeré své looky. Je to navíc doslova jejich práce, proto u nich najdete nespočet každodenní a „special occasions“ inspirace.

    Zdroj: Betancisco Studio

    Kreace neslouží pouze podobným párům, čerpat z nich mohou jak muži, tak ženy. I když se u známého páru často setkáme s ženskými prvky, vždy jsou zasazeny do ryze pánských střihů. Z obou partnerů tak činí velmi vkusné módní nadšence. Naprosto všichni, bez ohledu na sexuální orientaci, se mohou inspirovat barevnou paletou, vždy hrající dle přirozených pravidel.

    Jemnou dark aesthetic najdeme i na české scéně. Nobody Listen a Annet X jsou bezpochyby nejstylovější český pár

    Jediný český pár, který si podle nás může dovolit označení #powercouple je interpretka Annet X a DJ Nobody Listen. Skvěle nevypadají pouze jejich looky, maximálně spolu rezonují i typově.

    Spolupracují spolu na své hudbě a potkáte je spolu snad všude. Podle sociálních sítí se na přátelské úrovni znají s velmi kvalitními českými designéry, například s Tomášem Němcem, který jim připravuje ty nejvíce ikonické modely.

    Oba umělci sice primárně tvoří hudbu, v módě ale umí chodit s podobnou bezchybností. Nobody Listen se nebojí sáhnout ani po sukni či jiných typicky ženských prvcích, což nejen zvyšuje jeho módní atraktivitu, ale společně s Annet tak vytváří vskutku harmonický celek.

    Jak to vypadá, když se sloučí dvě módní ikony? Explozi stylu poskytuje Rihanna a ASAP Rocky

    Fúzi streetwear rappera ASAP Rockyho s exotickou popovou hvězdou Rihannou předčí jen málokdo. Kamkoliv se pár vydá, vytvoří nezapomenutelný a oku lahodící módní zážitek. Nutně se nemusíme bavit o virálních Met Gala outfitech, stačí se podívat na jejich běžné paparazzi fotografie. Vždy spolu maximálně korespondují a obohacují tak módní svět.

    @maaikenienhuiss THE CUTEST COUPLE 🥹 #rihanna #riri #asaprocky #louisvuitton #lv #pf #parisfashionweek #paris #fashionweek ♬ Makeba (Ian Asher Remix) – Jain & Ian Asher

    Co ale tenhle snový pár zvládá na výbornou, je vypadat skvěle i v průběhu let. Pokud se podíváme na fotografie podobných trendsetterů, například z roku 2018, často jejich outfity oceníme pouze v kontextu dané doby. Módní kreace páru jsou tedy stejně nadčasové jako samotná hudba obou interpretů.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―