Více

    ― Reklama ―

    Sociální síť TikTok zahltila videa plná nového populárního trendu. Její uživatelé natáčejí různé situace, které doplní o hudbu vyjadřující jejich zklamání nebo frustrace. Jedná se o písničku z dnes už ikonického seriálu Glee, původně pocházející z muzikálu Gypsy. Jde tedy v podstatě o zábavný způsob, jak si postěžovat.

    Platforma TikTok je známá tím, že pravidelně generuje nové trendy. Některé z nich dávají větší smysl, jiné skoro žádný. Nedávno se objevily například populární rady ohledně módního stylu, spánkového režimu nebo péče o pleť. Kromě toho je ale sociální sítě v současnosti posedlá písničkou s názvem Rose’s Turn. Proslavil ji především dnes už všem známý seriál Glee, ve kterém ji zazpívala postava Kurta Hummel.

    Tehdy ho zahrál herec Chris Colfer. Postaral se tak o vlastní pojetí písničky původně vytvořené pro muzikál Gypsy. Snadno rozpoznatelná je především svým začátkem, ve kterém zazní věta „All that work and what did it get me? Why did I do it?“. V překladu tak autor songu prohlašuje: Všechna ta práce, a kam mě dostala? Proč jsem to udělal? Jedná se tedy o skvělý způsob, jak si postěžovat.

    Přesně to také uživatelé TikToku dělají. Produkují totiž různá videa, ve kterých natočí sami sebe, zatímco v pozadí hraje výše popsaná písnička. Popiskem pak vysvětlí situaci, která je trápí. Populární způsob postěžování si tak v současnosti vygeneroval více než 121 tisíc videí. Dovoluje totiž lidem vytvořit vtipné video se špetkou upřímnosti. Je tedy poměrně snadné se s popisovanými situacemi sžít.

    Mezi populární témata patří studium, posilování i nekonečné uklízení po dětech

    Popisovaných situací pak existuje nespočet. Studenti například litují toho, že v hodině dávali větší pozor. Skončili totiž i tak se stejnou známkou jako kdykoli jindy. Další uživatelé poukazují na podobné chvíle, ve kterých mají pocit, že jejich snaha nebo práce nedostává zaslouženého uznání. TikTokerka Kelly Salpeter například popsala, jak ji trápí, že její videa, kterým nevěnuje téměř žádnou pozornost, získávají hodně zhlédnutí.

    @meganleighmorrison Can i just have 24 hours of clean?! 🫠 #momlife #allthatworkfornothing #momsoftiktok #whatdiditgetme #allthatwork #fyp #fypシ #fypシ゚viral #momsoftiktokclub #sahm #sahmlifebelike #sahmlife ♬ BAILEYS SOUND – Me!

    Naopak ta, na kterých stráví „celou věčnost“, tolik popularity nezískají. Oblíbeným pod tématem v současnosti populárních videí jsou pak ta rodičovská. Maminky si stěžují například na to, že mohou uklízet téměř donekonečna, v obývacím pokoji ale stejně nebude znát žádný rozdíl. Ostatní uživatele pak trápí například jejich pocit, že na nich nelze poznat hodiny a hodiny posilování, kterým se tak usilovně věnují.

    Zdroje: Her Campus, Dexerto, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    TikTok zaplnil nový trend. Jeho uživatelé sdílí své frustrace pomocí vtipných videí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť TikTok zahltila videa plná nového populárního trendu. Její uživatelé natáčejí různé situace, které doplní o hudbu vyjadřující jejich zklamání nebo frustrace. Jedná se o písničku z dnes už ikonického seriálu Glee, původně pocházející z muzikálu Gypsy. Jde tedy v podstatě o zábavný způsob, jak si postěžovat.

    - Reklama -

    Platforma TikTok je známá tím, že pravidelně generuje nové trendy. Některé z nich dávají větší smysl, jiné skoro žádný. Nedávno se objevily například populární rady ohledně módního stylu, spánkového režimu nebo péče o pleť. Kromě toho je ale sociální sítě v současnosti posedlá písničkou s názvem Rose’s Turn. Proslavil ji především dnes už všem známý seriál Glee, ve kterém ji zazpívala postava Kurta Hummel.

    Tehdy ho zahrál herec Chris Colfer. Postaral se tak o vlastní pojetí písničky původně vytvořené pro muzikál Gypsy. Snadno rozpoznatelná je především svým začátkem, ve kterém zazní věta „All that work and what did it get me? Why did I do it?“. V překladu tak autor songu prohlašuje: Všechna ta práce, a kam mě dostala? Proč jsem to udělal? Jedná se tedy o skvělý způsob, jak si postěžovat.

    Přesně to také uživatelé TikToku dělají. Produkují totiž různá videa, ve kterých natočí sami sebe, zatímco v pozadí hraje výše popsaná písnička. Popiskem pak vysvětlí situaci, která je trápí. Populární způsob postěžování si tak v současnosti vygeneroval více než 121 tisíc videí. Dovoluje totiž lidem vytvořit vtipné video se špetkou upřímnosti. Je tedy poměrně snadné se s popisovanými situacemi sžít.

    - Reklama -

    Mezi populární témata patří studium, posilování i nekonečné uklízení po dětech

    Popisovaných situací pak existuje nespočet. Studenti například litují toho, že v hodině dávali větší pozor. Skončili totiž i tak se stejnou známkou jako kdykoli jindy. Další uživatelé poukazují na podobné chvíle, ve kterých mají pocit, že jejich snaha nebo práce nedostává zaslouženého uznání. TikTokerka Kelly Salpeter například popsala, jak ji trápí, že její videa, kterým nevěnuje téměř žádnou pozornost, získávají hodně zhlédnutí.

    @meganleighmorrison Can i just have 24 hours of clean?! 🫠 #momlife #allthatworkfornothing #momsoftiktok #whatdiditgetme #allthatwork #fyp #fypシ #fypシ゚viral #momsoftiktokclub #sahm #sahmlifebelike #sahmlife ♬ BAILEYS SOUND – Me!

    Naopak ta, na kterých stráví „celou věčnost“, tolik popularity nezískají. Oblíbeným pod tématem v současnosti populárních videí jsou pak ta rodičovská. Maminky si stěžují například na to, že mohou uklízet téměř donekonečna, v obývacím pokoji ale stejně nebude znát žádný rozdíl. Ostatní uživatele pak trápí například jejich pocit, že na nich nelze poznat hodiny a hodiny posilování, kterým se tak usilovně věnují.

    Zdroje: Her Campus, Dexerto, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Rozžhaví i vyděsí. Populární knihy vám zpříjemní nejednu letní dovolenou

    Období letních dovolených se kvapem blíží a s ním i očekávání nových dobrodružství. Ať už jste fanoušky divokého poznávání, nebo naopak relaxu v bezpečí rezortu, ideálním zdrojem odpočinku jsou knihy. Jestliže na vás v poličce zrovna žádné nečekají, inspirujte se aktuálně oblíbenými knižními tituly. Své si najdou milovníci detektivek, románků i lidských příběhů.

    Jonathan Anderson usedl na trůn. Vládnout bude celému království Dior

    Módní dům Dior v pondělí ráno potvrdil dlouhodobé spekulace o nástupci kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Jak už mnozí očekávali, stal se jím návrhář Jonathan Anderson, který byl nedávno jmenovaný do pozice šéfa pánského oddělení známé značky. Poprvé od dob samotného Christiana Dior bude všem sekcím společnosti vládnout jeden designér.

    Kristen Stewart zkouší režisérské křeslo. V Cannes uspěla s The Chronology of Water

    Slavná herečka Kristen Stewart zkoumá nová odvětví filmové branže. Na uplynulém festivalu v Cannes nabídla svůj první velký režisérský debut, tedy snímek The Chronology of Water. Film zkoumá příběh americké spisovatelky bojující s traumaty z dětství i drogovou závislostí Lidie Yuknavitch. Za svůj počin si Stewart vysloužila potlesk ve stoje.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Objevte fotoknihu „Julie Bullard“. Nabízí poctu devadesátkovému maloměstu

    Julie Bullard měla kudrnaté blonďaté vlasy, voněla po laku na nehty a stála na prahu snu malé Nadie. Byla její dětskou chůvou a zároveň první ženou, kterou fotografka Nadia Lee Cohen vnímala jako ztělesnění stylu. Právě jí věnovala svou nejnovější knihu "Julie Bullard". Jde o vizuální poctu devadesátkám, estetice maloměsta a idealizovaným vzpomínkám, které nikdy nebyly zcela skutečné.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―