Konec Pařížského týdne módy neznamená, že se ve světě módy neděje nic nového. Právě naopak. Módní domy Michael Kors i Maison Margiela oznámily zapojení do „vesmíru“ metaverse. Značky Lacoste a Louis Vuitton pak přivítaly nové ambasadory. Ta první spolupracuje s hercem Wang Yibo, zatímco ta druhá s hráčem rugby Antoine Dupont. Herec Dwayne „The Rock“ Johnson zase uvedl vlastní kosmetickou řadu.
Louis Vuitton se chystá na letní olympijské hry. Do svých řad přivítal Antoine Dupont
Francouzská značka Louis Vuitton oznámila nového ambasadora. Zastupovat ji bude slavný hráč rugby Antoine Dupont. Zároveň se jedná už o šestého sportovce, kterého bude módní dům sponzorovat na nadcházejících letních olympijských hrách. „Žene se za excelencí a má ambiciózní cíle. Neustále tak překračuje své hranice, aby tak dosáhl svého snu získat olympijské zlato,“ okomentovali událost zástupci společnosti.
Maison Margiela proniká do digitálního světa. Představí Tabi v jejich metaverse verzi
Mnohé luxusní značky postupně objevují taje nejnovějších technologií. Nově k nim patří také módní dům Maison Margiela. Ve středu totiž prohlásil, že do světa metaverse uvede své ikonické boty Tabi. K zakoupení tak budou nově i ve formě NFT, a to v bílé a limitované černé edici. „V současné době se technologie čím dál více propojuje s fyzickým světem. Je pro nás tedy fundamentální objevovat a experimentovat s digitální sférou,“ vysvětlila značka.
Zdroj: Maison Margiela
Nového ambasadora vítá i Lacoste. Stal se jím čínský herec Wang Yibo
Módní značky se v poslední době snaží zaměřit na čínský trh, jehož potenciálu chtějí využít. Dává tedy smysl, že si společnost Lacoste vybrala nejnovějšího ambasadora z řady čínských hvězd. Stal se jím totiž herec Wang Yibo. I když v Evropě jeho jméno ještě příliš neprorazilo, na čínské sociální síti Weibo má přes 40 milionů sledujících. „Je vždy ochotný vystoupit ze své komfortní zóny,“ vyzdvihli zástupci Lacoste.
Metaverse se nebojí ani Michael Kors. Oznámil spolupráci s FashionVerse
Uživatelé známé hry FashionVerse se mohou radovat. Až do 10. března budou mít totiž možnost vyzkoušet nové scény i kousky od společnosti Michael Kors. K dispozici dostanou různé „scény“ ze života typické Michael Kors ženy. Zároveň si vyzkouší stylizaci značkového oblečení, jako jsou šaty, overaly, ale i kabelky nebo sluneční brýle. Pokud uživatelé splní všechny požadované výzvy, získají speciální digitální kabelku známé značky.
Michael Kors Teams With FashionVerse, a Mobile Fashion Game https://t.co/99kFVSRrP8
— WWD (@wwd) March 6, 2024
Dwayne „The Rock“ Johnson vstupuje do beauty průmyslu. Uvede značku Papatui
Herec Dwayne „The Rock“ Johnson už si dávno zvykl na to, že k němu vzhlíží nejeden muž. Sám totiž popsal, že se na něj neustále někdo obrací pro radu ohledně posilování, zdravé stravy nebo duševní hygieny. Dalším tématem, které jeho fanoušky zajímá, je ale i jeho skin care rutina. Rozhodl se proto, že je na čase, aby jim daroval vlastní beauty řadu pro muže s názvem Papatui. V neděli ji odhalí americký řetězec Target.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, X