Více

    ― Reklama ―

    Módní svět se opět zaplnil důležitými novinkami. Louis Vuitton uvítal nového ambasadora z řady sportovců. Valentino zase v nové kampani pěje ódu na New York. Návrhář Richard Quinn odhalil kolekci pro Max&Co. a Beyoncé zveřejnila značku Cécred. Průmyslu švýcarských hodinek se ovšem v lednu nedařilo tak, jak očekával.

    Valentino oslavuje diverzitu a propojenost kultur. Nafotil kampaň v New Yorku

    Ve své nejnovější kampani se módní dům Valentino vydal do Spojených států amerických. Reklamu s názvem L’École totiž nafotil v New Yorku. Cítil totiž, že velkoměsto perfektně vyzdvihne message jeho nedávné kolekce. Zachycovat má totiž diverzitu i provázanost různých kultur. Atmosféru pak slavné značce pomohly vytvořit modelka Kaia Gerber, herečka Son Ye-jin a zpěvačka Jolin Tsai. Znázorňovat mají také ženskost a lidskost.

    Zdroj: Valentino

    Louis Vuitton přivítal nového ambasadora. Značku bude propagovat basketbalista Victor Wembanyama

    Novinky zveřejnila také francouzská značka Louis Vuitton. Do svých řad ambasadorů totiž přivítala basketbalistu Victora Wembanyama. Objevit se tak má nejen v nadcházejících kampaních, ale také na různých akcích. „Stejně jako Louis Vuitton, i tento mladý sportovec exceluje ve své kariéře, která ovšem teprve začíná,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    Švýcarským hodinkám se přestává dařit. Jejich prodejce trápí pokles exportů

    O něco méně radostné zprávy zveřejnili v úterý zástupci průmyslu švýcarských hodinek. Oznámili totiž, že exporty jejich produktů v lednu zpomalily. Důvodem je především klesající poptávka. Podle analytika firmy Citigroup Thomase Chauvet tak nejnovější čísla ukázala na „pomalý start letošního roku“. Měsíční vývoz hodinek pak vzrostl o 3,1 procenta, a to na 2,2 miliardy dolarů.

    Richard Quinn oslavuje futurismus uplynulých let. Odhalil kolekci pro Max&Co.

    Po dech beroucí přehlídce na Londýnském týdnu módy, nabídl návrhář Richard Quinn další módní skvost. Ve spolupráci se značkou Max&Co. totiž vytvořit speciální kolekci. Představovat má mix futurismu 60. a 70. let minulého století, ale také současný pohled do budoucnosti. Slavný návrhář ho vytvořil především za pomocí umělé inteligence. Návrhy pak odhalil v milánském luxusním baru Terrazza Martini.

    Zdroj: Max&Co.

    Beyoncé reflektuje současné trendy. Přináší značku produktů na vlasy Cécred

    Zpěvačka Beyoncé si uveřejnění nové značky načasovala opravdu perfektně. Zaměřuje se totiž na přípravky na vlasy, které od začátku roku narůstají na popularitě. Inspirovat jí k vytvoření společnosti mělo její dětství. Vyrůstala totiž v kadeřnickém salóně své mámy. Mezi základní kolekce Cécred pak patří The Foundation, nabízející šampóny, kondicionéry, masky, vyživující oleje i speciální péči.

    Zdroj: Cécred

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebeast, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Max&Co.

    Módní novinky v kostce: Richard Quinn tvoří pro Max&Co., Beyoncé nabízí Cécred a Louis Vuitton vítá nového ambasadora

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět se opět zaplnil důležitými novinkami. Louis Vuitton uvítal nového ambasadora z řady sportovců. Valentino zase v nové kampani pěje ódu na New York. Návrhář Richard Quinn odhalil kolekci pro Max&Co. a Beyoncé zveřejnila značku Cécred. Průmyslu švýcarských hodinek se ovšem v lednu nedařilo tak, jak očekával.

    - Reklama -

    Valentino oslavuje diverzitu a propojenost kultur. Nafotil kampaň v New Yorku

    Ve své nejnovější kampani se módní dům Valentino vydal do Spojených států amerických. Reklamu s názvem L’École totiž nafotil v New Yorku. Cítil totiž, že velkoměsto perfektně vyzdvihne message jeho nedávné kolekce. Zachycovat má totiž diverzitu i provázanost různých kultur. Atmosféru pak slavné značce pomohly vytvořit modelka Kaia Gerber, herečka Son Ye-jin a zpěvačka Jolin Tsai. Znázorňovat mají také ženskost a lidskost.

    Zdroj: Valentino

    Louis Vuitton přivítal nového ambasadora. Značku bude propagovat basketbalista Victor Wembanyama

    Novinky zveřejnila také francouzská značka Louis Vuitton. Do svých řad ambasadorů totiž přivítala basketbalistu Victora Wembanyama. Objevit se tak má nejen v nadcházejících kampaních, ale také na různých akcích. „Stejně jako Louis Vuitton, i tento mladý sportovec exceluje ve své kariéře, která ovšem teprve začíná,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    - Reklama -

    Švýcarským hodinkám se přestává dařit. Jejich prodejce trápí pokles exportů

    O něco méně radostné zprávy zveřejnili v úterý zástupci průmyslu švýcarských hodinek. Oznámili totiž, že exporty jejich produktů v lednu zpomalily. Důvodem je především klesající poptávka. Podle analytika firmy Citigroup Thomase Chauvet tak nejnovější čísla ukázala na „pomalý start letošního roku“. Měsíční vývoz hodinek pak vzrostl o 3,1 procenta, a to na 2,2 miliardy dolarů.

    Richard Quinn oslavuje futurismus uplynulých let. Odhalil kolekci pro Max&Co.

    Po dech beroucí přehlídce na Londýnském týdnu módy, nabídl návrhář Richard Quinn další módní skvost. Ve spolupráci se značkou Max&Co. totiž vytvořit speciální kolekci. Představovat má mix futurismu 60. a 70. let minulého století, ale také současný pohled do budoucnosti. Slavný návrhář ho vytvořil především za pomocí umělé inteligence. Návrhy pak odhalil v milánském luxusním baru Terrazza Martini.

    Zdroj: Max&Co.

    Beyoncé reflektuje současné trendy. Přináší značku produktů na vlasy Cécred

    Zpěvačka Beyoncé si uveřejnění nové značky načasovala opravdu perfektně. Zaměřuje se totiž na přípravky na vlasy, které od začátku roku narůstají na popularitě. Inspirovat jí k vytvoření společnosti mělo její dětství. Vyrůstala totiž v kadeřnickém salóně své mámy. Mezi základní kolekce Cécred pak patří The Foundation, nabízející šampóny, kondicionéry, masky, vyživující oleje i speciální péči.

    Zdroj: Cécred

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebeast, Instagram

    ― Reklama ―

    Chanel vdechl vile La Pausa nový život. Navrátí ji k zašlé slávě

    Francouzská riviéra je proslulá nejen svými dechberoucími výhledy, ale také jedněmi z nejluxusnějších vil světa. Patří mezi ně rovněž La Pausa, tedy dům, který si dle svých snů nechala postavit návrhářka Coco Chanel. Vedení její značky budovu před 10 lety odkoupilo a od té doby pracovalo na potřebné rekonstrukci. Vila tak nyní opět otevře své dveře.

    Léto volá po obměně. Lehké CC krémy slibují perfektní glow

    S nadcházejícími slunečnými dny přichází i nutnost revize kosmetické taštičky. Blížící se vysoké teploty si totiž s některými make-up produkty příliš nerozumí. Řada z nich na obličeji působí až příliš uměle, nebo se po pár hodinách nepříjemně rozteče. Na scénu proto nastupují tradiční lehké CC krémy, slibující sjednocení pleti a žádané zakrytí nedostatků.

    Není košile jako košile. Objevte pánské „designer shirts“ nové doby

    Košile už dávno není jen nudným prvkem dresscodu, který se nosí z povinnosti pod sako. Letos zažívá renesanci. A to nejen díky oblibě zdánlivě "dámských" prvků, ale především zásluhou návrhářů, kteří se rozhodli přepsat dějiny pánské elegance. Stačí se podívat na show od Alexander McQueen nebo Givenchy. Kde se dříve očekávala jen čistá linie a nenápadný límeček, najdete vázačky, šifon i dramatické nabírání.

    Když touha po kráse škodí. Tři beauty mýty, které musíte znát

    Beauty mýty jsou všude kolem nás. Bohužel krása se neměří v centimetrech, množstvím séra, ani tím, kolik přírodních výtažků natlačíte do jedné rutiny. V kosmetice, stejně jako v módě, platí, že čím víc pravidel, tím víc výjimek. Některé „pravdy“ se ale opakují, jako by je někdo tesal do mramoru. Přitom stačí jen trocha nadhledu, abychom zjistili, že tři z nejčastějších mýtů jsou nejen zastaralé, ale i škodlivé.

    Filmový festival v Cannes letos přitvrdil. Představil nový dress code

    Po uplynulém Met Gala přichází na řadu další důležitá událost módního světa. V úterý odstartoval filmový festival v Cannes, na který tradičně upírají zrak nejen filmoví, ale také módní nadšenci. Letošní 78. ročník však doprovází nečekané změny. Organizátoři akce totiž oznámili nový dress code, zakazující mimo jiné "nude dress" nebo dlouhé vlečky.

    Doja Cat pod drobnohledem. Jak se z popové ikony stal kontroverzní symbol drzosti?

    Doja Cat, která dřív zpívala o tom, že je "Boss Bitch", dnes působí spíš jako královna temnoty, co s úsměvem přebírá otěže chaosu. Zářila v popu, hrála podle pravidel, ale od určitého momentu začala psát úplně jiný příběh. A ten je mnohem zajímavější. Někdy se zkrátka vyplatí říct jedno velké "ne" svému starému já. Zpěvačka je živoucím důkazem.

    Jaro přeje odvážným. Nadešel nejvyšší čas na micro mini sukně

    Extra krátká verze mini sukní ovládá módní scénu již od roku 2022, kdy se poprvé objevila na světových runwayích. Takzvanou micro mini skirt sice dostala do popředí značka Miu Miu, postupně ji však převzaly rovněž ostatní módní domy. Prosluněné jarní dny proto nabízí ideální příležitost vyzkoušet kousek, který žebříčky trendů jen tak neopustí.

    Glenn Martens zná deadline. Debut pro Maison Margiela odhalí v červenci

    Módní dům Maison Margiela oznámil letos v lednu po roce čekání svého nového kreativního ředitele. Po proslulém návrháři Johnu Galliano ho povede designér a soušasný šéf Diesel Glenn Martens. Zástupci značky však nyní odhalili, kdy představí svou debutovou kolekci. Haute couture řadu pro podzim 2025 zveřejní na červencovém fashion weeku v Paříži.

    TikTok trendy slibují dlouhověkost. Místo toho plýtvají cenným časem

    Touha dosáhnout co nejvyššího věku je přirozenou součástí života a vždy k němu patřila. Nejmodernější technologie, hnutí biohacking, a hlavně sociální sítě však ze snu dlouhověkosti učinily kolotoč, ze kterého lze jen těžko vystoupit. Populární TikTok trendy nabízejí pochybné tipy, vedoucí spíše k prázdné peněžence a ztracenému času.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―