Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Dává smysl, že veškerá pozornost milovníků módy se při haute couture týdnu módy upírá na samotné kolekce. Show ovšem už dávno netvoří pouze jednotlivé kousky. Výsledný dojem totiž vyvolávají rovněž doplňky, styling vlasů i beauty looky. Nedávné přehlídky tak představily nejeden dramatický makeup. Hlavní roli hrálo peří, kamínky i široká paleta barev.

    Klíčovým makeup prvkem haute couture kolekcí se stalo peří. Řasenku nahradila jeho černá verze

    Dramatický efekt vytvořil například makeup módního domu Giambattista Valli. Makeup artistka Karin Westerlund totiž místo řasenky použila černé peří. Vysvětlila totiž, že jejím cílem bylo upoutat pozornost právě na oči. „Kolekce oslavuje krásu nedokončených věcí,“ popsala rovněž.

    Rozhodla se tedy, že podobný efekt vytvoří za pomocí kachního peří. Aplikovala ho přitom přímo na řasy, čímž vytvořila něco mezi oversized lookem umělých řas a 3D očními stíny. Rovněž se tedy jedná o nedokončený prvek, který není zcela ani jedno, ani druhé.

    Zdroj: Giambattista Valli

    Peří využila i značka Alexis Mabille. Poukázat chtěla na individualitu makeupu

    O něco jiný, ovšem stejně impozantní, look vytvořila módní značka Alexis Mabille. Inspirovala se ovšem o něco jiným aspektem, než předchozí značka. Zaměřila se totiž na ženský rituál chystání se předtím, než někam vyrazí. Zároveň tak chtěla vyzdvihnout individualitu jednotlivých žen.

    Každá z modelek tak měla o něco jiný makeup. Rovněž se pak skládal z černého peří, tentokrát ovšem kohoutího. Peří makeup artistky aplikovaly buď na vnější nebo vnitřní koutek očí, čímž vytvořily neobvyklou 3D oční linku.

    Zdroj: Alexis Mabille

    Simone Rocha neopustila svou tradici. Show Jean Paul Gaultier ponořila do třpytivých kamínků

    Dalším dramatickým lookem uplynulých haute couture přehlídek se stal makeup přehlídky Jean Paul Gaultier. Tentokrát se o kolekci postarala hostující návrhářka Simone Rocha. Na show předvedla nejen dokonalé skloubení vlastního stylu a DNA Gaultiera, ale také svůj oblíbený makeup look.

    Už dříve totiž na své modelky aplikovala třpytivé kamínky. Tentokrát ovšem překonala sebe sama. Některé z modelek měly totiž místo obočí, ale také kolem očí umístěné černé a stříbrné kamínky připomínající luxusní drahé šperky. V několika případech se pak objevily i místo rudé rtěnky.

    S širokou paletou barev si pohrál Armani. Zvýraznil ji silnou černou řasenkou

    Ohromující, i když poměrně jednoduchý, makeup pak představily i modelky přehlídky Armani Privé. Jejich impozantní outfity totiž doplňovaly poměrně silné oční stíny. Jednalo se o kombinaci různých odstínů, z poměrně široké palety barev. Jejich mix pak ještě o něco více zdůraznila silná vrstva černé řasenky.

    Zdroj: Armani Privé

    Klasickému kouzlu stříbra propadla Julie de Libran. Nabídla okouzlující oční stíny

    Nejnovější haute couture přehlídky rovněž prokázaly, že metalické odlesky ještě skupinu současných trendů neopustily. Místo oblečení nebo doplňků je ovšem značka Julie de Libran použila na kouzelné makeup looky. Modelkám totiž aplikovala stříbrné oční stíny.

    Společně je vytvořily makeup umělkyně Cami Arnaud a Isabella Kryla. Očních stínů pak dosáhly rozmazáním několika odstínů od známé beauty značky Sisley. Rozhodly se propojit stříbrné, světle modré a pastelově zlaté tóny. Dosáhly tak nejen zvýraznění očí, ale i zmíněného dramatického efektu.

    Zdroje: WWD, Fashion Times, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Haute couture kolekce představily dramatický makeup. Využily peří, kamínky i mix barev

    Dává smysl, že veškerá pozornost milovníků módy se při haute couture týdnu módy upírá na samotné kolekce. Show ovšem už dávno netvoří pouze jednotlivé kousky. Výsledný dojem totiž vyvolávají rovněž doplňky, styling vlasů i beauty looky. Nedávné přehlídky tak představily nejeden dramatický makeup. Hlavní roli hrálo peří, kamínky i široká paleta barev.

    - Reklama -

    Klíčovým makeup prvkem haute couture kolekcí se stalo peří. Řasenku nahradila jeho černá verze

    Dramatický efekt vytvořil například makeup módního domu Giambattista Valli. Makeup artistka Karin Westerlund totiž místo řasenky použila černé peří. Vysvětlila totiž, že jejím cílem bylo upoutat pozornost právě na oči. „Kolekce oslavuje krásu nedokončených věcí,“ popsala rovněž.

    Rozhodla se tedy, že podobný efekt vytvoří za pomocí kachního peří. Aplikovala ho přitom přímo na řasy, čímž vytvořila něco mezi oversized lookem umělých řas a 3D očními stíny. Rovněž se tedy jedná o nedokončený prvek, který není zcela ani jedno, ani druhé.

    Zdroj: Giambattista Valli

    - Reklama -

    Peří využila i značka Alexis Mabille. Poukázat chtěla na individualitu makeupu

    O něco jiný, ovšem stejně impozantní, look vytvořila módní značka Alexis Mabille. Inspirovala se ovšem o něco jiným aspektem, než předchozí značka. Zaměřila se totiž na ženský rituál chystání se předtím, než někam vyrazí. Zároveň tak chtěla vyzdvihnout individualitu jednotlivých žen.

    Každá z modelek tak měla o něco jiný makeup. Rovněž se pak skládal z černého peří, tentokrát ovšem kohoutího. Peří makeup artistky aplikovaly buď na vnější nebo vnitřní koutek očí, čímž vytvořily neobvyklou 3D oční linku.

    Zdroj: Alexis Mabille

    Simone Rocha neopustila svou tradici. Show Jean Paul Gaultier ponořila do třpytivých kamínků

    Dalším dramatickým lookem uplynulých haute couture přehlídek se stal makeup přehlídky Jean Paul Gaultier. Tentokrát se o kolekci postarala hostující návrhářka Simone Rocha. Na show předvedla nejen dokonalé skloubení vlastního stylu a DNA Gaultiera, ale také svůj oblíbený makeup look.

    Už dříve totiž na své modelky aplikovala třpytivé kamínky. Tentokrát ovšem překonala sebe sama. Některé z modelek měly totiž místo obočí, ale také kolem očí umístěné černé a stříbrné kamínky připomínající luxusní drahé šperky. V několika případech se pak objevily i místo rudé rtěnky.

    S širokou paletou barev si pohrál Armani. Zvýraznil ji silnou černou řasenkou

    Ohromující, i když poměrně jednoduchý, makeup pak představily i modelky přehlídky Armani Privé. Jejich impozantní outfity totiž doplňovaly poměrně silné oční stíny. Jednalo se o kombinaci různých odstínů, z poměrně široké palety barev. Jejich mix pak ještě o něco více zdůraznila silná vrstva černé řasenky.

    Zdroj: Armani Privé

    Klasickému kouzlu stříbra propadla Julie de Libran. Nabídla okouzlující oční stíny

    Nejnovější haute couture přehlídky rovněž prokázaly, že metalické odlesky ještě skupinu současných trendů neopustily. Místo oblečení nebo doplňků je ovšem značka Julie de Libran použila na kouzelné makeup looky. Modelkám totiž aplikovala stříbrné oční stíny.

    Společně je vytvořily makeup umělkyně Cami Arnaud a Isabella Kryla. Očních stínů pak dosáhly rozmazáním několika odstínů od známé beauty značky Sisley. Rozhodly se propojit stříbrné, světle modré a pastelově zlaté tóny. Dosáhly tak nejen zvýraznění očí, ale i zmíněného dramatického efektu.

    Zdroje: WWD, Fashion Times, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―