Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pařížský haute couture týden módy přinesl další novinky. Své kolekce totiž odhalily značky jako Jean Paul Gaultier nebo Valentino. Obě pak na svou tvorbu získaly skvělé ohlasy. Nové události se však odehrávají i mimo Paříž. Společnosti Schwarzkopf a Pandora odhalily nejnovější ambasadory. Firma Laurel Road pak zveřejnila čerstvé statistiky týkající se nakupovacích návyků generace Z a mileniálů.

    Schwarzkopf odstartoval rok 2024 s novou ambasadorkou. Stala se jí Sofía Vergara

    Společnost Schwarzkopf rozšířila své portfolio globálních ambasadorů. Odhalila totiž, že do jejich řad přijala herečku a producentku Sofíu Vergara. Jedná se zároveň o součást jejího plánu učinit z roku 2024 „rok blondýn“. Herečka proto získá hlavní roli v nové kampani, jejíž spuštění je naplánováno na březen. Krok známé značky pak souzní se současným trendem, který letos do popředí staví medové blond odstíny.

    Nové ambasadorky přivítala také Pandora. Využila je pro kampaň Be Love

    Značka šperků Pandora už se chystá na blížící se Valentýn. Odhalila proto kampaň s názvem Be Love. Příležitost využila také pro zveřejnění svých nejnovějších ambasadorek. Staly se jimi sestry a umělkyně Chloe a Halle Bailey, ale také spisovatelka Selma Blair. „Naše šperky jsou nástrojem pro sdílení společných momentů, zájmů a snů, které milujeme,“ okomentovala kampaň šéfka marketingu Pandora Mary Carmen Gasco-Buisson.

    Zákazníci generace Z i mileniálové chtějí žít současností. Odráží to i jejich nakupovací návyky

    Firma Laurel Road odhalila nejnovější report týkající se nakupovacích zvyků generace Z i mileniálů. Vyplývá z nich, že navzdory negativní ekonomické i politické situaci chtějí jejich zástupci stále nakupovat. Takzvaný doom spending má odrážet fakt, že si zákazníci přejí nemyslet na špatné vyhlídky a místo toho žít současností. Utrácejí proto nyní a méně šetří na budoucí výdaje. Popsala to šéfka marketingu u Laurel Road Kaitlin Walsh-Epstein.

    Valentino se vrací ke kořenům haute couture. Vzdal hold módě 50. a 60. let

    Podobně jako Dior, také Valentino se ve své nejnovější haute couture kolekci rozhodl vrátit do minulosti. Jedná se pravděpodobně o vliv nejnovějších seriálů The New Look nebo Cristóbal Balenciaga, které vypráví začátky nejznámějších módních domů. Siluety 50. a 60. let minulého století jsou tak čím dál populárnější. „Lidé už v současnosti nerozumí rozdílu mezi ready-to-wear a haute couture,“ vysvětlil pak myšlenku za svými návrhy návrhář Pierpaolo Picciolo.

    Zdroj: Valentino

    Simone Rocha uchopila DNA Jean Paul Gaultier s precizností a originalitou. Vložila do něj svůj romantismus

    Velký úspěch sklidila také nejnovější haute couture kolekce módního domu Jean Paul Gaultier. Tentokrát se jí chopila irská návrhářka Simone Rocha. V posledních letech se totiž v čele známé značky střídají hostující návrháři, například Haider Ackermann, Julien Dossena nebo Glenn Martens. Simone Rocha se pak podařilo perfektně propojit DNA společnosti se svým vlastním stylem, tedy smyslem pro romantismus i nostalgii.

    Zdroje: The Tease, The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Pandora i Schwarzkopf slaví nové ambasadory a Valentino a Jean Paul Gaultier sklízí úspěch

    Menstruace jako luxus. Cena ženství je pro miliony žen nedosažitelná

    Žena za svůj život spotřebuje tisíce menstruačních pomůcek, jejichž náklady se po sečtení šplhají do astronomických výšek. Existují dokonce dívky a ženy, které si nákup těchto hygienických nezbytností nemohou dovolit. Je to tak, menstruace může přijít draho a pro některé je přímo luxus.

    Boris Král‘ předvedl kultivovanost starého světa. Noblesní modely umocnil genius loci

    Na multižánrovém festivale UNOS zazářila módní scéna, když Boris Kráľ, ikona československé módní scény, odhalil svou nejnovější kolekci. Jeho ateliérové kreace, inspirované duchem historického Rothschildova zámečku, nesou pečeť elegance a noblesy. To vše se nečekaně odehrálo v industriálním srdci Moravy a Slezska. 

    Módní novinky v kostce: Carolina Herrera si převezme ocenění, Rick Owens se opět spojil s Champion

    Druhý květnový týden přinesl pozitivní zprávy o nových kolekcích, ale také méně radostné výsledky prodeje některých luxusních gigantů. Designér Rick Owens spojil síly se značkou Champion v nové dystopicko-sportovní kolekci. Návrhářce Caroline Herrera bude předána cena Hispanic Heritage Award. Podnikatelka Kim Kardashian nám ani tentokrát nedá vydechnout, její značka SKIMS opět přichází s novými kousky. Módní dům Ferragamo ohlásil za první čtvrtletí pokles tržeb.

    Zjednodušte si letošní cestování. Pohodlí a bezstarostnost zařídí řada chytrých pomocníků

    I když se na cestování každý rok těšíme, může se jednat o poměrně stresující událost. Na letišti hrozí, že budete při zjištění příliš těžkého zavazadla litovat přibalených šatů. Po nastoupení do letadla zase můžete s hrůzou zjistit, že se kvůli přílišnému světlu a hlasitým pasažérům vůbec nevyspíte. Zajistěte si proto letos na dovolené vytoužený klid a využijte některé z řady chytrých produktů.