Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pánská péče o pleť byla vždy téma, které se příliš neřešilo. V průběhu posledních dvou let však začíná být kladen důraz na to, že péče o pleť je důležitá jak pro ženy, tak pro muže. Možná jste si všimli pánských celebrit, které rovněž zdůrazňují starání se o svou pleť. Myslíte si, že David Beckham vypadá tak dobře bez pomocníků? Nikoli, i on má vlastní rutinu, podle které se řídí. Inspirujte se a sestavte si vlastní rutinu.

    HORACE a FOREO v roli nepostradatelných přátel. Zahoďte vodu po holení a pořiďte si praktické duo

    Vyčištění obličeje je nezbytné každé ráno i večer. Pokud tak neučiníte, může dojít k ucpání pórů a vzniku akné nebo hrubé pokožky. Smíchejte menší množství čistícího gelu, ideálně hluboce čistícího, jako je například Purifying Face Cleanser od značky HORACE, s vodou a důkladně vyčistěte celý obličej, včetně vousů.

    Je-li vám nepříjemné požívat ruce, můžete využít dokonalého pomocníka. FOREO LUNA 3 MEN vysílá pulzy přes měkké, ale silné silikonové štětiny, vyrobené pro intenzivnější čištění a efektivní výsledek. Zbaví vás veškerého mazu a nečistot jak na pleti, tak ve vousech. Zároveň připraví pokožku na holení. Zabraňuje podráždění a pálení při holení i zarůstání chloupků.

    Zdroj: HORACE, FOREO

    Začněte den s Shiseido a ukončete s The Nue Co. Péče, která vám bude přát dobré ráno i dobrou noc

    Sérum je nezbytností, pokud chcete výrazně zlepšit povrch pleti. Mužská pokožka se od té ženské liší svou schopností chránit se před vnitřními a vnějšími útočníky. Značka Shiseido renovovala své ULTIMUNE POWER INFUSING SERUM, které patří mezi jejich nejlepší séra na obličej, vytvořené speciálně pro muže.

    Jsou rovněž snadno vstřebatelné, ale zároveň vysoce vyživující. Co můžete očekávat? Pleť bez vrásek a získání silnější elasticity. Sérum dokonce zvyšuje účinnost ostatních produktů, které používáte.

    Zdroj: Shiseido, The Nue Co

    Nezapomeňte začlenit do své rutiny i noční sérum od značky The Nue Co. Značka nabízí celou řadu produktů na péči o pleť, které napomáhají k relaxaci a kvalitnímu spánku. Jedním z účinných sér je THE PILL, které zajišťuje exfoliaci a projasnění během noci.

    Obsahuje kofein, výtažek z kořenů lékořice a AHA kyseliny, které zaručují odstranění otoků. Zanechává proto pleť hladkou a svěží. Aplikujte pouze dvě pumpičky před spaním před hydratačním krémem. Po probuzení se budete cítit osvěžení jako nikdy předtím.

    Hydratovat a chránit. Pořiďte si dva nejdůležitější produkty pro zdravě vypadající pleť.

    Nejdůležitějšími prvky pro dosažení dokonalé a pevné pleti jsou správný hydratační krém a krém s ochranou SPF. Bez užívání krému pleť začne vysychat, což může vést k výraznějším vráskám, ztrátě pružnosti a síly.

    Pro intenzivní hydrataci si pořiďte produkt jako je MULTI PURPOSE MOISTURIZER od značky SUPPLY, který obsahuje bambucké máslo, aloe vera a výtažek ze zeleného čaje. Je vhodný i po holení, má zklidňující účinky a působí jako antioxidant.

    Zdroj: Supply, Clinique

    O důležitosti používání krému s ochranným faktorem jsme už dříve psali v předchozím článku. Značka Clinique For Men nabízí HYDRATANT SPF 21. Jedná se o unikátní krém s ochranným faktorem, který je vhodný dokonce i pro večerní používání. Poskytuje ochranu proti nečistotám a UVA záření.

    Jeho lehká textura se pak okamžitě vstřebává do pokožky, aniž by zanechala mastný film. S klidem jej můžete používat několikrát denně. Jako odměnu získáte nejen ideální ochranu, ale i úchvatně vypadající pleť.

    La Mer pro dokonalou hydrataci a Blu Atlas jako prestižní péče. Osvěžte svou pleť inovativními maskami

    Hledáte masku, která je ALL IN ONE? Hydratační masky od značky La Mer s jejich treatment mlékem jsou opravdu kouzelné. Jediná maska udělá po dlouhém dni vše za vás. Projasní, zpevní, a navíc exfoliuje. Poskytuje tak pleti bohatou péči a řeší veškeré nedokonalosti, včetně hroší kůže. Nejlépe funguje při relaxaci s bublinkami, tak se uvolněte a užijte si večer.

    Zdroj: La Mer, Blu Atlas

    Další variantou je maska v kalíšku na pravidelné užívání. Blu Atlas je označována za nejprestiznejší značku v kategorii pánské péče o pleť. Mezi jejich neskutečné produkty patří hluboce čistící maska s kaolinovým jílem PURIFYING FACE MASK. Její složení je plné ingrediencí, které vytahují nečistoty a dodávají živiny a vlhkost, aby zlepšily tón pleti. Nechte působit po dobu 10-20 minut a spláchněte teplou vodou.

    Hydratované rty jsou sexy. Věnujte jim péči, kterou potřebují

    Překvapte svou partnerku na Valentýn se šťavnatými rty, kterým bude těžké odolat. LUX BALM od značky Fenty Skin suverénně vládne v kategorii produktů na rty. Pánové, pokud vás ještě nepřesvědčila ikonická kampaň s rapperem A$AP ROCKY, poslechněte nás.

    Balzám intenzivně hydratuje, a to díky unikátní směsi hydratačních másel a olejů. Obsahuje ale také výtažek z barbadoské třešně, bohatý na antioxidanty pro oživení zanedbaných rtů. S ikonickým balením, které se vejde do kapsy, stačí aplikovat několikrát denně.

    Zdroje: HORACE, FOREO, Shiseido, The Nue Co, Supply, Clinique, La Mer, Blu Atlas, Fenty Skin, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Mužská krása na vzestupu. Vytvořte si vlastní skincare rutinu pro perfektní vzhled

    Pánská péče o pleť byla vždy téma, které se příliš neřešilo. V průběhu posledních dvou let však začíná být kladen důraz na to, že péče o pleť je důležitá jak pro ženy, tak pro muže. Možná jste si všimli pánských celebrit, které rovněž zdůrazňují starání se o svou pleť. Myslíte si, že David Beckham vypadá tak dobře bez pomocníků? Nikoli, i on má vlastní rutinu, podle které se řídí. Inspirujte se a sestavte si vlastní rutinu.

    - Reklama -

    HORACE a FOREO v roli nepostradatelných přátel. Zahoďte vodu po holení a pořiďte si praktické duo

    Vyčištění obličeje je nezbytné každé ráno i večer. Pokud tak neučiníte, může dojít k ucpání pórů a vzniku akné nebo hrubé pokožky. Smíchejte menší množství čistícího gelu, ideálně hluboce čistícího, jako je například Purifying Face Cleanser od značky HORACE, s vodou a důkladně vyčistěte celý obličej, včetně vousů.

    Je-li vám nepříjemné požívat ruce, můžete využít dokonalého pomocníka. FOREO LUNA 3 MEN vysílá pulzy přes měkké, ale silné silikonové štětiny, vyrobené pro intenzivnější čištění a efektivní výsledek. Zbaví vás veškerého mazu a nečistot jak na pleti, tak ve vousech. Zároveň připraví pokožku na holení. Zabraňuje podráždění a pálení při holení i zarůstání chloupků.

    Zdroj: HORACE, FOREO

    - Reklama -

    Začněte den s Shiseido a ukončete s The Nue Co. Péče, která vám bude přát dobré ráno i dobrou noc

    Sérum je nezbytností, pokud chcete výrazně zlepšit povrch pleti. Mužská pokožka se od té ženské liší svou schopností chránit se před vnitřními a vnějšími útočníky. Značka Shiseido renovovala své ULTIMUNE POWER INFUSING SERUM, které patří mezi jejich nejlepší séra na obličej, vytvořené speciálně pro muže.

    Jsou rovněž snadno vstřebatelné, ale zároveň vysoce vyživující. Co můžete očekávat? Pleť bez vrásek a získání silnější elasticity. Sérum dokonce zvyšuje účinnost ostatních produktů, které používáte.

    Zdroj: Shiseido, The Nue Co

    Nezapomeňte začlenit do své rutiny i noční sérum od značky The Nue Co. Značka nabízí celou řadu produktů na péči o pleť, které napomáhají k relaxaci a kvalitnímu spánku. Jedním z účinných sér je THE PILL, které zajišťuje exfoliaci a projasnění během noci.

    Obsahuje kofein, výtažek z kořenů lékořice a AHA kyseliny, které zaručují odstranění otoků. Zanechává proto pleť hladkou a svěží. Aplikujte pouze dvě pumpičky před spaním před hydratačním krémem. Po probuzení se budete cítit osvěžení jako nikdy předtím.

    Hydratovat a chránit. Pořiďte si dva nejdůležitější produkty pro zdravě vypadající pleť.

    Nejdůležitějšími prvky pro dosažení dokonalé a pevné pleti jsou správný hydratační krém a krém s ochranou SPF. Bez užívání krému pleť začne vysychat, což může vést k výraznějším vráskám, ztrátě pružnosti a síly.

    Pro intenzivní hydrataci si pořiďte produkt jako je MULTI PURPOSE MOISTURIZER od značky SUPPLY, který obsahuje bambucké máslo, aloe vera a výtažek ze zeleného čaje. Je vhodný i po holení, má zklidňující účinky a působí jako antioxidant.

    Zdroj: Supply, Clinique

    O důležitosti používání krému s ochranným faktorem jsme už dříve psali v předchozím článku. Značka Clinique For Men nabízí HYDRATANT SPF 21. Jedná se o unikátní krém s ochranným faktorem, který je vhodný dokonce i pro večerní používání. Poskytuje ochranu proti nečistotám a UVA záření.

    Jeho lehká textura se pak okamžitě vstřebává do pokožky, aniž by zanechala mastný film. S klidem jej můžete používat několikrát denně. Jako odměnu získáte nejen ideální ochranu, ale i úchvatně vypadající pleť.

    La Mer pro dokonalou hydrataci a Blu Atlas jako prestižní péče. Osvěžte svou pleť inovativními maskami

    Hledáte masku, která je ALL IN ONE? Hydratační masky od značky La Mer s jejich treatment mlékem jsou opravdu kouzelné. Jediná maska udělá po dlouhém dni vše za vás. Projasní, zpevní, a navíc exfoliuje. Poskytuje tak pleti bohatou péči a řeší veškeré nedokonalosti, včetně hroší kůže. Nejlépe funguje při relaxaci s bublinkami, tak se uvolněte a užijte si večer.

    Zdroj: La Mer, Blu Atlas

    Další variantou je maska v kalíšku na pravidelné užívání. Blu Atlas je označována za nejprestiznejší značku v kategorii pánské péče o pleť. Mezi jejich neskutečné produkty patří hluboce čistící maska s kaolinovým jílem PURIFYING FACE MASK. Její složení je plné ingrediencí, které vytahují nečistoty a dodávají živiny a vlhkost, aby zlepšily tón pleti. Nechte působit po dobu 10-20 minut a spláchněte teplou vodou.

    Hydratované rty jsou sexy. Věnujte jim péči, kterou potřebují

    Překvapte svou partnerku na Valentýn se šťavnatými rty, kterým bude těžké odolat. LUX BALM od značky Fenty Skin suverénně vládne v kategorii produktů na rty. Pánové, pokud vás ještě nepřesvědčila ikonická kampaň s rapperem A$AP ROCKY, poslechněte nás.

    Balzám intenzivně hydratuje, a to díky unikátní směsi hydratačních másel a olejů. Obsahuje ale také výtažek z barbadoské třešně, bohatý na antioxidanty pro oživení zanedbaných rtů. S ikonickým balením, které se vejde do kapsy, stačí aplikovat několikrát denně.

    Zdroje: HORACE, FOREO, Shiseido, The Nue Co, Supply, Clinique, La Mer, Blu Atlas, Fenty Skin, Instagram

    ― Reklama ―

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―