Více

    ― Reklama ―

    Haute couture týden módy pokračuje v Paříži s přehlídkami těch nejvíce luxusních značek. Nejnovější kolekci tak odhalil také módní dům Chanel. Jeho kreativní ředitelka Virginie Viard tentokrát nazvala svou show Button, tedy knoflík. Hlavní roli v ní ovšem hrály mašle, tyl a lehké mini sukně. Zdá se, že i Chanel se rozhodl prozkoumat trvající balletcore trend.

    V letošní haute couture kolekci se kreativní ředitelka značky Chanel, Virginie Viard, rozhodla uctít kouzlo detailů. Nejnovější show proto nazvala podle nenápadného doplňku, tedy knoflíku. Ještě před začátkem přehlídky rovněž vydala krátký film s názvem Button. Zahrála si v něm například herečka Margaret Qualley, která také samotnou show zahájila. Je totiž rovněž globální ambasadorkou známé značky. Objevila se v něm ale i modelka Naomi Campbell.

    Knoflíky se pak objevily nejen na samotných návrzích, projevily se také na dekoraci dech beroucího módního mola. Ze stropu se totiž po dobu přehlídky postupně spouštěl obrovský knoflík s ikonickým logem Chanel. V podstatně menší podobě se pak vyskytl i na tvídových sacích, průhledných šatech, kapsách nebo barevných kabátech. Nejnovější haute couture kolekci přesto definovaly spíše jiné módní prvky.

    Zdroj: Reuters

    Hlavní roli si totiž zahrál především tyl. Jeho klíčová pozice byla znát už od prvního looku, ve kterém se na mole objevila právě herečka Margaret Qualley. Oblečená byla do all white looku, složeného z mini sukně překryté lehkým tylem a ladícího tvídového sáčka. Tyl pak měla nařasený také kolem krku. Outfit doplnila Viard o bílé punčocháče, které se objevily téměř na všech modelkách. Je proto jen otázkou, za jak dlouho se začnou objevovat také na instagramových účtech influencerek.

    Tyl a mašle odkázaly na balletcore. Spolu s tvídem ale vytvořily i křehkou hranici mezi dívkou a ženou

    Prvním outfitem ovšem role tylu neskončila. Objevil se totiž také v podobě dlouhých rozevlátých sukní nebo jako rukáv, doplňující tvídové sáčko nebo top ze stejného materiálu. I když se na přehlídkovém mole postupně objevily různé barvy, show jednoznačně vládla bílá a růžová. Společně s černými mašlemi uvázanými na šatech i ve vlasech tak vytvořily dojem současného populárního trendu balletcore.

    Zdroj: Reuters

    Návrhářka Virginie Viard chtěla ovšem sdělit ještě něco jiného, kromě toho, že je styl inspirovaný baletem stále v módě. Kombinace lehkých materiálů s těžším a strukturovanějším tvídem měla totiž odkázat na hranici mezi dívčím obdobím a ženstvím. Ta se objevuje nejen v reálném životě, ale i módě. „Chtěla jsem tyl, nohy, lehkost a léto,“ okomentovala pak kreativní ředitelka svou nejnovější tvorbu.

    Zdroje: Fashion Network, W Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Značka Chanel pronikla hluboce do trendu balletcore. Její haute couture kolekce překypuje tylem i mašlemi

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Haute couture týden módy pokračuje v Paříži s přehlídkami těch nejvíce luxusních značek. Nejnovější kolekci tak odhalil také módní dům Chanel. Jeho kreativní ředitelka Virginie Viard tentokrát nazvala svou show Button, tedy knoflík. Hlavní roli v ní ovšem hrály mašle, tyl a lehké mini sukně. Zdá se, že i Chanel se rozhodl prozkoumat trvající balletcore trend.

    - Reklama -

    V letošní haute couture kolekci se kreativní ředitelka značky Chanel, Virginie Viard, rozhodla uctít kouzlo detailů. Nejnovější show proto nazvala podle nenápadného doplňku, tedy knoflíku. Ještě před začátkem přehlídky rovněž vydala krátký film s názvem Button. Zahrála si v něm například herečka Margaret Qualley, která také samotnou show zahájila. Je totiž rovněž globální ambasadorkou známé značky. Objevila se v něm ale i modelka Naomi Campbell.

    Knoflíky se pak objevily nejen na samotných návrzích, projevily se také na dekoraci dech beroucího módního mola. Ze stropu se totiž po dobu přehlídky postupně spouštěl obrovský knoflík s ikonickým logem Chanel. V podstatně menší podobě se pak vyskytl i na tvídových sacích, průhledných šatech, kapsách nebo barevných kabátech. Nejnovější haute couture kolekci přesto definovaly spíše jiné módní prvky.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Hlavní roli si totiž zahrál především tyl. Jeho klíčová pozice byla znát už od prvního looku, ve kterém se na mole objevila právě herečka Margaret Qualley. Oblečená byla do all white looku, složeného z mini sukně překryté lehkým tylem a ladícího tvídového sáčka. Tyl pak měla nařasený také kolem krku. Outfit doplnila Viard o bílé punčocháče, které se objevily téměř na všech modelkách. Je proto jen otázkou, za jak dlouho se začnou objevovat také na instagramových účtech influencerek.

    Tyl a mašle odkázaly na balletcore. Spolu s tvídem ale vytvořily i křehkou hranici mezi dívkou a ženou

    Prvním outfitem ovšem role tylu neskončila. Objevil se totiž také v podobě dlouhých rozevlátých sukní nebo jako rukáv, doplňující tvídové sáčko nebo top ze stejného materiálu. I když se na přehlídkovém mole postupně objevily různé barvy, show jednoznačně vládla bílá a růžová. Společně s černými mašlemi uvázanými na šatech i ve vlasech tak vytvořily dojem současného populárního trendu balletcore.

    Zdroj: Reuters

    Návrhářka Virginie Viard chtěla ovšem sdělit ještě něco jiného, kromě toho, že je styl inspirovaný baletem stále v módě. Kombinace lehkých materiálů s těžším a strukturovanějším tvídem měla totiž odkázat na hranici mezi dívčím obdobím a ženstvím. Ta se objevuje nejen v reálném životě, ale i módě. „Chtěla jsem tyl, nohy, lehkost a léto,“ okomentovala pak kreativní ředitelka svou nejnovější tvorbu.

    Zdroje: Fashion Network, W Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Bez těchto přívěsků nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi i pod stromečkem

    Rok 2024 se ve světě módy nesl ve znamení přívěsků. Doplněk, který začal jako nenápadný mikrotrend, se postupně vyšplhal až na vrchol popularity. V současnosti je tak k vidění opravdu všude. Runway přehlídky, ulice módních metropolí i sociální sítě, to vše doslova září přívěsky, které proměňují kabelky v malé umělecké galerie.

    Zalando zhodnotilo trendy roku 2024. Na seznam Trend Rewind patří mob wife i brat summer

    Ke konci roku patří i ohlédnutí se za tím, co nás v uplynulých měsících doprovázelo. Také firma Zalando proto vytvořila shrnutí nejvlivnějších trendů roku 2024. Na prvních příčkách nechyběla populární mob wife estetika či ikonické brat summer. Své místo si ale vybojoval rovněž TikTok fenomén "very demure". Barvou roku se pak stala butter yellow.

    TikTok ovládá dvousečná zbraň. Sleepmaxxing radí, jak na lepší spánek

    Sociálním sítím v posledních letech dominují všemožné tipy vedoucí ke zdravějšímu životnímu stylu. Uživatelé TikToku proto s nadšením přivítali rovněž sleepmaxxing, tedy trend slibující zlepšení kvality spánku. Experti ovšem varují, že mnohé z virálních rad mohou často vést přesně k opačnému výsledku a spánek zhoršit.

    Louis Vuitton X Murakami. Přivítejte nejočekávanější kultovní záležitost roku 2025

    Je to jako návrat ke kořenům, jako setkání s dávno ztraceným přítelem. Kolekce Louis Vuitton x Takashi Murakami, která poprvé okouzlila módní svět v roce 2003, se po více než dvou dekádách vrací na scénu. Speciální řada pro rok 2025 přináší nostalgickou vlnu a současně osvěžuje ikonické designy pro novou generaci módních nadšenců.

    Titul barva roku 2025 získala Mocha Mousse. Pohrajte si s ní pomocí semiše či kašmíru

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    Darujte čisté svědomí. Potěšte letos na Vánoce udržitelnými dárky

    Není nic nad chvíli, kdy po týdnech plánování spatříte při rozbalování dárků u stromečku spokojený výraz obdarovaného. Dvojnásobně pak potěší dárky, které neubližují životnímu prostředí. Čisté svědomí tak můžete mít jak vy, tak vaši blízcí. Pod stromečkem udělají radost nejen bio pochutiny, ale také vlastní rostlinky nebo zero waste starting kit.

    Chanel zná svého nástupce. Od Bottega Veneta převezme návrháře Matthieu Blazy

    Téměř půl roku dlouhé spekulace jsou u konce. Módní dům Chanel jmenoval nástupce bývalé kreativní ředitelky Virginie Viard. Stane se jím návrhář Matthieu Blazy, který až do nynějška vedl italskou značku Bottega Veneta. Proslavil se hlavně svými luxusními a elegantními návrhy, jež definuje jako zachycení quiet strength, tedy tiché síly.

    Nejkrásnější vánoční trhy Evropy. Která města se letos vyplatí nevynechat

    Do kouzelného zimního období bez pochyby patří také vánoční trhy. Na své si na nich přijde opravdu každý, ať miluje jídlo, nebo řemeslné výrobky. Konkurence je ovšem vysoká, vyplatí se proto udělat si rešerši předem. Některá z evropských měst jsou dlouhodobě považována za vánoční klenot, letos je navíc ještě bez obav stihnete.

    Jonathan Anderson a Luca Guadagnino opět čarovali. Svůj talent věnovali snímku Queer

    Na módní i filmové scéně se letos objevila nová ikonická dvojice. Režisér Luca Guadagnino a návrhář Jonathan Anderson totiž spojili síly, aby vytvořili nezapomenutelné postavy filmu Challengers. Se svou tvorbou pak oslavili předpokládaný úspěch. Koncem roku tak nechají svůj talent vyniknout už podruhé, a to ve snímku Queer.

    Sváteční oblečení nemusí být na jedno použití. Zakomponujte neobvyklé kousky do běžných outfitů

    Obzvlášť prosincové večírky si často žádají nový přírůstek do šatníku. V období svátků obchody přetékají modely, snažícími se vnutit do vaší skříně. Z pohledu udržitelnosti se nejedná o nejlepší krok, avšak jestliže po nějakém takovém kousku toužíte, nakupujte chytře. Existuje několik variant, jak jinak nezvyklé sváteční oblečení využít i během roku.

    Módní svět dá sbohem ikonické éře. John Galliano opouští Maison Margiela

    Módní dům Maison Margiela potvrdil ve středu dlouhodobé spekulace, týkající se jeho kreativního ředitele Johna Galliano. Slavný návrhář tak po 10 letech opustí svou pozici. Značka mu pomohla vstát z popela poté, co kvůli antisemitským komentářům musel opustit svou pozici u Dior. Zatím však není jasné, kam povedou další designérovy kroky.

    Oslňte hned začátkem roku. Silvestrovský outfit doplní trendy zářivý make-up

    Oslava nového roku nabízí hned několik příležitostí. Jedná se o skvělý způsob, jak se nostalgicky rozloučit s uplynulými měsíci. Zároveň ale otevírá čerstvou kapitolu. Stejně proto můžete pojmout i svůj silvestrovský make-up. Skvěle bude vypadat zachycení uplynulých trendů, ale také odhad těch, které na nás teprve čekají.

    Vytáhněte do boje se zimou stylově. Set čepice a šály nemusí být nudné kombo

    Doplňky v podobě čepice, šály a rukavic jsou nevyhnutelným společníkem do chladných měsíců. Pokud si často marně lámete hlavu, jak šálu ideálně zkombinovat se zbytkem outfitu, zvolte efektivní řešení. Pořiďte si jednotlivé kousky v setu. Vámi zvolená kombinace vám tak už navždy bude připadat sladěná a esteticky funkční.

    Móda v kostce: Dries Van Noten má nové vedení a Versace naverboval Sabrinu Carpenter

    Ikonický návrhář Dries Van Noten jmenoval po svém letošním odchodu do důchodu svého nástupce. Stane se jím návrhář značky Julian Klausner. Do kin vstoupil film The End, o jehož velkou část kostýmů se postaral Chanel. Zpěvačka Sabrina Carpenter září v nové kampani Versace a společnosti The North Face a Skims spojily síly.

    Chanel jako záhadný hrad v Karpatech. Stále nevíme, kdo nahradí Virginii Viard

    Chanel je jako pevnost, jejíž brány se zdají být zavřené na sedm západů. Když Virginie Viard v červnu odstoupila z pozice kreativní ředitelky, módní svět zatajil dech. Uplynulo pět měsíců a v srdci pařížského impéria se zdánlivě nic nepohnulo. Opona však zakrývá dění plné intrik, spekulací a šepotu, který připomíná román plný záhad.

    Sociální sítě ovládá Wicked. Film prostoupil do módy i vtipných memes

    Filmové zpracování muzikálu Wicked dominuje sociálním sítím. Důvodem není pouze jeho nečekaný úspěch, ale i řada dalších náhodných faktorů. V centru internetové diskuze se ocitly emotivní projevy z rozhovorů s hlavními herečkami, Arianou Grande a Cynthiou Erivo, vtipné memes, ale také špičkové method dressing.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―