Více
    Redakce

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    - Reklama -

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    - Reklama -

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jonathan Anderson má první múzu. Dior zastoupí Mikey Madison

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    Julia Roberts vynesla novou verzi Versace. Internet mluví o druhé vraždě Gianniho

    Julia Roberts měla na filmovém festivalu v Benátkách ukázat eleganci a tradici. Místo toho se stala symbolem bouře, která otřásá světem módy. Její outfit z dílny nového kreativního ředitele Versace, Daria Vitale, spustil lavinu kritiky. Sociální sítě zaplavily komentáře, které hovoří o "druhé vraždě Gianniho" a o tom, že se slavná herečka nevědomky stala tváří jednoho z nejkontroverznějších módních debutů poslední dekády.

    Po stopách módních ikon: Jak Raf Simons definoval minimalismus?

    Designér Raf Simons se do světa módy nevrhl ihned. Původně studoval průmyslový design a navrhoval nábytek. Teprve setkání s antverpskou módní scénou a návštěvy pařížských přehlídek ho přivedly k rozhodnutí vydat se módní cestou. V roce 1995 založil značku nesoucí jeho jméno a už brzy se ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniální tvorba ho dovedla na vrcholy módních domů jako Prada, Dior nebo Jil Sander.

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Podzimní chmury zažene relax. Utečte do luxusních vinařských hotelů

    Konec léta nemusí nutně znamenat konec odpočinku. Pokud se obáváte podzimních chmur, zažeňte je perfektní dovolenou v jednom z nejlepších evropských vinařských hotelů. Nejen, že vás čeká relax daleko od rušných měst, přivítá vás také sklenka delikátního vína, a často i útulné prostory specializovaných spa a michelinských restaurací.

    Film Marty Supreme zpečetil trend 50. let. Z módy však nikdy nevyšel

    Klasická 50. léta a chystaný snímek Marty Supreme dokazují, že návraty do minulosti nikdy nevyjdou z trendu. Móda miluje nostalgii a uplynulé roky ukázaly, že retro vlnu lze vždy reinterpretovat. Trend „Eclectic Grandpa“ přinesl pletené svetry, široké kalhoty a dandy estetiku starosvětských dědečků. Styl tak otvírá dveře k hlubší inspiraci, a to i díky filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo překvapil zásnubním prstenem. Posouvá hranice luxusu

    O prstenu, kterým požádal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, mluví celý svět. Oválný diamant o váze až 45 karátů s odhadovanou hodnotou v milionech dolarů nejen symbolizuje jejich téměř desetiletou lásku, ale také posouvá hranice luxusu. Šperk vznikl v dílně španělského klenotníka Damaso Martínez.

    Znáte módní mistryni Sarah Burton? Značkám dává extrémní estetickou sílu

    Sarah Burton je módní fenomén, který působí téměř magicky. Umí přenášet tradici do přítomnosti s takovým citem, že zaujme odborníky i ty, kteří by jinak módní svět neřešili. Síla její práce nespočívá v efektních dozvucích, ale preciznosti, emocích a tajné alchymii mezi minulostí a budoucností. Nyní módní dům Givenchy nevěřícně sleduje, jaká tajemství vyplouvají z jejího rukopisu na povrch.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    Maison Margiela má první hvězdnou tvář. Značku oblékla Miley Cyrus

    Proslulý návrhář Martin Margiela postavil svůj módní dům na anonymitě. Vyhýbal se rozhovorům a po své smrti přenechal chod své společnosti neznámému týmu designérů. Také proto značka až dosud nikdy nenajala hvězdnou tvář. Zdá se ovšem, že doba se mění. První ambasadorkou Maison Margiela se stala Miley Cyrus.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―