Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    - Reklama -

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    - Reklama -

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―