Více

    ― Reklama ―

    Všechny kabelky přes rameno Saint Laurent mají výrazné charisma a styl, který u jiných luxusních značek nenajdete. Tahle kabelka se však nepodobá ničemu, co jsme kdy viděli. Než se dostaneme k podrobnostem o produktu, pojďme si říct, že tato kabelka byla uvedena ve chvíli, kdy lidé znovu začali po pandemii chodit ven. Saint Laurent našel perfektní způsob, jak se zbavit frustrace, nahromaděné během koronaviru. JAK? Tím, že nám dal něco výraznějšího než kdy jindy: ICARE MAXI BAG.

    Jako první jsme ji mohli vidět jak jinak než u ambasadorky značky Zoë Kravitz. Netrvalo dlouho a do klubu Icare Bag se přidaly osobnosti módního i hereckého světa včetně Angeliny Jolie, Hailey Bieber nebo Leonie Hanne.

    Název Icare odkazuje na výrazný monogram umístěný ve středu jehněčí kůže. Logo bylo navrženo jako vysoký šperk na nošení přes ruku a podle týmu kreativního ředitele Anthonyho Vaccarella „září jako slunce, které spálilo Ikarova křídla“. Saint Laurent se drží hranice mezi naleštěným a uvolněným a tvrdí, že tahle kabelka bude nejnovějším sběratelským kouskem společnosti – na stejné úrovni jako její úspěšná taška přes rameno Le 5 à 7.

    Přestože je Icare známá především svou velikostí, faktor všestrannosti je stále jedním z kritických rysů této tašky. Vždy ji ale můžete ze stran složit a mít elegantní kabelku. A jako perlička je YSL maxi bag dodávána s odnímatelnou taštičkou, kterou lze připevnit a odpojit od tašky pomocí přepínacího uzávěru.

    Maxi ICARE se svojí dávkou „cool“ je skvělou investicí a rozhodně bezva společnost na poličce vedle Dior Tote nebo maxi Jodie od Bottegy.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Stojí kabelky YSL za investici? Kabelka sezóny ICARE MAXI rozhodně ano

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Všechny kabelky přes rameno Saint Laurent mají výrazné charisma a styl, který u jiných luxusních značek nenajdete. Tahle kabelka se však nepodobá ničemu, co jsme kdy viděli. Než se dostaneme k podrobnostem o produktu, pojďme si říct, že tato kabelka byla uvedena ve chvíli, kdy lidé znovu začali po pandemii chodit ven. Saint Laurent našel perfektní způsob, jak se zbavit frustrace, nahromaděné během koronaviru. JAK? Tím, že nám dal něco výraznějšího než kdy jindy: ICARE MAXI BAG.

    - Reklama -

    Jako první jsme ji mohli vidět jak jinak než u ambasadorky značky Zoë Kravitz. Netrvalo dlouho a do klubu Icare Bag se přidaly osobnosti módního i hereckého světa včetně Angeliny Jolie, Hailey Bieber nebo Leonie Hanne.

    Název Icare odkazuje na výrazný monogram umístěný ve středu jehněčí kůže. Logo bylo navrženo jako vysoký šperk na nošení přes ruku a podle týmu kreativního ředitele Anthonyho Vaccarella „září jako slunce, které spálilo Ikarova křídla“. Saint Laurent se drží hranice mezi naleštěným a uvolněným a tvrdí, že tahle kabelka bude nejnovějším sběratelským kouskem společnosti – na stejné úrovni jako její úspěšná taška přes rameno Le 5 à 7.

    - Reklama -

    Přestože je Icare známá především svou velikostí, faktor všestrannosti je stále jedním z kritických rysů této tašky. Vždy ji ale můžete ze stran složit a mít elegantní kabelku. A jako perlička je YSL maxi bag dodávána s odnímatelnou taštičkou, kterou lze připevnit a odpojit od tašky pomocí přepínacího uzávěru.

    Maxi ICARE se svojí dávkou „cool“ je skvělou investicí a rozhodně bezva společnost na poličce vedle Dior Tote nebo maxi Jodie od Bottegy.

    ― Reklama ―

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Dior cruise kolekce vzdala hold Římu. Do návrhů vetkala jeho historii

    Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri se s cruise kolekcí pro rok 2026 navrátila domů. Přehlídku totiž tentokrát odhalila ve svém rodném Římě. Návrhy proto řádně poctila jeho bohatou historii. Zaměřila se ale také na jeho stopu ve světě filmu. Výsledkem se stala jedna z jejích dosud nejpovedenějších show, která by ovšem mohla být její poslední.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Florence Pugh vzkřísila s Thunderbolts Marvel. Herečka bourá hranice filmu

    Svět filmů z dílny Marvel zažívá poslední roky nevítaný útlum. Snímkům o populárních superhrdinech se dlouhodobě nedaří získat žádaný ohlas. Zdá se ovšem, že by studio k jeho zašlé slávě mohl vynést nejnovější projekt, film Thunderbolts. V něm září úspěšná herečka Florence Pugh, která opět dokazuje, že se nebojí bourat předem zavedené hranice.

    Letní románek na obzoru. Romantické kabelky zaplňují luxusní obchody

    Teplý vzduch nasycený květinami, sluneční paprsky na tváři a lehoučké šaty vlající kolem kolen. Máloco je romantičtější než evropské léto. Do této estetiky perfektně spadají i letošní "it" kabelky. Proutěné, tkané, pletené či plátěné, to vše můžeme v letních outfitech čekat. A všechny krásné, ale zároveň praktické trendy vítáme s otevřenou náručí.

    Další trend z 2000s slaví comeback. Zpestřete kalhoty oblíbenou sukní

    Pokud alespoň zlehka sledujete letošní trendy, pak už je vám jasné, že jejich královnou je nostalgie. Na scénu se vrací řada dávno zapomenutých oblíbenců, jako je boho styl či extra krátké sukně. Do popředí se proto vplížila i moderní podoba kontroverzní kombinace. Seberte ještě před horkým létem odvahu a oblečte přes kalhoty sukni.

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    Rapová scéna ovládá haute couture. I Chanel ví, že tvíd bez beatu nikoho nezajímá

    Když se Chanel rozhodne jmenovat Kendricka Lamar ambasadorem, je jasné, že módní pravidla se přepisují. Elegantní značka, proslulá tvídem, perlami a věrností odkazu Coco Chanel, najednou mluví jazykem hiphopové kultury. A není v tom sama. Lanvin svěřil jednu z divizí rapperovi Future a A$AP Rocky vede design Ray-Ban. Luxusní brandy pochopily, že úspěch leží v populární kultuře. A tou hýbe právě rap.

    Okořeňte svůj sladký spánek. Parfémy patří i do postele

    Zájem o správný spánek v posledních letech výrazně vzrostl. Není proto divu, že touha po sladkém odpočinku nedávno pronikla také na sociální síť TikTok, kde se zkřížila s tamními beauty trendy. Čím dál více influencerů tak doporučuje svůj nový oblíbený trik. Nedají totiž dopustit na své oblíbené parfémy, které jim pomáhají odplout do říše snů.

    Balenciaga píše novou kapitolu. Na trůn usedne Pierpaolo Piccioli

    Módní dům Balenciaga zná svého nástupce. Dosavadního kreativního ředitele Demnu Gvasalia nahradí po 10 letech návrhář Pierpaolo Piccioli. Formovat slavnou značku hodlá po 25 letech u společnosti Valentino, kterou opustil loni v březnu. Proslulý je především svými haute couture kolekcemi plnými romantismu, výrazných barev a půvabných proporcí.

    Chanel vdechl vile La Pausa nový život. Navrátí ji k zašlé slávě

    Francouzská riviéra je proslulá nejen svými dechberoucími výhledy, ale také jedněmi z nejluxusnějších vil světa. Patří mezi ně rovněž La Pausa, tedy dům, který si dle svých snů nechala postavit návrhářka Coco Chanel. Vedení její značky budovu před 10 lety odkoupilo a od té doby pracovalo na potřebné rekonstrukci. Vila tak nyní opět otevře své dveře.

    Léto volá po obměně. Lehké CC krémy slibují perfektní glow

    S nadcházejícími slunečnými dny přichází i nutnost revize kosmetické taštičky. Blížící se vysoké teploty si totiž s některými make-up produkty příliš nerozumí. Řada z nich na obličeji působí až příliš uměle, nebo se po pár hodinách nepříjemně rozteče. Na scénu proto nastupují tradiční lehké CC krémy, slibující sjednocení pleti a žádané zakrytí nedostatků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―