Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Doby, kdy nové módní ikony vytvářel televizní program Disney channel, jsou pryč. Dnes má nové tváře na svém kontě Netflix a HBO. Některé hvězdy se kromě velké oblíbenosti můžou chlubit módními kampaněmi i spolupracemi s nejrůznějšími módními domy či návrháři. Ty nejnovější si dnes probereme!

    Nová módní ikona Pedro Pascal

    S pojmem módní ikona si není radno zahrávat. Je to totiž někdo, kdo má velmi vytříbený styl, a přesto s ním dokáže ovlivnit masy. Pedro Pascal sice hraje více než deset let, ale na vrchol hollywoodského žebříčku ho katapultovaly jeho nedávné výkony ve filmech The Last of Us a The Mandalorian. Pascal je se svou podmanivou osobností, láskou ke svým fanouškům a nyní s velkým nadšením pro módu největším It-boyem Hollywoodu. Naposledy se předvedl na červeném koberci s herečkou Salmou Hayek.

    @mtvuk but I would never be able to walk away from #PedroPascal the way #SalmaHayek did 🤣❤️ #oscars #oscars2023 #theoscars #mtvceleb ♬ original sound – mtvuk

    Při příležitosti premiéry dalšího oblíbeného seriálu The Mandalorian vynesl look z aktuální kolekce Acne Studios. Jak vidno, herec si našel oblibu v knoflíkových kardiganech. Červené kalhoty celému outfitu dodaly ten správný vibe.

    Manu Rios – The Elite

    Oblíbený seriálový herec se v módním prostředí pohybuje na denní bázi. Na evropských týdnech módy nechyběl snad nikde. Jeho poslední spolupráci má na svém listu belgická návrhářka Ann Verhelst, známá pod uměleckým jménem Ann Demeulemeester. Je členkou tzv. Antverpské šestky, což je uskupení nejvýznamnějších místních designérů. Na Vanity Fair Oscar’s party pro Riose navrhla černý oblek s asymetrickou bílou košilí. Look poté doplnila koženými boots, vysokými až po kolena.

    Carlacia Grant – Outer Banks

    Do širšího měřítka povědomí se dostala díky seriálu Outer Banks. Americká herečka mimo jiné účinkovala i v Greenleaf, Game of Silence nebo Roots. Naposledy se spojila s módním domem Max Mara. Pastelově modrý komplet vynesla na předávání Oscarů.

    Ashley Park – Emily in Paris

    Kdo by neznal nejlepší přítelkyni legendární Emily? Asijská zpěvačka se čerstvě stala tváří třetí největší obuvnické značky v USA – Skechers. O svých nejoblíbenějších teniskách zazpívala v klipu, který se odehrává v divadelním prostředí. Kromě aktuální kolekce předvedla i úžasný tanec.

    Jenna Ortega – The Wednesday

    Seriál, který se v prvních příčkách oblíbenosti držel několik měsíců. Mladou a talentovanou herečku si zabral brand Adidas. Jennu si zvolili kvůli mladistvosti. Její individualismus a všestrannost podle domu Adidas doslova kopírují message celé kolekce. Podrobnosti o této kampani si přečtěte zde.

    Foto: Adidas

    Zdroj: TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Šatníky nových módních ikon. Objevte hvězdné spolupráce seriálových hrdinů

    Doby, kdy nové módní ikony vytvářel televizní program Disney channel, jsou pryč. Dnes má nové tváře na svém kontě Netflix a HBO. Některé hvězdy se kromě velké oblíbenosti můžou chlubit módními kampaněmi i spolupracemi s nejrůznějšími módními domy či návrháři. Ty nejnovější si dnes probereme!

    Nová módní ikona Pedro Pascal

    S pojmem módní ikona si není radno zahrávat. Je to totiž někdo, kdo má velmi vytříbený styl, a přesto s ním dokáže ovlivnit masy. Pedro Pascal sice hraje více než deset let, ale na vrchol hollywoodského žebříčku ho katapultovaly jeho nedávné výkony ve filmech The Last of Us a The Mandalorian. Pascal je se svou podmanivou osobností, láskou ke svým fanouškům a nyní s velkým nadšením pro módu největším It-boyem Hollywoodu. Naposledy se předvedl na červeném koberci s herečkou Salmou Hayek.

    @mtvuk but I would never be able to walk away from #PedroPascal the way #SalmaHayek did 🤣❤️ #oscars #oscars2023 #theoscars #mtvceleb ♬ original sound – mtvuk

    Při příležitosti premiéry dalšího oblíbeného seriálu The Mandalorian vynesl look z aktuální kolekce Acne Studios. Jak vidno, herec si našel oblibu v knoflíkových kardiganech. Červené kalhoty celému outfitu dodaly ten správný vibe.

    Manu Rios – The Elite

    Oblíbený seriálový herec se v módním prostředí pohybuje na denní bázi. Na evropských týdnech módy nechyběl snad nikde. Jeho poslední spolupráci má na svém listu belgická návrhářka Ann Verhelst, známá pod uměleckým jménem Ann Demeulemeester. Je členkou tzv. Antverpské šestky, což je uskupení nejvýznamnějších místních designérů. Na Vanity Fair Oscar’s party pro Riose navrhla černý oblek s asymetrickou bílou košilí. Look poté doplnila koženými boots, vysokými až po kolena.

    Carlacia Grant – Outer Banks

    Do širšího měřítka povědomí se dostala díky seriálu Outer Banks. Americká herečka mimo jiné účinkovala i v Greenleaf, Game of Silence nebo Roots. Naposledy se spojila s módním domem Max Mara. Pastelově modrý komplet vynesla na předávání Oscarů.

    Ashley Park – Emily in Paris

    Kdo by neznal nejlepší přítelkyni legendární Emily? Asijská zpěvačka se čerstvě stala tváří třetí největší obuvnické značky v USA – Skechers. O svých nejoblíbenějších teniskách zazpívala v klipu, který se odehrává v divadelním prostředí. Kromě aktuální kolekce předvedla i úžasný tanec.

    Jenna Ortega – The Wednesday

    Seriál, který se v prvních příčkách oblíbenosti držel několik měsíců. Mladou a talentovanou herečku si zabral brand Adidas. Jennu si zvolili kvůli mladistvosti. Její individualismus a všestrannost podle domu Adidas doslova kopírují message celé kolekce. Podrobnosti o této kampani si přečtěte zde.

    Foto: Adidas

    Zdroj: TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―