Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Je téměř nemožné představit si novoroční oslavy bez třpytek. Patří nejen k vytouženým oslavám, ale také kouzelnému líčení. Využít je navíc můžete jak na rty, oči, tělo, tak dokonce vlasy. Kamkoliv se je rozhodnete aplikovat, vykouzlí úchvatný efekt. Inspirujte se osvědčenými, ale i novými beauty kousky, které stojí za to na Silvestra vyzkoušet. Využijete je ale i na jiné události, při kterých je slavnostní lesk povinností.

    Upgrade roku přináší Dior. Nabízí třpytivé rty připomínající oblohu plnou hvězd

    Určitě už znáte ikonickou řadu Dior Forever Liquid. Jedná se o dlouhodržící, nerozmazatelné a silně pigmentované tekuté rtěnky. K dispozici máte jak matné, tak lesklé varianty. Letos nás ovšem Dior překvapil novou třpytivou verzí, s lákavým názvem Dior Forever Sequin. Nejnovější rtěnky jsou k dostání ve čtyřech různých odstínech. Nyní tedy přichází ta nejtěžší otázka: Který z nich si vybrat?

    Svého výherce aplikujte na rty a následně nechte produkt zaschnout po dvě minuty. Poté jemně přitiskněte rty k sobě a začněte sledovat překvapivé kouzlo. Matná barva luxusní rtěnky se pomalu začne měnit v třpytivý zázrak. Takový efekt už snad nic nepřekoná! Perfektní look svých rtů doplňte o jednoduché stíny, klidně s trochou třpytu. Pozornost by ovšem měly upoutat především vaše rty.

    Zdroj: Dior Beauty

    Kdy jindy se zablýsknout než na Nový rok? Zažijte novoroční třpyt s Pat McGrath

    Váš look může dostat nezapomenutelný upgrade také díky ChromaLuxe stínům od značky Pat McGrath Labs. Původní barvy, které byly součástí limitované kolaborace se Star Wars, se rychle vyprodaly. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se znovu objeví na trhu. Letos nám nakonec Pat McGrath představila šest zbrusu nových barev.

    Stihla už je použít například pro zpěvačku Nicki Minaj a její nové album Pink Friday 2. Stíny jsou neuvěřitelně lehké a pigmentované, v průběhu dne se nemažou a můžete je jednoduše aplikovat jak štětcem, tak prstem. V obou případech bude výsledek fenomenální. Stačí si jen vybrat třpytky, které se zrovna hodí k vašemu slavnostnímu outfitu.

    Zdroj: Pat McGrath Labs

    Kouzlení s Make Up For Ever. Nezapomeňte ani na vlasy

    Pokud se chcete na večírku odlišit od ostatních, zkuste si trochu zaexperimentovat. Budete potřebovat jakékoli třpytky, gel na vlasy a štětec na barvení vlasů. Použít ale můžete také jakýkoliv jiný, kterým se dá gel rovnoměrně natřít. Našim favoritem jsou pak třpytky značky Make Up For Ever. Můžete si vybrat z velkého množství barev, každá vypadá zkrátka úžasně.

    Zdroj: Make Up For Ever

    Následně smíchejte třpytky s gelem, důkladně promíchejte a snažte se nanést rovnoměrně na celou plochu vlasů. Nejlépe vypadá výsledný look na stylovém culíku nebo drdolu, tedy při stažených vlasech. Vyzkoušet ale můžete i rozpuštěné vlasy sčesané za uši. Záleží jen na tom, jak odvážně se budete na Nový rok cítit.

    Kolik karátů obsahuje Diamond Bomb? Rihanna opět pomůže zazářit

    Královnou třpytivých produktů je bezesporu zpěvačka Rihanna. Pokud jste měli možnost vyzkoušet její úžasný highlighter Diamond Bomb, pak s námi jistě souhlasíte. Velmi jemný pudr s krémovou texturou vytváří na obličeji nebo těle dech beroucí průhledný třpyt.

    Při každém odlesku světla proto okouzlí každého kolemjdoucího. K dispozici je jak studenější, tak teplejší varianta, takže pokud máte problémy s výběrem produktu, můžete si jednoduše zvolit podle svého tónu pleti. 

    Zdroj: Fenty Beauty

    Zdroje: Dior Beauty, Pat McGrath Labs, Fenty Beauty, MUFE, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Zvítězí Dior, Pat McGrath nebo další? Bitva třpytivých produktů na Nový rok začíná

    Je téměř nemožné představit si novoroční oslavy bez třpytek. Patří nejen k vytouženým oslavám, ale také kouzelnému líčení. Využít je navíc můžete jak na rty, oči, tělo, tak dokonce vlasy. Kamkoliv se je rozhodnete aplikovat, vykouzlí úchvatný efekt. Inspirujte se osvědčenými, ale i novými beauty kousky, které stojí za to na Silvestra vyzkoušet. Využijete je ale i na jiné události, při kterých je slavnostní lesk povinností.

    Upgrade roku přináší Dior. Nabízí třpytivé rty připomínající oblohu plnou hvězd

    Určitě už znáte ikonickou řadu Dior Forever Liquid. Jedná se o dlouhodržící, nerozmazatelné a silně pigmentované tekuté rtěnky. K dispozici máte jak matné, tak lesklé varianty. Letos nás ovšem Dior překvapil novou třpytivou verzí, s lákavým názvem Dior Forever Sequin. Nejnovější rtěnky jsou k dostání ve čtyřech různých odstínech. Nyní tedy přichází ta nejtěžší otázka: Který z nich si vybrat?

    Svého výherce aplikujte na rty a následně nechte produkt zaschnout po dvě minuty. Poté jemně přitiskněte rty k sobě a začněte sledovat překvapivé kouzlo. Matná barva luxusní rtěnky se pomalu začne měnit v třpytivý zázrak. Takový efekt už snad nic nepřekoná! Perfektní look svých rtů doplňte o jednoduché stíny, klidně s trochou třpytu. Pozornost by ovšem měly upoutat především vaše rty.

    Zdroj: Dior Beauty

    Kdy jindy se zablýsknout než na Nový rok? Zažijte novoroční třpyt s Pat McGrath

    Váš look může dostat nezapomenutelný upgrade také díky ChromaLuxe stínům od značky Pat McGrath Labs. Původní barvy, které byly součástí limitované kolaborace se Star Wars, se rychle vyprodaly. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se znovu objeví na trhu. Letos nám nakonec Pat McGrath představila šest zbrusu nových barev.

    Stihla už je použít například pro zpěvačku Nicki Minaj a její nové album Pink Friday 2. Stíny jsou neuvěřitelně lehké a pigmentované, v průběhu dne se nemažou a můžete je jednoduše aplikovat jak štětcem, tak prstem. V obou případech bude výsledek fenomenální. Stačí si jen vybrat třpytky, které se zrovna hodí k vašemu slavnostnímu outfitu.

    Zdroj: Pat McGrath Labs

    Kouzlení s Make Up For Ever. Nezapomeňte ani na vlasy

    Pokud se chcete na večírku odlišit od ostatních, zkuste si trochu zaexperimentovat. Budete potřebovat jakékoli třpytky, gel na vlasy a štětec na barvení vlasů. Použít ale můžete také jakýkoliv jiný, kterým se dá gel rovnoměrně natřít. Našim favoritem jsou pak třpytky značky Make Up For Ever. Můžete si vybrat z velkého množství barev, každá vypadá zkrátka úžasně.

    Zdroj: Make Up For Ever

    Následně smíchejte třpytky s gelem, důkladně promíchejte a snažte se nanést rovnoměrně na celou plochu vlasů. Nejlépe vypadá výsledný look na stylovém culíku nebo drdolu, tedy při stažených vlasech. Vyzkoušet ale můžete i rozpuštěné vlasy sčesané za uši. Záleží jen na tom, jak odvážně se budete na Nový rok cítit.

    Kolik karátů obsahuje Diamond Bomb? Rihanna opět pomůže zazářit

    Královnou třpytivých produktů je bezesporu zpěvačka Rihanna. Pokud jste měli možnost vyzkoušet její úžasný highlighter Diamond Bomb, pak s námi jistě souhlasíte. Velmi jemný pudr s krémovou texturou vytváří na obličeji nebo těle dech beroucí průhledný třpyt.

    Při každém odlesku světla proto okouzlí každého kolemjdoucího. K dispozici je jak studenější, tak teplejší varianta, takže pokud máte problémy s výběrem produktu, můžete si jednoduše zvolit podle svého tónu pleti. 

    Zdroj: Fenty Beauty

    Zdroje: Dior Beauty, Pat McGrath Labs, Fenty Beauty, MUFE, Instagram

    ― Reklama ―

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―