Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Beauty odnož módní společnosti Yves Saint Laurent zveřejnila poprvé od roku 2017 novou pánskou vůni. Parfém s názvem MYSLF cílí na Generaci Z a ukazuje jí tak, proč stojí za to být sám sebou. V kampani ho představí známý herec Austin Butler.

    Po šesti letech od vydání poslední pánské vůně se Yves Saint Laurent vrací na trh s novým produktem MYSLF. Reflektovat má především současnou dobu a pohled Generace Z na maskulinitu i vytváření vlastní identity. „Vůně má vyvolávat otázky o tom, jaké to je být v dnešní společnosti mužem,“ vysvětlil například mezinárodní generální ředitel beauty sekce Yves Saint Laurent Stephan Bezy.

    Generace Z totiž dle něj rozbořila stereotypy a klišé, která je do té doby svazovala. Místo toho se naučila vyjadřovat, jaké to je být sám sebou. Takový postoj k životu má vyzařovat také herec Austin Butler, který se stal tváří nové vůně. „V posledních letech jsem hovořil s lidmi, kteří znali M. Saint Laurent. Dle nich bořil zažité nálepky a byl rebel, což na něm miluji,“ okomentoval svou novou pozici herec.

    Austin Butler je známý především svou rolí ve filmu Elvis. Brzy se ale objeví také ve snímcích Bikeriders a Dune: Part Two. „Vyzdvihuje své různé stránky, nebojí se také přijmout svoji jedinečnost, a to vřele a bez omluv,“ popsal nového ambasadora Bezy. Název vůně MYSLF má pak odkazovat nejen na anglické slovo myself, tedy já sám, ale také zkratku luxusní značky. M a F na začátku a konci jména zase propojují maskulinitu s ženskostí.

    Nová pánská vůně MYSLF v sobě mísí pomerančové květy, jantar, pačuli i tabák

    Myšlenku vůně Butler vyjadřuje také v reklamě, kterou ovšem firma zveřejní až koncem srpna. V ní se má ukázat v několika svých „podobách“, dokud se neodvrátí od svého odrazu v zrcadle se slovy „já sám, bez ohledu na okolnosti“. Nový pánský parfém pak vystihuje především vůně pomerančových květů, pačuli, jantaru a tabáku. Květinově dřevitou vůni navrhli parfuméři Daniela Andrier, Christophe Raynaud a Antoine Maisondieu.

    Černý, elegantní a jednoduchý design obalu pro značku zase navrhla Suzanne Dalton. Vůně odráží současnou dobu také tím, že je poměrně udržitelná. Lahvička od parfému se dá totiž snadno doplnit. Kromě toho je vyrobená z recyklovaného certifikovaného skla, které se dá na konci jeho životnosti opět recyklovat. Parfém zveřejnila značka na americkém webu v úterý, pro ostatní státy ho zpřístupní až od čtvrtka. Mezi další známé ambasadory beauty sekce Yves Saint Laurent pak patří americký rapper Lil Nas X.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    Značka Yves Saint Laurent vytvořila vůni pro Gen Z. Její myšlenku ztvární Austin Butler

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.