Více

    ― Reklama ―

    Beauty odnož módní společnosti Yves Saint Laurent zveřejnila poprvé od roku 2017 novou pánskou vůni. Parfém s názvem MYSLF cílí na Generaci Z a ukazuje jí tak, proč stojí za to být sám sebou. V kampani ho představí známý herec Austin Butler.

    Po šesti letech od vydání poslední pánské vůně se Yves Saint Laurent vrací na trh s novým produktem MYSLF. Reflektovat má především současnou dobu a pohled Generace Z na maskulinitu i vytváření vlastní identity. „Vůně má vyvolávat otázky o tom, jaké to je být v dnešní společnosti mužem,“ vysvětlil například mezinárodní generální ředitel beauty sekce Yves Saint Laurent Stephan Bezy.

    Generace Z totiž dle něj rozbořila stereotypy a klišé, která je do té doby svazovala. Místo toho se naučila vyjadřovat, jaké to je být sám sebou. Takový postoj k životu má vyzařovat také herec Austin Butler, který se stal tváří nové vůně. „V posledních letech jsem hovořil s lidmi, kteří znali M. Saint Laurent. Dle nich bořil zažité nálepky a byl rebel, což na něm miluji,“ okomentoval svou novou pozici herec.

    Austin Butler je známý především svou rolí ve filmu Elvis. Brzy se ale objeví také ve snímcích Bikeriders a Dune: Part Two. „Vyzdvihuje své různé stránky, nebojí se také přijmout svoji jedinečnost, a to vřele a bez omluv,“ popsal nového ambasadora Bezy. Název vůně MYSLF má pak odkazovat nejen na anglické slovo myself, tedy já sám, ale také zkratku luxusní značky. M a F na začátku a konci jména zase propojují maskulinitu s ženskostí.

    Nová pánská vůně MYSLF v sobě mísí pomerančové květy, jantar, pačuli i tabák

    Myšlenku vůně Butler vyjadřuje také v reklamě, kterou ovšem firma zveřejní až koncem srpna. V ní se má ukázat v několika svých „podobách“, dokud se neodvrátí od svého odrazu v zrcadle se slovy „já sám, bez ohledu na okolnosti“. Nový pánský parfém pak vystihuje především vůně pomerančových květů, pačuli, jantaru a tabáku. Květinově dřevitou vůni navrhli parfuméři Daniela Andrier, Christophe Raynaud a Antoine Maisondieu.

    Černý, elegantní a jednoduchý design obalu pro značku zase navrhla Suzanne Dalton. Vůně odráží současnou dobu také tím, že je poměrně udržitelná. Lahvička od parfému se dá totiž snadno doplnit. Kromě toho je vyrobená z recyklovaného certifikovaného skla, které se dá na konci jeho životnosti opět recyklovat. Parfém zveřejnila značka na americkém webu v úterý, pro ostatní státy ho zpřístupní až od čtvrtka. Mezi další známé ambasadory beauty sekce Yves Saint Laurent pak patří americký rapper Lil Nas X.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Značka Yves Saint Laurent vytvořila vůni pro Gen Z. Její myšlenku ztvární Austin Butler

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Beauty odnož módní společnosti Yves Saint Laurent zveřejnila poprvé od roku 2017 novou pánskou vůni. Parfém s názvem MYSLF cílí na Generaci Z a ukazuje jí tak, proč stojí za to být sám sebou. V kampani ho představí známý herec Austin Butler.

    - Reklama -

    Po šesti letech od vydání poslední pánské vůně se Yves Saint Laurent vrací na trh s novým produktem MYSLF. Reflektovat má především současnou dobu a pohled Generace Z na maskulinitu i vytváření vlastní identity. „Vůně má vyvolávat otázky o tom, jaké to je být v dnešní společnosti mužem,“ vysvětlil například mezinárodní generální ředitel beauty sekce Yves Saint Laurent Stephan Bezy.

    Generace Z totiž dle něj rozbořila stereotypy a klišé, která je do té doby svazovala. Místo toho se naučila vyjadřovat, jaké to je být sám sebou. Takový postoj k životu má vyzařovat také herec Austin Butler, který se stal tváří nové vůně. „V posledních letech jsem hovořil s lidmi, kteří znali M. Saint Laurent. Dle nich bořil zažité nálepky a byl rebel, což na něm miluji,“ okomentoval svou novou pozici herec.

    Austin Butler je známý především svou rolí ve filmu Elvis. Brzy se ale objeví také ve snímcích Bikeriders a Dune: Part Two. „Vyzdvihuje své různé stránky, nebojí se také přijmout svoji jedinečnost, a to vřele a bez omluv,“ popsal nového ambasadora Bezy. Název vůně MYSLF má pak odkazovat nejen na anglické slovo myself, tedy já sám, ale také zkratku luxusní značky. M a F na začátku a konci jména zase propojují maskulinitu s ženskostí.

    - Reklama -

    Nová pánská vůně MYSLF v sobě mísí pomerančové květy, jantar, pačuli i tabák

    Myšlenku vůně Butler vyjadřuje také v reklamě, kterou ovšem firma zveřejní až koncem srpna. V ní se má ukázat v několika svých „podobách“, dokud se neodvrátí od svého odrazu v zrcadle se slovy „já sám, bez ohledu na okolnosti“. Nový pánský parfém pak vystihuje především vůně pomerančových květů, pačuli, jantaru a tabáku. Květinově dřevitou vůni navrhli parfuméři Daniela Andrier, Christophe Raynaud a Antoine Maisondieu.

    Černý, elegantní a jednoduchý design obalu pro značku zase navrhla Suzanne Dalton. Vůně odráží současnou dobu také tím, že je poměrně udržitelná. Lahvička od parfému se dá totiž snadno doplnit. Kromě toho je vyrobená z recyklovaného certifikovaného skla, které se dá na konci jeho životnosti opět recyklovat. Parfém zveřejnila značka na americkém webu v úterý, pro ostatní státy ho zpřístupní až od čtvrtka. Mezi další známé ambasadory beauty sekce Yves Saint Laurent pak patří americký rapper Lil Nas X.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―