Kontrast azurově modrého moře, designové vily a černo-bílých outfitů Zendaya umně propojila ve své nejnovější kampani. Jako nová amabasadorka značky Louis Vuitton ve vile nedaleko Monaka ukázala oblíbenou řadu kabelek Capucines.

Modernistickou vilu E-1027 navrženou architektkou Eileen Gray ve 20. letech minulého století oživila v nejnovějším projektu Louis Vuitton herečka Zendaya. Do luxusního interiéru domu umístěného v srdci Côte d’Azur nedaleko Monaka zapadla se svou obvyklou lehkostí. Fotografie dua Mert Alas a Marcus Piggott propojily design slavné vily, eleganci známé herečky i hlavní středobod kampaně, kabelky Capucines.

Módní společnost Louis Vuitton tak ve čtvrtek uveřejněním fotek i videa potvrdila to, co si mnozí fanoušci herečky mysleli už od března. Zendaya se skutečně stala ambasadorkou luxusní značky. Novou roli oslavila v kampani představující různé modely kabelek Capucines, včetně jejich mini verze Capucines BB. V minulosti přitom herečka spolupracovala s firmami jako Valentino, Bulgari nebo Lancôme.

Model Capucines poprvé Louis Vuitton zveřejnil roku 2013. Kabelku pojmenoval po pařížské ulici Rue Neuve-des-Capucines, na které slavný francouzský návrhář roku 1854 otevřel svůj první obchod. Už dříve ikonickou tašku představily hvězdy jako Cate Blanchett, Emma Stone, Naomi Osaka nebo Léa Seydoux. „Kabelka je v současnosti jedním z nejtypičtějších designů našeho domu, je to zobrazení praktické elegance,“ popsala módní společnost.

Na kontrastním pozadí azurového moře vynikla Zendaya v jednoduchých černo-bílých outfitech

Looky pro Zendayu v kampani umístěné v srdci Francouzské riviéry vybral stylista Law Roach. Se známou herečkou spolupracuje už dlouhodobě. V březnu ovšem na svém Instagramu oznámil, že hodlá z módního průmyslu odejít. Jedná se proto nejspíše o jeden z jeho posledních výtvorů. Mimo jiné stál také za outfitem s tygřím vzorem, ve kterém se Zendaya objevila na nedávné módní přehlídce Louis Vuitton v Paříži.

V kampani je pak Zendaya oblečená do jednoduchých, ale elegantních kousků. Na fotkách má na sobě například černé šaty na jedno rameno se zlatým zipem umístěným na jedné straně a ladící přezkou na té druhé. Vyfocená je ale také v černém power jumpsuit s kabelkou Capucines BB ve stejné barvě. Tašku v bílé barvě zase její stylista zkombinoval s výraznými, ale jednoduchými bílými šaty.

Zdroj: WWD, People, Independent, Instagram, YouTube, Louis Vuitton Official

Zendaya zazářila na pozadí Côte d’Azur. Předvedla se v nové kampani Louis Vuitton

Atelier Jolie oznámil první spolupráci. Vytvoří kolekci se značkou Chloé

Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

Klíčové barvy pro jaro a léto 2025 jsou trendy už nyní. Promítají se do luxusních módních přehlídek

Společnosti WGSN a Coloro využívají výzkum současných i budoucích trendů ze světa módy, krásy i designu. Na základě něj dokáží předpovědět, jaké barvy budou v budoucnosti populární. Jejich pět klíčových barev pro jaro a léto 2025 přitom módní návrháře inspiruje už nyní.

Miu Miu vydalo kampaň ke kabelce Arcadie. Gigi Hadid se v ní ocitla ve světě slavné malířky

Při tvorbě fotografií ke kampani Miu Miu se fotograf Steven Meisel nechal inspirovat díly malířky Margaret Keane. Ta jsou známá postavičkami s melancholickými pohledy a velkýma očima. V podobném stylu proto modelka Gigi Hadid představila také kabelku Arcadie.

Victoria Beckham vložila do kolekce resort 2024 vzpomínky na dětství i hrdinky z 90. let

Kolekce resort 2024 Victorie Beckham využívá především maskulinní siluety typické pro 90. léta. Oversized saka, široké kalhoty nebo asymetrické šaty mají připomínat hrdinky z tehdejších filmů, jako je Základní instinkt nebo Taxikář. Zároveň se jedná o prvky připomínající návrhářčino dětství.