Více

    ― Reklama ―

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Švýcarská sportovní značka On prohlubuje partnerství se Zendayou. Ve čtvrtek společně zveřejnili další část dlouhodobé spolupráce. Tentokrát se jedná o tenisky s názvem Cloudzone Moon, které herečka navrhla společně se svým ikonickým stylistou Law Roach. Jedná se o update již existující boty Cloudzone, kterou Zendaya vytvořila se společností již dříve, a to na jaře loňského roku.

    Odhalení nové tenisky zakomponovala značka On do kampaně s názvem Be Every You. Doprovází ji také krátké video, o jehož režii se postaral Bardia Zeinali. Fotografií se tentokrát ujala Emily Lipson. V srdci reklamy leží témata pohybu a duality, které zachycuje hra dynamických póz a různorodého světla. „Pohyb byl vždy součástí toho, jak se sama na sebe napojuji,“ popsala Zendaya.

    Zdroj: On

    „Pohyb pro každého vypadá jinak. Tenhle příběh proto působil osobně, jedná se totiž o připomínku našich všestranných bytostí, sestávajících z mnoha brilantních kousků, které nakonec vytvářejí to, čím jsme, doplňují nás,“ pokračovala. Doplnila, že kampaň pro ni znamená umění přijmout všechny drobné části sebe sama. Dle ní je tak potřeba žít v přítomnosti s každou verzí sebe sama.

    Mnohostrannost zachytila Zendaya i outfity. Postaral se o ně Law Roach

    Stylista Law Roach se pak nepodílel pouze na návrhu tenisky, postaral se také o outfity, které Zendaya v kampani vynesla. Zmíněnou mnohostrannost zachytil protikladnými looky, tedy strukturovaným bomberem kontrastujícím s upnutým cvičebním úborem nebo měkkou mikinou. Spolu s herečkou pak plánuje vydat další verzi nové obuvi v říjnu. Tentokrát se má jednat o tenisky Cloudtilt Moon.

    Boty mají mít měkkou siluetu s vrchní vrstvou připomínající ponožku. Zendaya podepsala se sportovní značkou několikaletou smlouvu, a tak můžeme pravděpodobně očekávat mnoho dalších kapitol jejich vzájemné spolupráce. Značku On založili v roce 2010 tři přátele Olivier Bernhard, David Allemann a Casoar Coppetti. V minulostí s ní spolupracoval například i Roger Federer.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, The Fashionography, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:On

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    - Reklama -

    Švýcarská sportovní značka On prohlubuje partnerství se Zendayou. Ve čtvrtek společně zveřejnili další část dlouhodobé spolupráce. Tentokrát se jedná o tenisky s názvem Cloudzone Moon, které herečka navrhla společně se svým ikonickým stylistou Law Roach. Jedná se o update již existující boty Cloudzone, kterou Zendaya vytvořila se společností již dříve, a to na jaře loňského roku.

    Odhalení nové tenisky zakomponovala značka On do kampaně s názvem Be Every You. Doprovází ji také krátké video, o jehož režii se postaral Bardia Zeinali. Fotografií se tentokrát ujala Emily Lipson. V srdci reklamy leží témata pohybu a duality, které zachycuje hra dynamických póz a různorodého světla. „Pohyb byl vždy součástí toho, jak se sama na sebe napojuji,“ popsala Zendaya.

    Zdroj: On

    - Reklama -

    „Pohyb pro každého vypadá jinak. Tenhle příběh proto působil osobně, jedná se totiž o připomínku našich všestranných bytostí, sestávajících z mnoha brilantních kousků, které nakonec vytvářejí to, čím jsme, doplňují nás,“ pokračovala. Doplnila, že kampaň pro ni znamená umění přijmout všechny drobné části sebe sama. Dle ní je tak potřeba žít v přítomnosti s každou verzí sebe sama.

    Mnohostrannost zachytila Zendaya i outfity. Postaral se o ně Law Roach

    Stylista Law Roach se pak nepodílel pouze na návrhu tenisky, postaral se také o outfity, které Zendaya v kampani vynesla. Zmíněnou mnohostrannost zachytil protikladnými looky, tedy strukturovaným bomberem kontrastujícím s upnutým cvičebním úborem nebo měkkou mikinou. Spolu s herečkou pak plánuje vydat další verzi nové obuvi v říjnu. Tentokrát se má jednat o tenisky Cloudtilt Moon.

    Boty mají mít měkkou siluetu s vrchní vrstvou připomínající ponožku. Zendaya podepsala se sportovní značkou několikaletou smlouvu, a tak můžeme pravděpodobně očekávat mnoho dalších kapitol jejich vzájemné spolupráce. Značku On založili v roce 2010 tři přátele Olivier Bernhard, David Allemann a Casoar Coppetti. V minulostí s ní spolupracoval například i Roger Federer.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, The Fashionography, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Léto ovládá nový trend. Hedvábný šátek v pase ozvláštní každý outfit

    Lámete si hlavu s tím, jak dodat svému outfitu ještě o trochu větší šmrnc? Využívání kousků, které už máme doma, je zpět v módě! Znovuobjevenou hvězdou letošního léta je hedvábný šátek, jenž se tentokrát září uvázaný kolem pasu. Spatřit ho můžeme nejen na řadě celebrit, nedávno se objevil rovněž na Pařížském fashion weeku.

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Generační konflikt na mole Prada. Mileniálové chápou depression hair jinak než gen Z

    Nedávná show značky Prada na Milánském týdnu módy vyvolala debatu nikoli kvůli samotným návrhům, ale účesům-neúčesům modelek. Jejich vlasy vypadaly, jako by na molo dorazily rovnou z postele a jejich majitelky neměly energii na jakoukoli úpravu. Ihned dostaly nálepku depression hair. Návrháři v reakci na kritiku styl označili za takzvaný depressive chic. Jenže je vůbec možné považovat depresi za něco „šik“?

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―