Více

    ― Reklama ―

    Méně časté nakupování a využívání produktů, které vám sedí doma v koupelně se stalo novou oblíbenou aktivitou influencerů. Pod #underconsumptioncore tak najdete videa, kde se pyšní například tím, jak spotřebovávají make-up do poslední kapky. Usilují tím o propagaci více udržitelného životního stylu. Daří se jim však cíle dosáhnout?

    Zapalování pouze jedné svíčky do jejího úplného vyhoření. Sprchování se pouze jedním šamponem. Spotřebování všech zakoupených třpytivých očních stínů. Přesně těmito kroky se nyní chlubí řada influencerů ve svých videích s #underconsumptioncore. Snaží se tím poukázat na to, jak snadné je vést více udržitelný život. Výsledkem se stal nový lifestyle trend, propagující minimalismus i více eko nákupní rozhodnutí.

    Alespoň takový dojem můžete získat poté, co se s trendem seznámíte poprvé. Po chvíli vám však dojde, že na oblíbených krátkých videích něco nahraje. I když vás osloví snaha influencerů ohromit ostatní tím, jak málo je potřeba ke spokojenému životu, uvědomíte si, že se jedná o zcela normální život. To, že někdo vlastní 20 rtěnek a kupuje si nové oblečení každý druhý den, je totiž ohromné, a neekologické, privilegium.

    Není tedy divu, že se proti zprvu oblíbené myšlence začíná zvedat vlna kritiky. Diváci si totiž začínají klást otázku: Co je pro autory zmíněných TikTok videí normální, pokud novou realitu považují za zmírnění své spotřeby? Spíše se tak jedná o odhalení šokující reality. Tedy, že si velká spousta lidí neuvědomuje, jak žije zbytek populace. A že odmítnutí nákupu další rtěnky není romantická volba, ale nutnost.

    Trend méně častého nakupování míní influenceři dobře. Odhalují ovšem svou ignoranci

    Je ovšem pochopitelné, proč se #underconsumptioncore stal tak populárním. Pro mnohé uživatele sociálních sítí totiž konečně představuje životní styl, se kterým se mohou ztotožnit. Jedná se o jakési vysvobození z pout mikro trendů. Platformy jako TikTok a Instagram totiž své uživatele denně bombardují novými produkty, které potřebují ke šťastnému životu. Konečně tedy nastává alespoň drobná změna.

    @natalia_trevino_amaro “underconsumption” 🤝 sustainability #sustainability #underconsumptioncore ♬ Don't Know Why – Norah Jones

    I když je tím nový trend sympatický, stále však nelze přehlédnout způsob, jakým ignoruje realitu většiny populace. Zároveň totiž nepropaguje kroky, nutně vedoucí k ušetření peněz. Autoři videí často propagují nákupy drahého nebo luxusního zboží jako udržitelnější. Dle nich je kvalitnější a vydrží déle. Stále si ovšem neuvědomují, že pořízení podobného produktu je pro velkou část jejich diváků zkrátka nemožné.

    Zdroje: Independent, The New Daily, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Zapomeňte na nákupy. Používání toho, co už máte, je nový internetový trend

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Méně časté nakupování a využívání produktů, které vám sedí doma v koupelně se stalo novou oblíbenou aktivitou influencerů. Pod #underconsumptioncore tak najdete videa, kde se pyšní například tím, jak spotřebovávají make-up do poslední kapky. Usilují tím o propagaci více udržitelného životního stylu. Daří se jim však cíle dosáhnout?

    - Reklama -

    Zapalování pouze jedné svíčky do jejího úplného vyhoření. Sprchování se pouze jedním šamponem. Spotřebování všech zakoupených třpytivých očních stínů. Přesně těmito kroky se nyní chlubí řada influencerů ve svých videích s #underconsumptioncore. Snaží se tím poukázat na to, jak snadné je vést více udržitelný život. Výsledkem se stal nový lifestyle trend, propagující minimalismus i více eko nákupní rozhodnutí.

    Alespoň takový dojem můžete získat poté, co se s trendem seznámíte poprvé. Po chvíli vám však dojde, že na oblíbených krátkých videích něco nahraje. I když vás osloví snaha influencerů ohromit ostatní tím, jak málo je potřeba ke spokojenému životu, uvědomíte si, že se jedná o zcela normální život. To, že někdo vlastní 20 rtěnek a kupuje si nové oblečení každý druhý den, je totiž ohromné, a neekologické, privilegium.

    Není tedy divu, že se proti zprvu oblíbené myšlence začíná zvedat vlna kritiky. Diváci si totiž začínají klást otázku: Co je pro autory zmíněných TikTok videí normální, pokud novou realitu považují za zmírnění své spotřeby? Spíše se tak jedná o odhalení šokující reality. Tedy, že si velká spousta lidí neuvědomuje, jak žije zbytek populace. A že odmítnutí nákupu další rtěnky není romantická volba, ale nutnost.

    - Reklama -

    Trend méně častého nakupování míní influenceři dobře. Odhalují ovšem svou ignoranci

    Je ovšem pochopitelné, proč se #underconsumptioncore stal tak populárním. Pro mnohé uživatele sociálních sítí totiž konečně představuje životní styl, se kterým se mohou ztotožnit. Jedná se o jakési vysvobození z pout mikro trendů. Platformy jako TikTok a Instagram totiž své uživatele denně bombardují novými produkty, které potřebují ke šťastnému životu. Konečně tedy nastává alespoň drobná změna.

    @natalia_trevino_amaro “underconsumption” 🤝 sustainability #sustainability #underconsumptioncore ♬ Don't Know Why – Norah Jones

    I když je tím nový trend sympatický, stále však nelze přehlédnout způsob, jakým ignoruje realitu většiny populace. Zároveň totiž nepropaguje kroky, nutně vedoucí k ušetření peněz. Autoři videí často propagují nákupy drahého nebo luxusního zboží jako udržitelnější. Dle nich je kvalitnější a vydrží déle. Stále si ovšem neuvědomují, že pořízení podobného produktu je pro velkou část jejich diváků zkrátka nemožné.

    Zdroje: Independent, The New Daily, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Wellness svět má letos jasno. Za královnu trendů jmenoval hydrataci

    Pití vody ještě nikdy nebylo tak sexy. Wellness svět vynesl letos do popředí hydrataci. Její rituál tak už dávno neobnáší jen trendy hrnek nebo lahev. Místo toho zahrnuje řadu "nezbytných" suplementů, od elektrolytů přes různé příchutě až po jedlé třpytky. Sociální síť TikTok tak učinila z běžné činnosti nový trend, bez kterého se neobejdete.

    Podceňované doplňky umí zazářit. Stylové pásky udělají z outfitu promyšlené dílo

    O důležitosti doplňků by v dnešní době už neměly existovat spory. Na první pohled jednoduché prvky umí často povznést celý outfit na jinou úroveň, a naopak jejich absence křičí do světa svou neúplností. Do kategorie pomocníků patří i pásky. Jejich funkce totiž dávno sahá daleko za tu ryze praktickou a často vykouzlí vytoužený perfektní look.

    Módní průmysl na rozcestí. Svět luxusu čelí hrozbě rostoucích cel

    Analytikové začátkem letošního roku očekávali návrat luxusního průmyslu ke stabilnímu růstu. Koncem prvního čtvrtletí však museli své původní odhady přehodnotit. Sílící nacionalistické politiky, převážně ve Spojených státech amerických a Číně, totiž ohrožují také svět luxusu. Kromě trvající nestabilní ekonomiky tak musí čelit také rostoucím clům.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―