Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Jedním z jednoduchých způsobů, jak pozvednout svůj outfit na další úroveň, jsou doplňky do vlasů. Není ovšem snadné najít ty správné pro váš styl i vlasy. Prozkoumali jsme proto současné trendy, které vám výběr zaručeně ulehčí. Vyzkoušet můžete originální verzi klasických mašlí, obří scrunchie, zábavné skřipce, jemné čelenky i v podstatě cokoli, co vám vlasy udrží pryč z obličeje.

    - Reklama -

    Mašlím se letos nevyhnete. Klasickou verzi předčí řada originálních variant

    Mašle jsou od začátku roku opravdu všude. Objevují se nejen přišité na šatech nebo uvázané kolem krku, ale také upevněné ve vlasech. Důkazem je nejnovější přehlídka módního domu Chanel. Doporučujeme proto tomuto doplňku dát šanci, pokud jste tak dosud neučinili. Černá klasická mašle bude slušet opravdu každému.

    Zdroj: Dior, Bardot Bow Gallery

    V případě, že se ale chcete od módního davu odlišit, doporučujeme jakoukoli originální verzi trendy doplňku. Oblíbili jsme si především její béžovou kašmírovou verzi nebo tu s výšivkami, připomínajícími blížící se jaro. Pokud je na vás velká mašle příliš výrazná, najdete i řadu drobných verzí, připnutých na gumičkách i pinetkách.

    - Reklama -

    Oversized scrunchie spojuje praktičnost i styl. Pohrajte si s materiálem i barvami

    Gumičky používají téměř všechny ženy. Není ovšem nic méně stylového, než když vám jejich barva neladí s outfitem. Ukažte, že si při vytváření svého outfitu dáváte záležet na opravdu každém detailu. Skvělý způsob, jak toho dosáhnout, jsou takzvané scrunchie, tedy velké a tlusté látkové gumičky.

    Zdroj: Arket, Versace

    Letos jsou v oblibě jejich ještě větší verze. Omotat je tak můžete kolem culíku hned několikrát. Zároveň vytvoří skvělý kontrast se zbytkem vašeho outfitu. Hrát si proto můžete nejen s jejich výraznými barvami, ale také materiálem. Luxusně bude vypadat například jemná verze módního domu Versace.

    - Reklama -

    Quiet luxury je letos out. Nebojte se extravagance v podobě nezvyklých skřipců

    Dalším doplňkem, který v nějaké velikosti vyzkoušela snad každá z nás, je skřipec. Letos se ovšem stává trendy ještě o něco víc. Vrací se totiž společně s nostalgií k 90. létům minulého století. Doporučujeme proto téměř jakoukoli jeho variantu. Luxusní verze najdete téměř u všech slavných značek.

    Zdroj: Coucou Suzette

    Zároveň ovšem na sociálních sítích čím dál častěji vidíme i o něco extravagantnější modely. Většinou se jedná o skřipce napodobující zvířata, ovoce, zeleninu, květiny i nadpřirozené bytosti. Vybere si tak opravdu každý. Pokud takový doplněk spojíte s jinak jednoduchým outfitem, zaručíte tím bezchybný look.

    Vneste do outfitů jemnost. Pomohou perličkové i třpytivé čelenky

    Plesová sezóna je v plném proudu. Proč jí tedy nevyužít a nevnést s ní spojované doplňky také do každodenních outfitů? Trend s názvem balletcore totiž do popředí vnesl nejen mašle, ale také roztomilé perličky a kamínky. Nejpůvabněji vypadají především v podobě jednoduché a jemné čelenky.

    Zdroj: Jennifer Behr, Erdem

    Přesto se jedná o doplňky, které stoprocentně přitáhnou pozornost. Skvěle se proto hodí k jinak monochromatickým nebo nevýrazným outfitům. Zkuste jimi doplnit jednoduché tričko a dobře padnoucí džíny nebo stylový rolák s maxi sukní.

    Odvážným se meze nekladou. Popadněte třeba… tužku?

    Na závěr nabízíme tak trochu vtipný, ale zároveň praktický tip. Na svázání vlasů totiž můžete využít téměř cokoli. Stylisté poslední přehlídky značky La Quan Smith například modelkám vytvořily bezchybné drdoly, připomínající zmíněná 90. léta 20. století. Pro jejich upevnění však použili pouze klasickou tužku.

    Zdroj: La Quan Smith

    Samozřejmě je možné, že vám pouhá psací potřeba vlasy neudrží. Pomoct si proto můžete i drobnými pinetkami, které se do vlasů krásně schovají. Zároveň jde ale o výzvu k větší kreativitě. Pohrát si totiž při stylizaci můžete nejen se samotným outfitem, ale i svými vlasy.

    Zdroje: Fashionista, Brunette From Wall Street, Tegen Accessories

    Zaostřete na vlasy. Pozornost přitáhnou mašle, výstřední skřipce i obří scrunchie

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―