Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť TikTok pohltil další trend, pomocí něhož její uživatelé usilují o zlepšení svého života. Místo vzhledu a outfitů se však tentokrát soustředí na svůj vnitřní svět. Pokoušejí se tak pozvednout své charisma a celkovou energii. Jejich pomocníkem a rádcem se proto stal takzvaný auramaxxing.

    Většina prazvláštních trendů, které TikTok pravidelně vyplodí, se soustředí na vzhled uživatelů populární sociální sítě. Jedná se tedy o styl make-upu, produkty slibující hezčí pleť nebo vlasy či módní estetiku. Tentokrát se však oblíbených videí ujal takzvaný auramaxxing. Jedná se o jakýsi životní styl, nebo přístup k životu, kterým jeho podporovatelé usilují o zlepšení svého vnitřního světa.

    Zdroj: Pexels

    Jeho cílem je totiž pozvednutí charisma nebo energie, kterou daný uživatel vyzařuje. Vychází z jiného a staršího trendu s názvem looksmaxxing. Pomocí něj se především mladí muži snažili různými způsoby o změnu své atraktivity. Jedná se tedy o posun od fyzického vzhledu k tomu niternému. Trend pak vytvořil několik jednoduchých pravidel, kterými se musíte řídit, pokud toužíte auramaxxing dodržovat.

    Nový trend usiluje o lepší osobnost. Auramaxxing může být ovšem i toxický

    Auramaxxing především diktuje, abyste byli sami sebou. Nesmíte proto kopírovat auru někoho jiného, ale spíše usilovat o co největší autentičnost. Svůj vnitřní svět pak vylepšíte různými drobnými kroky. Měli byste například méně mluvit a více se soustředit na ostatní. Obklopovat byste se také měli stejně smýšlejícími lidmi. Zbytek aktivit je ovšem poměrně subjektivní a záleží jen na vás, jak je uchopíte.

    Uživatelé totiž ve svých videích sdílí různé situace, za které si buď přidávají nebo strhávají takzvané aura body. O tom, zda mají pravdu, pak rozhodují ostatní v komentářích. Auru vám však většinou pozvednou kroky, dokazující, že se o sebe a ostatní chcete starat. Choďte proto brzo spát, zapisujte si svůj život do deníčku, procházejte se v přírodě a dívejte se lidem do očí. Naopak textování s vaším ex vám body zcela jistě ubere.

    @erin.wilsonnnn

    awksss

    ♬ WILDFLOWER – Billie Eilish

    I když se současný TikTok trend jeví jako poměrně nevinný, má i svou stinnou stránku. Zahrnuje totiž především muže. Někteří z nich přitom ostatním poskytují poměrně toxické rady. Ženy jsou sice součástí trendu také, platí pro ně ovšem trochu jiná pravidla. Někteří uživatelé pak ostatním doporučují, aby se méně bavili s ženami, čímž je od nich prakticky izolují. Prohlašují rovněž, že by ženy neměly svá těla vystavovat na veřejnosti. Otázkou tedy je, zda se proti trendu na TikToku brzy nezvedne nová revoluce.

    Zdroje: The Guardian, The Cut, Screenshot Media, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vylepšete své charisma. Pomůže vám nový TikTok trend auramaxxing

    Sociální síť TikTok pohltil další trend, pomocí něhož její uživatelé usilují o zlepšení svého života. Místo vzhledu a outfitů se však tentokrát soustředí na svůj vnitřní svět. Pokoušejí se tak pozvednout své charisma a celkovou energii. Jejich pomocníkem a rádcem se proto stal takzvaný auramaxxing.

    Většina prazvláštních trendů, které TikTok pravidelně vyplodí, se soustředí na vzhled uživatelů populární sociální sítě. Jedná se tedy o styl make-upu, produkty slibující hezčí pleť nebo vlasy či módní estetiku. Tentokrát se však oblíbených videí ujal takzvaný auramaxxing. Jedná se o jakýsi životní styl, nebo přístup k životu, kterým jeho podporovatelé usilují o zlepšení svého vnitřního světa.

    Zdroj: Pexels

    Jeho cílem je totiž pozvednutí charisma nebo energie, kterou daný uživatel vyzařuje. Vychází z jiného a staršího trendu s názvem looksmaxxing. Pomocí něj se především mladí muži snažili různými způsoby o změnu své atraktivity. Jedná se tedy o posun od fyzického vzhledu k tomu niternému. Trend pak vytvořil několik jednoduchých pravidel, kterými se musíte řídit, pokud toužíte auramaxxing dodržovat.

    Nový trend usiluje o lepší osobnost. Auramaxxing může být ovšem i toxický

    Auramaxxing především diktuje, abyste byli sami sebou. Nesmíte proto kopírovat auru někoho jiného, ale spíše usilovat o co největší autentičnost. Svůj vnitřní svět pak vylepšíte různými drobnými kroky. Měli byste například méně mluvit a více se soustředit na ostatní. Obklopovat byste se také měli stejně smýšlejícími lidmi. Zbytek aktivit je ovšem poměrně subjektivní a záleží jen na vás, jak je uchopíte.

    Uživatelé totiž ve svých videích sdílí různé situace, za které si buď přidávají nebo strhávají takzvané aura body. O tom, zda mají pravdu, pak rozhodují ostatní v komentářích. Auru vám však většinou pozvednou kroky, dokazující, že se o sebe a ostatní chcete starat. Choďte proto brzo spát, zapisujte si svůj život do deníčku, procházejte se v přírodě a dívejte se lidem do očí. Naopak textování s vaším ex vám body zcela jistě ubere.

    @erin.wilsonnnn

    awksss

    ♬ WILDFLOWER – Billie Eilish

    I když se současný TikTok trend jeví jako poměrně nevinný, má i svou stinnou stránku. Zahrnuje totiž především muže. Někteří z nich přitom ostatním poskytují poměrně toxické rady. Ženy jsou sice součástí trendu také, platí pro ně ovšem trochu jiná pravidla. Někteří uživatelé pak ostatním doporučují, aby se méně bavili s ženami, čímž je od nich prakticky izolují. Prohlašují rovněž, že by ženy neměly svá těla vystavovat na veřejnosti. Otázkou tedy je, zda se proti trendu na TikToku brzy nezvedne nová revoluce.

    Zdroje: The Guardian, The Cut, Screenshot Media, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―