Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť TikTok pohltil další trend, pomocí něhož její uživatelé usilují o zlepšení svého života. Místo vzhledu a outfitů se však tentokrát soustředí na svůj vnitřní svět. Pokoušejí se tak pozvednout své charisma a celkovou energii. Jejich pomocníkem a rádcem se proto stal takzvaný auramaxxing.

    Většina prazvláštních trendů, které TikTok pravidelně vyplodí, se soustředí na vzhled uživatelů populární sociální sítě. Jedná se tedy o styl make-upu, produkty slibující hezčí pleť nebo vlasy či módní estetiku. Tentokrát se však oblíbených videí ujal takzvaný auramaxxing. Jedná se o jakýsi životní styl, nebo přístup k životu, kterým jeho podporovatelé usilují o zlepšení svého vnitřního světa.

    Zdroj: Pexels

    Jeho cílem je totiž pozvednutí charisma nebo energie, kterou daný uživatel vyzařuje. Vychází z jiného a staršího trendu s názvem looksmaxxing. Pomocí něj se především mladí muži snažili různými způsoby o změnu své atraktivity. Jedná se tedy o posun od fyzického vzhledu k tomu niternému. Trend pak vytvořil několik jednoduchých pravidel, kterými se musíte řídit, pokud toužíte auramaxxing dodržovat.

    Nový trend usiluje o lepší osobnost. Auramaxxing může být ovšem i toxický

    Auramaxxing především diktuje, abyste byli sami sebou. Nesmíte proto kopírovat auru někoho jiného, ale spíše usilovat o co největší autentičnost. Svůj vnitřní svět pak vylepšíte různými drobnými kroky. Měli byste například méně mluvit a více se soustředit na ostatní. Obklopovat byste se také měli stejně smýšlejícími lidmi. Zbytek aktivit je ovšem poměrně subjektivní a záleží jen na vás, jak je uchopíte.

    Uživatelé totiž ve svých videích sdílí různé situace, za které si buď přidávají nebo strhávají takzvané aura body. O tom, zda mají pravdu, pak rozhodují ostatní v komentářích. Auru vám však většinou pozvednou kroky, dokazující, že se o sebe a ostatní chcete starat. Choďte proto brzo spát, zapisujte si svůj život do deníčku, procházejte se v přírodě a dívejte se lidem do očí. Naopak textování s vaším ex vám body zcela jistě ubere.

    @erin.wilsonnnn

    awksss

    ♬ WILDFLOWER – Billie Eilish

    I když se současný TikTok trend jeví jako poměrně nevinný, má i svou stinnou stránku. Zahrnuje totiž především muže. Někteří z nich přitom ostatním poskytují poměrně toxické rady. Ženy jsou sice součástí trendu také, platí pro ně ovšem trochu jiná pravidla. Někteří uživatelé pak ostatním doporučují, aby se méně bavili s ženami, čímž je od nich prakticky izolují. Prohlašují rovněž, že by ženy neměly svá těla vystavovat na veřejnosti. Otázkou tedy je, zda se proti trendu na TikToku brzy nezvedne nová revoluce.

    Zdroje: The Guardian, The Cut, Screenshot Media, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vylepšete své charisma. Pomůže vám nový TikTok trend auramaxxing

    Sociální síť TikTok pohltil další trend, pomocí něhož její uživatelé usilují o zlepšení svého života. Místo vzhledu a outfitů se však tentokrát soustředí na svůj vnitřní svět. Pokoušejí se tak pozvednout své charisma a celkovou energii. Jejich pomocníkem a rádcem se proto stal takzvaný auramaxxing.

    Většina prazvláštních trendů, které TikTok pravidelně vyplodí, se soustředí na vzhled uživatelů populární sociální sítě. Jedná se tedy o styl make-upu, produkty slibující hezčí pleť nebo vlasy či módní estetiku. Tentokrát se však oblíbených videí ujal takzvaný auramaxxing. Jedná se o jakýsi životní styl, nebo přístup k životu, kterým jeho podporovatelé usilují o zlepšení svého vnitřního světa.

    Zdroj: Pexels

    Jeho cílem je totiž pozvednutí charisma nebo energie, kterou daný uživatel vyzařuje. Vychází z jiného a staršího trendu s názvem looksmaxxing. Pomocí něj se především mladí muži snažili různými způsoby o změnu své atraktivity. Jedná se tedy o posun od fyzického vzhledu k tomu niternému. Trend pak vytvořil několik jednoduchých pravidel, kterými se musíte řídit, pokud toužíte auramaxxing dodržovat.

    Nový trend usiluje o lepší osobnost. Auramaxxing může být ovšem i toxický

    Auramaxxing především diktuje, abyste byli sami sebou. Nesmíte proto kopírovat auru někoho jiného, ale spíše usilovat o co největší autentičnost. Svůj vnitřní svět pak vylepšíte různými drobnými kroky. Měli byste například méně mluvit a více se soustředit na ostatní. Obklopovat byste se také měli stejně smýšlejícími lidmi. Zbytek aktivit je ovšem poměrně subjektivní a záleží jen na vás, jak je uchopíte.

    Uživatelé totiž ve svých videích sdílí různé situace, za které si buď přidávají nebo strhávají takzvané aura body. O tom, zda mají pravdu, pak rozhodují ostatní v komentářích. Auru vám však většinou pozvednou kroky, dokazující, že se o sebe a ostatní chcete starat. Choďte proto brzo spát, zapisujte si svůj život do deníčku, procházejte se v přírodě a dívejte se lidem do očí. Naopak textování s vaším ex vám body zcela jistě ubere.

    @erin.wilsonnnn

    awksss

    ♬ WILDFLOWER – Billie Eilish

    I když se současný TikTok trend jeví jako poměrně nevinný, má i svou stinnou stránku. Zahrnuje totiž především muže. Někteří z nich přitom ostatním poskytují poměrně toxické rady. Ženy jsou sice součástí trendu také, platí pro ně ovšem trochu jiná pravidla. Někteří uživatelé pak ostatním doporučují, aby se méně bavili s ženami, čímž je od nich prakticky izolují. Prohlašují rovněž, že by ženy neměly svá těla vystavovat na veřejnosti. Otázkou tedy je, zda se proti trendu na TikToku brzy nezvedne nová revoluce.

    Zdroje: The Guardian, The Cut, Screenshot Media, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―