Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Vánoční svátky a festive season nám klepou na dveře. Nechte se unést oslňující vánoční atmosférou a i nadílku vyřešte včas. Nenechali jsme nic náhodě a připravili pro vás průvodce elegantními dárky právě pro muže.

    - Reklama -

    Pro nespoutané cestovatele

    O stylové cestování se tyto Vánoce postará Dior. Nová cestovní taška Doir Lingot 50 Bag je k tomu dokonale stvořena. S šedým provedením nešlápnete vedle. Je něco mezi černou a bílou, proto skvělý kompromis, pokud obdarovaný nosí převážně dvě základní barvy. Kožený prvek Saddle dodává tašce ten správný punc luxusu. Připomínáme, že ji můžete pořídit z pohodlí domova, Dior již zahájil online nakupování v Čechách.

    Foto: Christian Dior

    Instagramový trend, dekorace do koupelny a parťák pro volné dopoledne

    To je župan od Versace, must-have kousek, se kterým se budeme cítit stylově i doma u televize. Pokud si nevíte rady s velikostí obdarovaného, Versace župan vyberte od oka. I když má klasickou řadu konfekčních velikostí, tak se povětšinou trefíte. Župan od Versace je částečně i dekorací, v kombinaci s papučemi a ručníky koupelně dodá zcela jiný nádech. Zakládá-li si obdarovaný na instagramové image, pak už jiný dárek nehledejte. 

    - Reklama -

    Foto: Versace

    Pánská taška zůstává nedílnou součástí outfitu

    Jak vidno, nylon nabírá v oblibě na plných obrátkách. Nejen Prada ale i Fendi se ponořilo do říše nylonu. Módní dům nám ve svém vánočním dárkovém průvodci jako první tip zobrazuje právě Fendi and Porter Baguette Bag. Klasické kožené zpracování značka odložila stranou. Nylon zkrátka válí! Dalším faktem, proč tuto tašku letos pořídit, je jubilejní 25. výročí od uvedení původní verze „bagetek“ na trh. Tahle kráska pod stromečkem nadchne každého milovníka módy. K dispozici jsou dvě barvy – khaki a klasická černá.

    Trendy boots na zimu

    U Louis Vuitton jsme vybrali LV Baroque Ranger Boots. Na dekorativní vzor podrážky jsme doposud byli zvyklý pouze u Versace nebo Dolce & Gabbany. Nyní se v podobném světle předvedl i Louis Vuitton. Boty splňují všechny trendové náležitosti. Vyšší platformu i černý kožený vzhled. Jsou jednoduše řečeno stylovky. A pokud víte velikost obdarovaného, máte vyhráno. Na zimní dny jsou jako stvořené.

    - Reklama -

    Foto: Louis Vuitton

    Pánská dekorativní kosmetika

    Už dávno není líčení u mužů tabu. Řídí se tím i Chanel, který vytvořil kolekci Boy de Chanel. Obsahuje základní dekorativní kosmetiku pro muže. Pokud je pro obdarovaného vzhled z jakéhokoliv důvodu klíčový, bude opravdu nadšený. Jednotlivé produkty nebo rovnou celou sadu nově také objednáme na českých stránkách Chanelu. O dostupnosti v butiku se raději předem informujte.

    Video: Chanel

    Šperk s gravírováním

    Tiffany & Co. je jednou z nejvýznamnějších značek šperkařského průmyslu. Proto by pod stromečkem neměla chybět. Markers I. D. Chain Bracelet se přímo nabízí jako základní pánský náramek a dokonce s možností gravírování. Typicky pánský vzhled náramku dohromady s vygravírovanými iniciály vykouzlí úsměv na tváři každému muži. Design náramku koresponduje jak s okázalým odkazem samotného Tiffanyho, tak s moderním objektivem. Náramek perfektně vypadá „navrstvený“ s jinými šperky nebo hodinkami.

    Foto: Tiffany & Co.

    Pro milovníky zimních radovánek

    Moncler letos ve svém dárkovém průvodci představil bundu Black Corydale Short Down. Je dost možné, že právě váš obdarovaný čeká právě na ni. Hodí se do mrazivých dní ve městě i na horách. Plácnete tak dvě mouchy jednou ranou. Pokud se u Monclera ohlédnete i po doplňcích jako jsou čepice či rukavice, bude look vypadat skutečně cool.

    Foto: Moncler

    Neodolatelný parfém

    Pigmentarium Erotikon je parfém, který vás ani obdarovaného nenechá klidnými. Jak nám název napovídá, jde o velmi smyslnou a svůdnou vůni.

    Foto: Pigmentarium

    Fazole Tonka, vanilka a růžový pepř. To jsou hlavní složky parfému, proto se hodí pro ctižádostivé a sebevědomé muže. Parfém dokonale podtrhne jejich osobnost. Vůni lze vyzkoušet v parfumerii Ingerdients v Pařížské ulici.

    Zdroj: Dior, Versace, Louis Vuitton, Chanel, Tiffany, Moncler, Pigmentarium

    Vykouzlete mužům úsměv na tváři. Víme o nejkrásnějších dárcích pod stromeček

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―