Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Čas Velikonoc se letos rozhodly oslavit i luxusní módní domy. Značky jako Dior, Louis Vuitton nebo Dolce&Gabbana si proto nachystaly speciální dobroty. Ochutnat můžete čokoládové knoflíky a náprstek Christiana Diora, ale i velikonoční vajíčka a kuřátka šéfkuchaře Maxime Frédéric. Čeká na vás také tradiční italská colomba.

    Restaurace a kavárna Dior Paris Montaigne přivítala nové sladkosti

    Módní dům Dior oslavuje Velikonoce poněkud netradičně. Vydal totiž novou sérii čokolád, které ovšem neodpovídají typické tematice tradičního jarního svátku. Místo toho se soustředí na dědictví ikonického návrháře Christiana Dior. Představují totiž náprstky, ukrývající roztomilé knoflíky různých barev.

    Speciální výtvory pak můžete ochutnat v restauraci a kavárně La Pâtisserie du 30 Montaigne. Za skvostnými čokoládovými výrobky pak stojí šéfkuchaři Jean Imbert, Romuald Bizart a Camille Lochouarn. Vychutnat si dokonalé spojení kakaa a pralinek můžete v luxusním prostředí kavárny, která přímo křičí luxusem a nádechem vysoké módy.

    Zdroj: Dior

    Dolce&Gabbana představuje světu tradiční italskou colombu. Zahalila ji do speciálních obalů

    O něco tradičnější sladkost pak představil módní dům Dolce&Gabbana. Uctívá totiž svou italskou tradici. Svým zákazníkům proto nabízí colombu, tedy klasický dezert, který v čase Velikonoc spatříte v Itálii na každém rohu. Aby delikatesu učinila ještě zajímavější, rozhodla se ji značka zabalit do speciálních obalů.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Vytvořila tak speciální kolekci Fiasconaro, zahrnující jedinečné plechové krabičky, inspirované sicilským uměním. Vybrat si můžete z jemných růžových, ale i více výrazných a sytých modrých odstínů. Colombu pak můžete ochutnat s příchutí mandlí, čokolády nebo marmelády z divokých jahod.

    Velikonoce slaví také Louis Vuitton. Roztomilé pralinky nabízí šéfkuchař Maxime Frédéric

    Rovněž módní dům Louis Vuitton láká své zákazníky na luxusní pralinky a sladkosti. Dlouhodobě totiž spolupracuje s šéfkuchařem Maxime Frédéric. Tentokrát pro něj vytvořil limitovanou edici čokoládových velikonočních výtvorů. Vybrat si proto můžete z obří čokoládové slepičky, ale i drobnějších roztomile kanárkových kuřátek.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Inspiraci pro tvorbu čokoládových výtvorů pak šéfkuchař načerpal z archivu módního domu. Připomínají totiž historické dřevěné hračky, které luxusní společnost v minulosti prodávala. Pochutnat si ale můžete i na klasických čokoládových vajíčkách, ukrývajících sladký krém, nebo na typickém Louis Vuitton lvíčkovi.

    @louisvuitton #MaximeFrederic #LouisVuitton ♬ son original – Louis Vuitton

    Zdroje: Instagram, TikTok, Dolce&Gabbana

    Velikonoce oslavují i módní značky. Dior, Louis Vuitton a Dolce&Gabbana představily speciální sladkosti

    Louis Vuitton vyrazil do Číny. Nicolas Ghesquière odhalil pre-fall Voyager kolekci v Šanghaji

    Módní společnost Louis Vuitton se, stejně jako ostatní luxusní značky, čím dál více zaměřuje na trh v Číně. Není tedy překvapením, že se její kreativní ředitel Nicolas Ghesquière rozhodl odhalit svou pre-fall kolekci Voyager právě v Šanghaji. Při tvorbě návrhů navíc spolupracoval s tamními umělci.

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.