Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nastává čas vánočních (seznamů) přání a v redakci jsme se rozhodli odhodit profesionální masky a nahlédnout pod stromeček plný osobních tužeb. Samozřejmě, že i my, kteří se snažíme přinést vášnivé články o módě nebo designu, máme své malé slabosti. Doufáme tedy, že náš redakční vánoční wishlist je stejně inspirativní a rozmanitý jako náš obsah.

    Kateřina a Bottega Veneta

    Naší editorce Kateřině neunikne žádný trend. Ačkoliv je doma ve světě slov a vysokých škol, její srdce bije pro vysokou módu. Obroučky Bottega Veneta jsou tedy na jejím wishlistu úplně nahoře. Učení je pro ni očividně stejně důležité jako styl. Nebo jen potřebuje něco, co udrží vlasy z obličeje při procházení nekonečných zdrojů informací.

    Foto: Bottega Veneta

    Marek a Balenciaga

    Noční vlk a věčný hledač módních trendů si do svého seznamu přidal teplou bundu od Balenciaga. Jak říká: „Život je party a já jsem vždycky pozván.“ A protože ty nejlepší party se často konají venku, chce být připraven, stylově i termicky.

    Foto: Balenciaga

    Ema a Jacquemus

    Naše estetická královna Ema nemůže žít bez designových kousků. Tento rok je její zrak upřen na šálu Jacquemus. Ve světě, kde je každý outfit důležitý a každý Instagramový post hodnocen všemi sledujícími, Ema ví, že šála je ten správný doplněk k jejímu osobnímu brandu.

    Foto: Jacquemus

    Denisa a Pangaia

    Hlavní strážkyně pohodlí sní o teplákové soupravě od Pangaia. Proč? Protože co může být lepší než psát články v objetí udržitelného a současně stylového pohodlí. Myslíme si, že Denisa doufá, že pokud ji pod stromečkem najde, bude mít konečně důvod vyměnit pyžamo za něco… No, řekněme stejně pohodlného, ale o něco víc trendy.

    Foto: Pangaia

    Tereza a Louis Vuitton

    Tereza, známá svou touhou po nových vůních, přidala na svůj seznam nejnovější parfém Louis Vuitton – Myriad. Možná to je její způsob, jak přinést trochu více luxusu do redakčního shonu a dát každému kolem sebe najevo, že má nejen skvělý vkus, ale i nos.

    Foto: Louis Vuitton

    Kristýna a Bang a Olufsen

    Kristýna, naše cestovatelka s notebookem vždy připraveným na psaní, se těší na cestu na Bali. Jediné, co jí chybí k dokonalosti jsou sluchátka Bang & Olufsen. Možná aby zablokovala křik dětí z vedlejších sedadel nebo jen aby si poslechla své oblíbené podcasty s křišťálově čistým zvukem.

    Foto: Bang a Olufsen

    Renata a Yves Saint Laurent

    A nakonec naše šéfredaktorka, žena, která drží všechna tato vlákna pohromadě, si přeje hlavně klid. Ovšem o nic menší radost jí udělají i ikonické lodičky Yves Saint Laurent. Protože když vedete partu kreativních duší, musíte to dělat s grácií. A co by vám mohlo dodat více elegance než tyto dokonalé krásky?

    Foto: Yves Saint Laurent

    Protože věříme v zázraky, myslíme si, že naše neskromná přání budou vyslyšena. A pokud jste díky nám objevili dokonalý nápad na vánoční dárek, pamatujte, že sdílená radost je dvojnásobná radost.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Vánoční wishlist redakce: Ježíškovi napíšeme o obroučky Bottega Veneta i podpatky YSL

    ― Reklama ―

    Nastává čas vánočních (seznamů) přání a v redakci jsme se rozhodli odhodit profesionální masky a nahlédnout pod stromeček plný osobních tužeb. Samozřejmě, že i my, kteří se snažíme přinést vášnivé články o módě nebo designu, máme své malé slabosti. Doufáme tedy, že náš redakční vánoční wishlist je stejně inspirativní a rozmanitý jako náš obsah.

    Kateřina a Bottega Veneta

    Naší editorce Kateřině neunikne žádný trend. Ačkoliv je doma ve světě slov a vysokých škol, její srdce bije pro vysokou módu. Obroučky Bottega Veneta jsou tedy na jejím wishlistu úplně nahoře. Učení je pro ni očividně stejně důležité jako styl. Nebo jen potřebuje něco, co udrží vlasy z obličeje při procházení nekonečných zdrojů informací.

    Foto: Bottega Veneta

    Marek a Balenciaga

    Noční vlk a věčný hledač módních trendů si do svého seznamu přidal teplou bundu od Balenciaga. Jak říká: „Život je party a já jsem vždycky pozván.“ A protože ty nejlepší party se často konají venku, chce být připraven, stylově i termicky.

    Foto: Balenciaga

    Ema a Jacquemus

    Naše estetická královna Ema nemůže žít bez designových kousků. Tento rok je její zrak upřen na šálu Jacquemus. Ve světě, kde je každý outfit důležitý a každý Instagramový post hodnocen všemi sledujícími, Ema ví, že šála je ten správný doplněk k jejímu osobnímu brandu.

    Foto: Jacquemus

    Denisa a Pangaia

    Hlavní strážkyně pohodlí sní o teplákové soupravě od Pangaia. Proč? Protože co může být lepší než psát články v objetí udržitelného a současně stylového pohodlí. Myslíme si, že Denisa doufá, že pokud ji pod stromečkem najde, bude mít konečně důvod vyměnit pyžamo za něco… No, řekněme stejně pohodlného, ale o něco víc trendy.

    Foto: Pangaia

    Tereza a Louis Vuitton

    Tereza, známá svou touhou po nových vůních, přidala na svůj seznam nejnovější parfém Louis Vuitton – Myriad. Možná to je její způsob, jak přinést trochu více luxusu do redakčního shonu a dát každému kolem sebe najevo, že má nejen skvělý vkus, ale i nos.

    Foto: Louis Vuitton

    Kristýna a Bang a Olufsen

    Kristýna, naše cestovatelka s notebookem vždy připraveným na psaní, se těší na cestu na Bali. Jediné, co jí chybí k dokonalosti jsou sluchátka Bang & Olufsen. Možná aby zablokovala křik dětí z vedlejších sedadel nebo jen aby si poslechla své oblíbené podcasty s křišťálově čistým zvukem.

    Foto: Bang a Olufsen

    Renata a Yves Saint Laurent

    A nakonec naše šéfredaktorka, žena, která drží všechna tato vlákna pohromadě, si přeje hlavně klid. Ovšem o nic menší radost jí udělají i ikonické lodičky Yves Saint Laurent. Protože když vedete partu kreativních duší, musíte to dělat s grácií. A co by vám mohlo dodat více elegance než tyto dokonalé krásky?

    Foto: Yves Saint Laurent

    Protože věříme v zázraky, myslíme si, že naše neskromná přání budou vyslyšena. A pokud jste díky nám objevili dokonalý nápad na vánoční dárek, pamatujte, že sdílená radost je dvojnásobná radost.

    ― Reklama ―

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―