Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Společnost Cartier odhalila první kampaň se svou novou ambasadorkou Vanessou Kirby. Britská herečka propaguje na fotkách uprostřed džungle parfém La Panthère. Zachycovat má sílu, vytrvalost i volnost pantera, tedy zvířete umístěného v logu značky.

    Panter má podle francouzské společnosti Cartier vystihovat sílu, vytrvalost, ale i kreativitu. Šperkařka Jeanne Toussaint ho proto se značkou spojila už v roce 1948. V jejím čele ovšem zůstavá až do současnosti. Důkazem je nová kampaň firmy k parfému La Panthère inspirovaná sílou i majestátností divokého zvířete. Produkt v ní představuje Vanessa Kirby, která od prosince loňského roku pracuje jako ambasadorka Cartier.

    Britská herečka totiž popsala, že věří v sebevědomí a rozhodnutí zůstat věrný sám sobě. „Panter své skvrny nikdy nezmění,“ přirovnala následně zmíněné vlastnosti k divokému zvířeti. Vyzdvihla rovněž důležitost toho, zdůraznit vlastní identitu. Takovou message se proto snaží zachytit také fotografie nové kampaně. Kirby na nich pózuje uprostřed džungle a divoké přírody. „Sdílí sílu pantera,“ okomentovala je značka.

    Společnost se tak vrátila ke svým kořenům, tedy symbolické divokosti pantera. Herečku proto přeměnila v její alter ego, kočkovitou šelmu, která dokáže být zároveň predátorem i ochranářem. „Je intenzivní a magnetická, má divokého ducha a představuje sílu svých přesvědčení, a to jak na plátně, tak v reálném životě,“ vysvětlil viceprezident Cartier Arnaud Carrez. Herečka pak bude s firmou letos pracovat rovněž na propagaci kolekcí hodinek i šperků.

    Vůně La Panthère spojuje divokost zvířat i lehkost a svěžest čerstvých květin

    Parfém vytvořila parfumérka Mathilde Laurent už v roce 2014. Spojila v něm vůni zvířecího pižma i svěžích květin. „Každá žena má v sobě šelmu a každá květina zase schovanou zvířecí esenci,“ popsala. „Spolupracovat se šperkařským domem, který skutečně oceňuje filantropii, podporu žen, udržitelnost, umění i kulturu, je opravdu inspirující,“ vyjádřila se dále ke své první kampani s Cartier Kirby. Dodala rovněž, že nyní značku považuje za svou rodinu.

    Kirby je známá svou rolí princezny Margaret ze seriálu The Crown. V roce 2021 byla také nominovaná na Zlaté glóby za výkon ve filmu Pieces of a Woman. Výrobky společnosti Cartier pak už dříve představila na svých vystoupeních na červeném koberci. Francouzská firma přitom ráda spolupracuje se známými osobnostmi. Mezi její ambasadory totiž patří například Austin Butler, Paul Mescal, Emma Chamberlain, Rami Malek, Lily Collins nebo Deepika Padukone.

    Zdroj: Savoir Flair, WWD, InStyle Australia, Instagram, YouTube

    Vanessa Kirby zazářila v kampani Cartier pro parfém La Panthère. Představovat má sílu i vytrvalost pantera

    PFW: Chemena Kamali debutovala pro Chloé, Givenchy nabídl pařížský chic a Rick Owens propadl nadpozemské kráse

    Návštěvníci Pařížského týdne módy se dočkali dalších očekávaných přehlídek. Jednou z největších událostí pro ně byla debutová přehlídka návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé. Jejich pozornost se ovšem upínala i ke značce Givenchy, která je naopak v současnosti bez kreativního ředitele. Show Rick Owens pak nadchla hlavně svou estetikou připomínající populární snímek Duna.

    Boty jako investice: Které modely od Christian Louboutin se vyplatí?

    Červená podrážka je jedinečným poznávacím znamením bot značky Christian Louboutin. Modely tohoto šarmantního francouzského návrháře jsou často první volbou slavných osobností, ale i nováčků ve světě luxusní obuvi. Stojí však skutečně za to?

    Přivítejte jaro s trendy slunečními brýlemi. Vynikne oversized i sportovní styl

    S blížícím se teplejším počasím přichází i příležitost, jak posunout svůj styl na další úroveň. Hřejivé sluníčko nás totiž brzy donutí nasadit na oči sluneční brýle. Pro někoho obyčejný doplněk pak dokáže v outfitu učinit opravdový rozdíl. Stejně jako jiným módním sektorům, i jemu ale vládnou každý rok jiné trendy. Seznamte se s těmi současnými.

    Světlo jako umělecké dílo. Designové osvětlení je neoddělitelnou součástí moderního domova

    Moderní domov může obsahovat řadu chytrých zařízení, neodolatelných kusů nábytku nebo experimentálních materiálů. Nikdy však nebude kompletní bez designového a vhodného osvětlení. Světlo má na nás obrovský vliv, který si často ani neuvědomujeme. Stará se o zpříjemnění atmosféry, zvýrazňuje design jiných prvků, ovlivňuje náladu a v neposlední řadě reguluje spánek.