Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Čeho je moc, toho je příliš. Pravidlo, které platí takřka vždy a všude. Stejně jako v nejrůznějších lidských potěšeních a neřestech je nejdůležitější balanc, není tomu jinak ani v módě. Quiet Luxury sice všichni milujeme, ale nesmíme zapomenout na ty, jejichž osobnost a charakter vyžaduje odvážnější, výraznější nebo avantgardnější kousky. Vrtkavá dáma, která si říká móda, si najde cestu ke každému! 

    Iris Van Herpen opět v sedle

    3D tisk, laserové řezání, technická modelace i nádech přírodních vzorů a barev. To jsou klíčová slova k brandu holandské designérky Iris. Umělecká díla, která tvoří jsou hodna červených koberců, proto u ní rozhodně nečekejte vliv minimalismu. Extrémně avantgardní modely, které nedávno předvedla na týdnu módy, budou k dostání již tento podzim.

    Foto: Iris Van Herpen

    „Nafouklé“ Chenpeng Studio si zakládá na objemu

    Značka, která je na trhu vysoké módy nováčkem. Vznikla teprve před sedmi lety. Co ji ale přivedlo k takové oblíbenosti všech fashionistů? Celebrity! Značku si oblíbila Rihanna i Lady Gaga. Poslední zásadní moment ve své historii Chenpeng zaznamenal při letošním Met Gala. Extrémní porci extravagance naservíroval rapperce Cardi B. Šaty se vzorem květin jemně přetvořil k obrazu letošního tématu – Karlu Lagerfeldovi. Avšak velmi podobné šaty pořídíte i v buticích.

    Foto: Chenpeng Studio

    Kenzo se letos zaměřuje na detail

    Háčkování, klasické vzory a nádech reggae. Symboly letní kolekce značky Kenzo kladou důraz na detaily. Bezchybné švy a střihy vidíte i pouhým okem. Veškeré zdobné prvky i přes počáteční pocit asymetrie jsou vyrobeny tak, aby evokovaly přesnost a preciznost. Kenzo nikdy nevypadalo lépe. Pořídíte zde nejrůznější barevné i materiálové kombince. Vše ale stále zachovává klasiku. Nenajdete tu žádné atypické materiály.

    Julien Dossen pro Paco Rabbane elektrizuje pohledem

    Paco Rabbane jakoby se na léto vypravilo na vesmírnou misi. Od samých počátků značky byla vždy přítomna posedlost materiálností, radikálními texturami a neorganickými siluetami. Není tomu jinak ani u aktuální kolekce. Stříbrné řetězy a drsné potisky v kombinaci se zářivými barvami a smyslnou krajkou působí vesmírně majestátně.

    Foto: Paco Rabbane

    Sexappeal má nové jméno – Courregés

    Přiléhavou, barevně vyladěnou a primárně sexy kolekci letos představil módní dům Courregés. Výrazné a extravagantní modely, které jsou běžně nositelné a „lze se v nich hýbat“, oslavují takzvané ombré. Barevný přechod škály teplých barev křičí po letním večírkovém šílenství. S prvními šaty můžete být na párty smyslně sexy, aniž byste cokoliv odhalila. Všechny looky vyzařují luxusně a přitahují nejrůznější pohledy!

    Foto: Courregés

    Zdroj: Instagram

    Už vás přestává bavit všudypřítomný Quiet Luxury? Nevěšte hlavu, máme tu pár tipů i pro vás

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.