Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku „něčeho navíc“, v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Zbytečně krásné každodenní doplňky nejsou nezbytností. V cestě za romantizováním života jsou ale spolehlivým pomocníkem. Zatoužíte-li občas po závanu luxusu a vytříbeného vkusu, možná zvažujete koupi právě těchto klenotů. Sice by vám dobře posloužil i doplněk z konfekce v uniformním vzhledu, onu jiskřivou radost získáte ovšem jen ze skutečně originálních kousků.

    Doplňky pro každý den si hýčkejte. Kožený obal neomrzí, a navíc spolehlivě ochrání

    Nedílnou součástí mnoha kabelek jsou dvě věci. Diář a sluneční brýle. Papírový pomocník, bez kterého jsme jako bez ruky, zaplavuje trh ve stovkách možných provedeních, každý si proto najde to svoje. Nejen vnitřek je důležitý, i jeho obal umí okamžitě zvednout náladu a vyvolat euforii. Dopřejte svému diáři kožené desky s vlastním monogramem, čímž podtrhnete dojem pravé „girl boss„.

    Zdroj: Lucrin, Ralph Lauren

    Sluneční brýle se v následujících teplých měsících téměř nehnou z vaší hlavy. Pokud ano, zamíří nejspíše do kabelky, kde jsou ale náchylné k poškrábání nebo rozbití. Postarejte se o svůj oblíbený kousek s náležitou péčí a vyberte mu nádherně zdobený obal. Kožený či s kovovými cvočky, fantazii se meze nekladou. Důležité je, aby odrážel vaši osobnost a dělal vám vytouženou radost.

    Na cestování i do baru. Ohromte kamarády neobvyklými pomocníky

    Pokud mezi vaše záliby patří cestování, rozjasní vám cesty speciální chytré doplňky. Visačky na kufr nemusí být nuda. Mohou být jemně něžné, nebo naopak pestrobarevně veselé. S vyraženým monogramem ve stříbrné či zlaté barvě posunou svůj look na další úroveň. Nejen, že své zavazadlo už vždy poznáte, navíc budete mít o to větší radost, když ho spatříte na letištním pásu.

    Zdroj: Aspinal of London, Smythson

    Jakmile odevzdáte kufry, držet už budete jen svůj perfektně vyladěný pas. Sám o sobě je mocným nástrojem, proč ho tedy neobléknout do majestátního kabátku? Kožené obaly na pas se vyrábí v mnoha barvách i vzorech. Některé mají dokonce uvnitř přihrádky na SIM karty či palubní lístek. Dovolte si chodit po letišti s vědomím, že nejen vy, ale i vaše výbava přímo křičí „luxusní dovolená“.

    V neposlední řadě přichází čas na drobnosti. Takové, o které vás poprosí kamarádka a když je vytáhnete, dočkáte se nadšeného obdivu. Mezi podobné doplňky patří kapesní zrcátko s výrazným motivem a nápaditým obalem. Nebo třeba zubní nit v neobvyklém balení, kterou budete chtít použít už jenom díky jejímu vzhledu. Jsou to jen drobnosti, avšak váš den učiní o kousek hezčí.

    Zdroj: Dries van Noten, Officine Universelle Buly 1803

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    ― Reklama ―

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku „něčeho navíc“, v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Zbytečně krásné každodenní doplňky nejsou nezbytností. V cestě za romantizováním života jsou ale spolehlivým pomocníkem. Zatoužíte-li občas po závanu luxusu a vytříbeného vkusu, možná zvažujete koupi právě těchto klenotů. Sice by vám dobře posloužil i doplněk z konfekce v uniformním vzhledu, onu jiskřivou radost získáte ovšem jen ze skutečně originálních kousků.

    Doplňky pro každý den si hýčkejte. Kožený obal neomrzí, a navíc spolehlivě ochrání

    Nedílnou součástí mnoha kabelek jsou dvě věci. Diář a sluneční brýle. Papírový pomocník, bez kterého jsme jako bez ruky, zaplavuje trh ve stovkách možných provedeních, každý si proto najde to svoje. Nejen vnitřek je důležitý, i jeho obal umí okamžitě zvednout náladu a vyvolat euforii. Dopřejte svému diáři kožené desky s vlastním monogramem, čímž podtrhnete dojem pravé „girl boss„.

    Zdroj: Lucrin, Ralph Lauren

    Sluneční brýle se v následujících teplých měsících téměř nehnou z vaší hlavy. Pokud ano, zamíří nejspíše do kabelky, kde jsou ale náchylné k poškrábání nebo rozbití. Postarejte se o svůj oblíbený kousek s náležitou péčí a vyberte mu nádherně zdobený obal. Kožený či s kovovými cvočky, fantazii se meze nekladou. Důležité je, aby odrážel vaši osobnost a dělal vám vytouženou radost.

    Na cestování i do baru. Ohromte kamarády neobvyklými pomocníky

    Pokud mezi vaše záliby patří cestování, rozjasní vám cesty speciální chytré doplňky. Visačky na kufr nemusí být nuda. Mohou být jemně něžné, nebo naopak pestrobarevně veselé. S vyraženým monogramem ve stříbrné či zlaté barvě posunou svůj look na další úroveň. Nejen, že své zavazadlo už vždy poznáte, navíc budete mít o to větší radost, když ho spatříte na letištním pásu.

    Zdroj: Aspinal of London, Smythson

    Jakmile odevzdáte kufry, držet už budete jen svůj perfektně vyladěný pas. Sám o sobě je mocným nástrojem, proč ho tedy neobléknout do majestátního kabátku? Kožené obaly na pas se vyrábí v mnoha barvách i vzorech. Některé mají dokonce uvnitř přihrádky na SIM karty či palubní lístek. Dovolte si chodit po letišti s vědomím, že nejen vy, ale i vaše výbava přímo křičí „luxusní dovolená“.

    V neposlední řadě přichází čas na drobnosti. Takové, o které vás poprosí kamarádka a když je vytáhnete, dočkáte se nadšeného obdivu. Mezi podobné doplňky patří kapesní zrcátko s výrazným motivem a nápaditým obalem. Nebo třeba zubní nit v neobvyklém balení, kterou budete chtít použít už jenom díky jejímu vzhledu. Jsou to jen drobnosti, avšak váš den učiní o kousek hezčí.

    Zdroj: Dries van Noten, Officine Universelle Buly 1803

    ― Reklama ―

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―