Více

    Sledujte nás na Instagramu

    V neděli skončil druhý ročník týdne módy v Los Angeles konaného pod záštitou N4XT Experiences. Firma totiž odkoupila projekt loni a od té doby se mu snaží vybudovat lepší jméno. A také se jí to daří. Uplynulé módní přehlídky převážně začínajících nebo menších značek zaujaly svou jedinečností i různorodostí.

    Týden módy v Los Angeles neměl nikdy stejnou věhlasnou pověst jako ty tradičně pořádané v Paříži, Londýně nebo New Yorku. To se ale začíná pomalu měnit. I když událost i nadále nepřilákala známé celebrity nebo velká návrhářská jména, přesto módní svět zaujala. Letos na podzim nabídla pět dní plných nejen módních přehlídek, ale také diskuzních panelů, promítání filmů nebo luxusních party. Akce se konala v NYA Studios v Hollywoodu.

    Od ostatních týdnů módy se pak odlišuje především svým cílem oslavovat různorodost a jedinečnost. Návrháři proto odhalili kolekce reflektující různá náboženství, rasu, gender nebo velikosti. Kromě toho je módní událost více zaměřená na menší nebo začínající podniky. „Náš program zahrnuje talenty z celého světa a každému nabízí něco, co je mu blízké,“ okomentoval její program ředitel vztahů s návrháři týdne módy v Los Angeles Noah Kozlowski.

    Firma N4XT Experiences proto také tentokrát nabídla návrhářům asistenci s castingem, stylingem vlasů, make-upu i nehtů. Kromě toho jim pomáhala také s marketingem a produkcí. „Snažíme se náš týden módy zpřístupnit různým značkám mnohem více než když dříve,“ vysvětlil dále Kozlowski. Jeho společnost proto rovněž založila novou iniciativu zvanou LAFW Society. Za cíl má podporovat začínající talenty a návrháře.

    Diverzitu oslavila například značka Theophilio. Její návrhář zavzpomínal na rodnou Jamajku

    Mezi hlavní prvky uplynulého týdne módy v Los Angeles patřily futuristické kousky a sci-fi připomínající návrhy. Oblíbené byly také sportovní outfity, ale také hedvábné šaty v jemných odstínech reflektující trvající quite luxury trend. Na události své show poprvé představily návrháři jako Theophilio, Sergio Hudson, Luis de Javier, Tombogo, BruceGlen nebo Advisry. Módní společnosti jako Gypsy Sport nebo Demobaza se pak akce účastnily už dříve.

    Příkladem různorodosti je například přehlídka návrháře Edvina Thompson, stojícího v čele značky Theophilio. Pro její tvorbu totiž využil své zkušenosti ze života na Jamajce. Do kolekce zapojil také textury, kresby nebo látky připomínající mu dobu, kdy se poprvé přestěhoval do New Jersey. Jeho návrhy proto skládaly poctu jeho rodné zemi, a to pomocí pestrých žlutých, zelených, červených nebo oranžových odstínů. Časté byly také motivy hadí kůže.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Forbes, Instagram, YouTube

    Týden módy v Los Angeles si pomalu buduje své jméno. Oslavuje různorodost i individualitu

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.

    Svět parfémů holduje vanilce a citrusům. Podtrhněte svou osobnost pomocí neotřelých kombinací

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s "unsexy" produkty.

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.