Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    S trendem quiet luxury se loni seznámil snad každý. Jeho cílem je projevovat luxus tichým a nenápadným způsobem. Od začátku roku se však do opozice staví nové styly, jako Mob Wife nebo Eclectic Grandpa. Jeho místo zaujal i nový koncept ve světě TikToku. Jeho uživatelé totiž upřednostňují takzvaný loud budgeting.

    Začíná se čím dál více ukazovat, že quiet luxury je trendem loňského roku. Staví se proti němu nejen nedávné módní přehlídky, ale i nové estetické styly populární na sociálních sítích. Pomyslný hřebík do rakve pak trendu uštědřil influencer a komik Lukas Battle. Vytvořil totiž nový koncept s názvem loud budgeting. I když ho původně zamýšlel jako vtip, uživatelé TikToku si ho okamžitě zamilovali.

    Stal se tak z něj nový populární způsob, jak přistupovat k financím. Influencer ho poprvé popsal ve svém seznamu „ins and outs“ pro rok 2024 na konci loňského roku. Sám ho pak vysvětlil jako protiklad quiet luxury. „Jedná se o novou terminologii, kterou by měli lidé používat, když nechtějí utrácet. Konverzace o penězích tak přestanou být trapné,“ dodal v prvním videu o loud budgeting Lukas Battle.

    Aplikovat pak můžete finanční strategii především ve chvílích, kdy komunikujete s ostatními. Například pokud vás přátelé pozvou na akci, kterou si nemůžete, nebo nechcete, dovolit. „Řeknete jim, že si nepřejete utrácet peníze za benzín jen proto, abyste za nimi dojeli a poslouchali, jak tři hodiny mluví o jejich ex,“ prohlásil s nadsázkou Battle. Jeho koncept pak získal na TikToku na 1,5 milionu zhlédnutí.

    Mluvit o financích je současný trend. Loud budgeting pomůže vám i vašemu okolí

    Z původního vtipu se tak stala užitečná finanční rada. Loud budgeting totiž zlepšuje konverzace o financích a pomáhá lidem pochopit jejich vztah k penězům. Kromě toho je pro ty, kteří se snaží utrácet pouze do výše určitého rozpočtu, mnohem snazší ho dodržet. Přátelé a rodina kolem nich mají navíc možnost pochopit, jaké si jejich blízcí stanovili finanční plány. Umožňuje jim to například plánovat aktivity, které si mohou dovolit všichni.

    @lukasbattle Replying to @operelly ♬ original sound – Lukas Battle

    Zároveň loud budgeting činí z šetření a neutrácení peněz v době ekonomické krize něco „cool“ a přijatelného. Umožňuje také lidem, aby o penězích přemýšleli trochu jinak. „Nejde o to, že na něco nemáte. Ale že peníze za danou věc dát zkrátka nechcete,“ popsal Battle. Nový trend pak zapadá i do období začátku roku, kdy se lidé snaží co nejvíce ušetřit po finančně náročných Vánocích. Vypadá to ovšem, že loud budgeting zůstane populární po celý rok.

    Zdroje: CNN Business, Forbes, CNET, X, TikTok

    Foto:Pexels

    Trend quiet luxury ustoupil do pozadí. Na jeho místě kraluje loud budgeting

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren odhalil uniformy týmu USA a Rihanna zastupuje J’Adore

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J'Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    Módní svět ovládá Miu Miu girl. Italská značka vytvořila vlastní styl

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Interiér roku 2025 oslavuje barvu Burnt Sienna i mísu s pomeranči. To vše na eklektickém základě

    Interiérové trendy roku 2025 zasahují do několika stylů. Inspiraci nachází v 70. letech, jejich prvky však převádí do moderních a inovativních linií. Oblíbený minimalismus sice ustupuje, jednou nohou v designovém hřišti ovšem stále zůstává. Jak jinak totiž správně vyniknou zdobné koberce než v jednoduchém prostředí? Alespoň tak nám je letos odprezentoval milánský Design Week.

    Pharrell Williams ztvárnil ducha Olympiády. Nová kolekce Louis Vuitton stojí na pospolitosti

    Kreativní ředitel pánské módy Louis Vuitton Pharrell Williams opět dokázal svou schopnost využívat aktuální dění i odhadovat budoucí trendy. Jeho nejnovější kolekce, odhalená na zahradě ředitelství UNESCO, umně podtrhla srdce blížící se Olympijských her, tedy pospolitost.