More

    Další z plných dnů Newyorského týdne módy přinesl dlouho očekávané přehlídky. Tory Burch okouzlila svou „poklidnou“ show, uspořádanou v nově otevřeném centru pro vědu, vzdělávání a inovace. Brandon Maxwell návštěvníkům zakázal telefony a přiměl je ponořit se do minimalistické a elegantní kolekce. Přehlídka Paula Andrew před Rockefellerovým centrem zase neunikla dešti.

    Kostice a krinolíny mohou být i pohodlné. Módnímu světu to dokázala Tory Burch

    Návrhářka Tory Burch zatoužila na své nejnovější přehlídce vytvořit dojem klidu. „V tomhle chaotickém světě jsem chtěla trochu ticha, ale ne minimalismu. Rozhodla jsem se tedy experimentovat,“ popsala. Show se proto rozhodla umístit do nově otevřeného Centra pro vědu, vzdělávání a inovace Richarda Gildera. Architektura budovy má napodobovat způsob, jakým vítr a voda utvářejí krajinu.

    Poklidná atmosféra přehlídky ovšem ani zdaleka neznamenala, že by show nenabídla nic nového. Naopak, Burch se rozhodla „zaměřit se na kousky, které tradičně ženu omezovaly, proměnit je a učinit z nich součást jejího těla“. Tímhle způsobem obnovila například dříve využívané kostice, krinolínu nebo síťky na vlasy. Kromě toho také výrazně zkrátila lemy šatů. Takový krok je pro známou návrhářku rovněž novinkou.

    Na přehlídku Brandon Maxwell jedině bez telefonu. Show usilovala o intimitu i balanc

    Podobně klidné atmosféry se snažil docílit také návrhář Brandon Maxwell. Návštěvníkům své show proto zakázal používat telefony. Pro svou přehlídku si navíc vybral prostory galerie Andrew Kreps, které jsou „schované“ na boční ulici Cortlandt Alley. Návštěvníkům nabídl řadu návrhů vytvořených z látek, jako je len, průsvitný úplet nebo kombinace vlny a hedvábí. Zformoval je do kápí nebo kolem ramen se ovíjejících šálů.

    „Je to stejné jako v životě. Neustálé přetahování mezi svobodou a omezením, ohleduplností a neúctou, tvorbou a ničením. Jedná se o neutichající potřebu vyrovnanosti,“ popsal svou kolekci Maxwell. Návrhy plné jemných a splývavých kousků proto propojil s výraznými „hardware“ doplňky. Velké pásky a oversized „hobo“ kabelky například doplňovala zlatá nebo stříbrná skoba v podobě zamotaného uzlu.

    Paul Andrew ohromil číslem na kolečkových bruslí. Show mu ovšem narušil déšť

    Známý návrhář bot Paul Andrew se tentokrát rozhodl umístit svou prezentaci na jednu z nejvíce ikonických lokací New Yorku. Před Rockefellerovo centrum proto kolem fontány Prometheus rozmístil své nejnovější návrhy. Návštěvníky ohromil také číslem taneční skupiny na kolečkových bruslí, kterou ovšem z „pódia“ vyhnal nečekaný déšť. Návštěvníci ovšem i tak stihli obdivovat nové verze espadrilek, lodiček nebo vysokých podpatků.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Fashionista, YouTube, Instagram

    Tory Burch okouzlila poklidnou kolekcí, Brandon Maxwell zakázal telefony a Paul Andrew neunikl dešti

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.