Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    Tom Ford zahájí v Miláně novou éru. Kreativní ředitel Peter Hawking odhalí první kolekci

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.