Více

    ― Reklama ―

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Zdá se, že uživatelé sociální sítě TikTok neumí odpočívat. V posledních měsících totiž propadli nejnovějšímu trendu z dílny známé platformy, usilující o opravdový relax. Koncept takzvaného cozymaxxing nepředstavuje originální, ani převratnou, myšlenku, přesto proniká do čím dál vyššího počtu krátkých videí. Propaguje skutečný oddech, nenarušený spěchem a rozptýlením běžných dní.

    TikTok trend připomíná staré časy. Návod vám však neposkytne

    Cozymaxxing vychází z jiného známého pojmu, looksmaxxing. Ten usiluje o maximalizaci vzhledu a je populární především mezi mladými muži. Aktuálně trendy koncept ovšem oslovuje všechny a místo fyzického vzezření se soustředí na psychickou pohodu. Sám ovšem nediktuje, jak k ní máte přijít. Pouze upozorňuje na to, že by se mělo jednat o záměrnou a promyšlenou praktiku.

    Zdroj: Unsplash

    Trend v podstatě uživatelům sociální sítě TikTok připomíná, jak byli lidé zvyklí odpočívat v méně uspěchané době a bez telefonu „přilepeného“ k dlani. Slibuje proto úlevu od stresu, lepší spánek a pocit bezpečí, pomáhající regulovat nervový systém. Jak vysněného cíle dosáhnete je ovšem jen na vás. Většinou se však jedná o aktivity, zaměřené na základní smysly, a tedy i jejich potěšení.

    Zdroj: Unsplash

    Fanoušci trendu proto doporučují přípravu oblíbeného teplého nápoje, zapálení svíček, výměnu povlečení za jemnější variantu či prosté zabalení do deky. Dále si můžete vybrat ze sledování oblíbeného seriálu, čtení nebo poslouchání hudby. Některým zase pomáhá změna osvětlení nebo zpříjemnění domácího prostředí. Klíčem je vytvořit atmosféru, ve které se dokážete skutečně a plně uvolnit.

    Cozymaxxing neubližuje. Ztělesňuje ovšem smutnou realitu

    Wellbeing trendy, jako je v současnosti cozymaxxing, ukrývají ironický paradox. Šířené jsou totiž na sociálních sítích, které jsou často právě tím důvodem, proč už se nedokážeme opravdu zrelaxovat. I když tedy TikTok tentokrát výjimečně nepropaguje škodlivý koncept, stále předkládá smutný důkaz toho, jak vzdálení jsme od „reálného“ světa. Dokonce už jsme zapomněli, jak umět odpočívat.

    @jackiebroe I choose the slow life 🌲☕️🤎 Cozy Cabin: @love_your_wild —— #cozy #slowliving #cabin #mountains #slowlifestyle #cozyvibes #cozyhome #cottagelife #cottage #peace #simplelife #hygge #countryside #cosy #slowlivingforlife #offgrid #autumnvibes #autumnmood #inthewoods #cottagecoreaesthetic #cozyaesthetic #cozyhome #cozycabin #cozycottage #forestcore #cottagecore #countryliving #countrylife #rainyday ♬ original sound – sophie🤠

    Zdroje: Forbes, Real Simple, Healthline, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    - Reklama -

    Zdá se, že uživatelé sociální sítě TikTok neumí odpočívat. V posledních měsících totiž propadli nejnovějšímu trendu z dílny známé platformy, usilující o opravdový relax. Koncept takzvaného cozymaxxing nepředstavuje originální, ani převratnou, myšlenku, přesto proniká do čím dál vyššího počtu krátkých videí. Propaguje skutečný oddech, nenarušený spěchem a rozptýlením běžných dní.

    TikTok trend připomíná staré časy. Návod vám však neposkytne

    Cozymaxxing vychází z jiného známého pojmu, looksmaxxing. Ten usiluje o maximalizaci vzhledu a je populární především mezi mladými muži. Aktuálně trendy koncept ovšem oslovuje všechny a místo fyzického vzezření se soustředí na psychickou pohodu. Sám ovšem nediktuje, jak k ní máte přijít. Pouze upozorňuje na to, že by se mělo jednat o záměrnou a promyšlenou praktiku.

    Zdroj: Unsplash

    - Reklama -

    Trend v podstatě uživatelům sociální sítě TikTok připomíná, jak byli lidé zvyklí odpočívat v méně uspěchané době a bez telefonu „přilepeného“ k dlani. Slibuje proto úlevu od stresu, lepší spánek a pocit bezpečí, pomáhající regulovat nervový systém. Jak vysněného cíle dosáhnete je ovšem jen na vás. Většinou se však jedná o aktivity, zaměřené na základní smysly, a tedy i jejich potěšení.

    Zdroj: Unsplash

    Fanoušci trendu proto doporučují přípravu oblíbeného teplého nápoje, zapálení svíček, výměnu povlečení za jemnější variantu či prosté zabalení do deky. Dále si můžete vybrat ze sledování oblíbeného seriálu, čtení nebo poslouchání hudby. Některým zase pomáhá změna osvětlení nebo zpříjemnění domácího prostředí. Klíčem je vytvořit atmosféru, ve které se dokážete skutečně a plně uvolnit.

    Cozymaxxing neubližuje. Ztělesňuje ovšem smutnou realitu

    Wellbeing trendy, jako je v současnosti cozymaxxing, ukrývají ironický paradox. Šířené jsou totiž na sociálních sítích, které jsou často právě tím důvodem, proč už se nedokážeme opravdu zrelaxovat. I když tedy TikTok tentokrát výjimečně nepropaguje škodlivý koncept, stále předkládá smutný důkaz toho, jak vzdálení jsme od „reálného“ světa. Dokonce už jsme zapomněli, jak umět odpočívat.

    @jackiebroe I choose the slow life 🌲☕️🤎 Cozy Cabin: @love_your_wild —— #cozy #slowliving #cabin #mountains #slowlifestyle #cozyvibes #cozyhome #cottagelife #cottage #peace #simplelife #hygge #countryside #cosy #slowlivingforlife #offgrid #autumnvibes #autumnmood #inthewoods #cottagecoreaesthetic #cozyaesthetic #cozyhome #cozycabin #cozycottage #forestcore #cottagecore #countryliving #countrylife #rainyday ♬ original sound – sophie🤠

    Zdroje: Forbes, Real Simple, Healthline, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Pozor na Labubu bez certifikace. Z roztomilého plyšáčka se stává toxický démon

    Když se na trhu objeví nová kultovní senzace, málokdy se někdo ptá, co za sebou zanechá. Labubu, postavička původně určená pro sběratele umění a designu, se během chvíle přetavila v lavinu napodobenin, zaplavující mezinárodní trh. V Česku se s těmito "fejky" setkáváme v podobě plyšáků, přívěsků na klíče či obalů na mobil. Všechny ale něco spojuje. Zcela chybějící informace o výrobci, složení a bezpečnosti.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    Léto korunovalo plavky roku. Zazáří asymetrické jednodílné kousky

    Každé letní období má své favority, definující slunečními paprsky protkané dny. Letošním vládcem plážových trendů se jednoznačně stávají jednoduché, elegantní, ale přesto svůdné plavky. Jedná se o jednodílné asymetrické modely na jedno rameno. Nejen, že skvěle vystihnou jakoukoli postavu, představují perfektní nadčasovou volbu.

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Paříž očekává změny. Týden haute couture módy mění své obrysy

    Pařížský týden haute couture módy zažívá letos velké změny. Důvodem je zdánlivě nekončící kolotoč přesouvajících se kreativních ředitelů nejslavnějších módních domů. Na očekávané události tak bude chybět Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Svůj debut naopak představí Glenn Martens pro Maison Margiela a Demna Gvasalia dá sbohem Balenciaga.

    Maria Grazia Chiuri nenabídla jen eleganci. Dior přinesla aktivní feminismus

    Maria Grazia Chiuri sice oblékala ženy do tylu, saténu a ikonických prvků, její skutečný přínos značce Dior však leží jinde. Ve způsobu, jakým do přehlídek vetkala sociální uvědomění. Článek proto nevypráví o tom, jakou krajku použila ve své poslední show. Je o tom, jak módu jako jedna z mála proměnila ve feministický nástroj. A jak její návrhy opakovaně zdůrazňovaly, že silueta nestačí. Je třeba i silný postoj.

    Rozžhaví i vyděsí. Populární knihy vám zpříjemní nejednu letní dovolenou

    Období letních dovolených se kvapem blíží a s ním i očekávání nových dobrodružství. Ať už jste fanoušky divokého poznávání, nebo naopak relaxu v bezpečí rezortu, ideálním zdrojem odpočinku jsou knihy. Jestliže na vás v poličce zrovna žádné nečekají, inspirujte se aktuálně oblíbenými knižními tituly. Své si najdou milovníci detektivek, románků i lidských příběhů.

    Kristen Stewart zkouší režisérské křeslo. V Cannes uspěla s The Chronology of Water

    Slavná herečka Kristen Stewart zkoumá nová odvětví filmové branže. Na uplynulém festivalu v Cannes nabídla svůj první velký režisérský debut, tedy snímek The Chronology of Water. Film zkoumá příběh americké spisovatelky bojující s traumaty z dětství i drogovou závislostí Lidie Yuknavitch. Za svůj počin si Stewart vysloužila potlesk ve stoje.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―