Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť TikTok nepřestává generovat nové neobvyklé make-up trendy. Tentokrát se místo letního ovoce nechala inspirovat jiným prázdninovým prvkem, a to spálením. Beauty influencerky tak vytvářejí look prezentující nejen zarudlé tváře nebo oční okolí, ale také dekolt.

    Tvářenka letos zažívá obrovský boom. Hrála totiž hlavní roli hned v několika nedávných make-up trendech. Objevila se například jako nedílná součást takzvaného pomegranate looku. Uživatelé sociální sítě TikTok její aplikaci ovšem posunuli na další úroveň. Vytvořili totiž neobvyklý sunburnt make-up. Inspirovaný má být skutečným spálením, kterému se za normálních okolností snažíme vyhnout.

    Pojem sunburnt makeup tak na známé platformě získal na 28,2 milionu zhlédnutí. Nejnovější beauty look má vycházet mimo jiné také z nedávného editorialu časopisu GQ China. Představil totiž sérii fotek s modelkami uprostřed jedné z typických letních vln horka. Zároveň se jedná o make-up, který připomíná éru 2000s, v posledních měsících opět narůstající na oblibě.

    Někomu stačí nádech červené. Jiní vykreslují i linky od řetízků nebo plavek

    Kromě toho je ale tvářenka oblíbeným produktem hvězd jako Hailey Bieber nebo Sabrina Carpenter. Není tedy divu, že se beauty nadšenci snaží produkt zapojit do nových kreací. Sunburnt make-up má pak několik úrovní. Vytvořit ho můžete jen za pomocí několika vrstev tvářenky. Stačí ji nanést na tváře a nos tak, aby vytvořila iluzi klasického přímořského spálení.

    Zdroj: Rhode, Ilia

    Oblíbené jsou ovšem i více extrémní looky. K jejich tvorbě používají make-up influenceři různé šablony. Pomocí nich vytvoří iluzi, že si při opalování zapomněli sundat sluneční brýle nebo řetízek. Oblíbené jsou také vypálené linky od plavek. Je pak už jen na vás, do jakých odstínů výsledek zabarvíte. Většinou se však jedná o kombinaci klasického opálení a více spáleného a zarudlého vzhledu.

    @tabithaswatosh

    this is actually one of my favorite looks. i love tan lines. ☀️

    ♬ original sound – Tabs

    Beauty nadšenci pak při líčení používají tvářenku, bronzer a korektor, kterým zvýrazní bílé části svého looku. Nejnovější trend však přes svou nevinnost vyvolal kritiku. Někteří influenceři se totiž přiznali k tomu, že se zkoušeli opalovat bez potřebné SPF ochrany. Spáleniny přitom představují riziko rakoviny a rovněž zrychlují stárnutí kůže. Jedná se tedy sice o zdánlivě zábavný trend, ovšem s kapkou hořkého podtónu.

    Zdroje: WWD, Newsweek, The New York Post, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Rhode

    TikTok pobláznila nová obsese. Zamiloval si sunburnt make-up

    Sociální síť TikTok nepřestává generovat nové neobvyklé make-up trendy. Tentokrát se místo letního ovoce nechala inspirovat jiným prázdninovým prvkem, a to spálením. Beauty influencerky tak vytvářejí look prezentující nejen zarudlé tváře nebo oční okolí, ale také dekolt.

    Tvářenka letos zažívá obrovský boom. Hrála totiž hlavní roli hned v několika nedávných make-up trendech. Objevila se například jako nedílná součást takzvaného pomegranate looku. Uživatelé sociální sítě TikTok její aplikaci ovšem posunuli na další úroveň. Vytvořili totiž neobvyklý sunburnt make-up. Inspirovaný má být skutečným spálením, kterému se za normálních okolností snažíme vyhnout.

    Pojem sunburnt makeup tak na známé platformě získal na 28,2 milionu zhlédnutí. Nejnovější beauty look má vycházet mimo jiné také z nedávného editorialu časopisu GQ China. Představil totiž sérii fotek s modelkami uprostřed jedné z typických letních vln horka. Zároveň se jedná o make-up, který připomíná éru 2000s, v posledních měsících opět narůstající na oblibě.

    Někomu stačí nádech červené. Jiní vykreslují i linky od řetízků nebo plavek

    Kromě toho je ale tvářenka oblíbeným produktem hvězd jako Hailey Bieber nebo Sabrina Carpenter. Není tedy divu, že se beauty nadšenci snaží produkt zapojit do nových kreací. Sunburnt make-up má pak několik úrovní. Vytvořit ho můžete jen za pomocí několika vrstev tvářenky. Stačí ji nanést na tváře a nos tak, aby vytvořila iluzi klasického přímořského spálení.

    Zdroj: Rhode, Ilia

    Oblíbené jsou ovšem i více extrémní looky. K jejich tvorbě používají make-up influenceři různé šablony. Pomocí nich vytvoří iluzi, že si při opalování zapomněli sundat sluneční brýle nebo řetízek. Oblíbené jsou také vypálené linky od plavek. Je pak už jen na vás, do jakých odstínů výsledek zabarvíte. Většinou se však jedná o kombinaci klasického opálení a více spáleného a zarudlého vzhledu.

    @tabithaswatosh

    this is actually one of my favorite looks. i love tan lines. ☀️

    ♬ original sound – Tabs

    Beauty nadšenci pak při líčení používají tvářenku, bronzer a korektor, kterým zvýrazní bílé části svého looku. Nejnovější trend však přes svou nevinnost vyvolal kritiku. Někteří influenceři se totiž přiznali k tomu, že se zkoušeli opalovat bez potřebné SPF ochrany. Spáleniny přitom představují riziko rakoviny a rovněž zrychlují stárnutí kůže. Jedná se tedy sice o zdánlivě zábavný trend, ovšem s kapkou hořkého podtónu.

    Zdroje: WWD, Newsweek, The New York Post, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―