Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    Obchod uvnitř aplikace TikTok, známý jako TikTok Shop, je čím dál pevnější součástí současného beauty průmyslu. Na chuť mu přišli nejen uživatelé známé sociální sítě, ale rovněž populární značky. Potvrdil to také report z dílny Dash Hudson a NielsenIQ, který dle serveru The Verge odhalil, že je rok stará funkce devátým největším on-line beauty a wellness prodejcem v USA.

    Ve Velké Británii pak TikTok Shop vyšplhal dokonce na druhé místo. Lákavá je na něm především jeho jednoduchost. Umožňuje totiž tvůrcům videí, aby svá díla propojili s danými produkty, které lze následně snadno nakoupit přes aplikaci. I když známou sociální síť nejčastěji používají členové generace Z, odhalil report od Morning Consult, že obchod zlákal především mileniály.

    Takzvaný social commerce, tedy prodávání produktů pomocí sociálních sítí, tak narůstá na důležitosti. A to především pro kosmetické a wellness značky. Beauty obsah totiž patří na TikToku mezi jeden z těch nejpopulárnějších. Mnohé firmy proto těží z řady mikro trendů, které platforma neustále produkuje. Své produkty se s nimi snaží chytře propojit.

    TikTok Shop si podal ruku s beauty trendy. Využívá je hlavně Tarte Cosmetics

    Byznys strategie založená na virálních krátkodobých trendech není ovšem dlouhodobě udržitelná, především pro začínající společnosti. Sociální síť TikTok navíc v USA čelí nejisté budoucnosti. Pokud se od ní totiž její současný čínský majitel ByteDance nedistancuje, hrozí jí zákaz. Přesto se hrstce značek podařilo v posledních měsících TikTok Shop zcela ovládnout.

    @halleykate @tarte cosmetics ♬ original sound – halley

    Patří mezi ně například společnost Tarte Cosmetics, která v letošním roce dle Charm.io dosáhla na TikTok Shop nejvíce prodejů ze všech tamních beauty značek. Proslavila se především díky své řadě lesků na rty s názvem Maracuja Juicy Lip Plump. Mezi další úspěšná jména patří GuruNanda, WavyTalk, Gopure, Cocomint Beauty nebo The Ordinary.

    Zdroje: WWD, Verge, Just Style, TikTok, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    - Reklama -

    Obchod uvnitř aplikace TikTok, známý jako TikTok Shop, je čím dál pevnější součástí současného beauty průmyslu. Na chuť mu přišli nejen uživatelé známé sociální sítě, ale rovněž populární značky. Potvrdil to také report z dílny Dash Hudson a NielsenIQ, který dle serveru The Verge odhalil, že je rok stará funkce devátým největším on-line beauty a wellness prodejcem v USA.

    Ve Velké Británii pak TikTok Shop vyšplhal dokonce na druhé místo. Lákavá je na něm především jeho jednoduchost. Umožňuje totiž tvůrcům videí, aby svá díla propojili s danými produkty, které lze následně snadno nakoupit přes aplikaci. I když známou sociální síť nejčastěji používají členové generace Z, odhalil report od Morning Consult, že obchod zlákal především mileniály.

    Takzvaný social commerce, tedy prodávání produktů pomocí sociálních sítí, tak narůstá na důležitosti. A to především pro kosmetické a wellness značky. Beauty obsah totiž patří na TikToku mezi jeden z těch nejpopulárnějších. Mnohé firmy proto těží z řady mikro trendů, které platforma neustále produkuje. Své produkty se s nimi snaží chytře propojit.

    - Reklama -

    TikTok Shop si podal ruku s beauty trendy. Využívá je hlavně Tarte Cosmetics

    Byznys strategie založená na virálních krátkodobých trendech není ovšem dlouhodobě udržitelná, především pro začínající společnosti. Sociální síť TikTok navíc v USA čelí nejisté budoucnosti. Pokud se od ní totiž její současný čínský majitel ByteDance nedistancuje, hrozí jí zákaz. Přesto se hrstce značek podařilo v posledních měsících TikTok Shop zcela ovládnout.

    @halleykate @tarte cosmetics ♬ original sound – halley

    Patří mezi ně například společnost Tarte Cosmetics, která v letošním roce dle Charm.io dosáhla na TikTok Shop nejvíce prodejů ze všech tamních beauty značek. Proslavila se především díky své řadě lesků na rty s názvem Maracuja Juicy Lip Plump. Mezi další úspěšná jména patří GuruNanda, WavyTalk, Gopure, Cocomint Beauty nebo The Ordinary.

    Zdroje: WWD, Verge, Just Style, TikTok, X

    ― Reklama ―

    Móda jako kronika. Podzimní MBPFW rozehrál dialog mezi minulostí a současností

    Začátek září tradičně přinesl podzimní edici Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW). Za tři rušné dny se v holešovickém klubu SaSaZu představila řada značek a tvůrců, mezi nimiž nechyběli nováčci, stálice ani ti, kteří se na scénu vrátili po několika sezónách. Z kolekcí sálala odvážná práce s vlastní i cizí identitou a ženskostí, přičemž mnoho návrhářů se rozhodlo překlopit historické odkazy do současných forem.

    TikTok highlights: Výzva Great Lock In zachrání zbytek vašeho roku

    S rychle se ochlazujícím počasím přichází i známý plíživý pocit, jenž jde tradičně ruku v ruce s končícím rokem. Nastává čas na paniku z nedokončených projektů, nesplněných cílů a nepřečtených knih. Do cesty nepříjemnému stavu se však letos postavil trend s názvem Great Lock In. Uživatelé TikToku za pomocí něj hodlají ukončit rok s vysněnou hrdostí.

    New York rozproudil módní kolotoč. Týden módy je v plném proudu

    Září představuje jeden z nejrušnějších měsíců módní scény. Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval minulý týden New York. Své kolekce tak stihly představit módní domy jako Calvin Klein, Prabal Gurung, Khaite, Anna Sui nebo Altuzarra. Společně tak reagují na současné politické dění, DNA vlastních návrhů či potřeby moderní ženy.

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―