Více

    ― Reklama ―

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný „hype“.

    Sociální síť TikTok není jen populární stránka plná pomíjivých trendů a často nesmyslných tipů. Značkám může snadno sloužit jako chytrá reklama. Nejen, že jim dovoluje s oblíbenými influencery uzavírat placené spolupráce, nabízí jim také organický růst. Tedy takový, který nevychází z předem domluveného partnerství nebo reklamy, ale čistého zájmu nebo doporučení tvůrců videí.

    Zdroj: Frilliance

    Společnost Spate se proto rozhodla shromáždit data o nejpopulárnějších beauty brandech, které za uplynulý rok zaznamenaly největší organický růst. „Značky slaví úspěch díky tomu, že využívají autenticitu, uspokojení smyslů a kulturní relevanci či tu, spojenou s celebritami,“ prohlásila dle serveru WWD analytička ze Spate Mathilde Riba. Na prvním místě se pak umístila značka Frilliance.

    Jedná se o společnost, jež založila teenagerská influencerka Fiona Frills. Uživatele TikToku láká především na své krémové tvářenky a lesky na rty. Hned za ní slaví organický růst značka EcoLchi Pro, kterou zpopularizovala „before and after“ videa propagující její masku na vlasy. Na třetím místě se umístila řada La Beauté Louis Vuitton, tedy make-up kolekce, která ještě nespatřila světlo světa.

    Zdroj: d’Annam

    Mezi další úspěšné společnosti patří například značka laků na nehty Manucurist, výrobce paruk a příčesků Hair so Fab nebo společnost Purely Radiant Beauty. Své místo na seznamu Spate si ukořistil také výrobce parfémů d’Annam, který nabízí vůně inspirované japonskou a vietnamskou kulturou. Na desátém místě se pak umístila značka Purnell, jež pro změnu vyhrává na poli trendy K-Beauty.

    Na TikToku září i Pamela Anderson. Její značka Sonsie slaví úspěch

    Zajímavým členem seznamu Spate je rovněž značka Sonsie, kterou založila herečka a modelka Pamela Anderson. Právě ona je zářným příkladem úspěšnosti zmíněné autenticity. Herečka je totiž známá tím, že ve věku 58 let nepoužívá silný make-up a bojuje za přirozenější vzhled nejen na červeném koberci. Právě proto si získala také srdce mnohých uživatelů populární sociální sítě TikTok.

    @sonsieskin Celebrating, @Pamela Anderson. The heart of Sonsie. Happy Birthday, from your Sonsie family! 🎂🤍 Thank you for reminding us that beauty’s all about being you. #pamelaanderson #cleanbeauty #happybirthday #Sustainability #sonsieskin ♬ original sound – sonsie

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný „hype“.

    - Reklama -

    Sociální síť TikTok není jen populární stránka plná pomíjivých trendů a často nesmyslných tipů. Značkám může snadno sloužit jako chytrá reklama. Nejen, že jim dovoluje s oblíbenými influencery uzavírat placené spolupráce, nabízí jim také organický růst. Tedy takový, který nevychází z předem domluveného partnerství nebo reklamy, ale čistého zájmu nebo doporučení tvůrců videí.

    Zdroj: Frilliance

    Společnost Spate se proto rozhodla shromáždit data o nejpopulárnějších beauty brandech, které za uplynulý rok zaznamenaly největší organický růst. „Značky slaví úspěch díky tomu, že využívají autenticitu, uspokojení smyslů a kulturní relevanci či tu, spojenou s celebritami,“ prohlásila dle serveru WWD analytička ze Spate Mathilde Riba. Na prvním místě se pak umístila značka Frilliance.

    - Reklama -

    Jedná se o společnost, jež založila teenagerská influencerka Fiona Frills. Uživatele TikToku láká především na své krémové tvářenky a lesky na rty. Hned za ní slaví organický růst značka EcoLchi Pro, kterou zpopularizovala „before and after“ videa propagující její masku na vlasy. Na třetím místě se umístila řada La Beauté Louis Vuitton, tedy make-up kolekce, která ještě nespatřila světlo světa.

    Zdroj: d’Annam

    Mezi další úspěšné společnosti patří například značka laků na nehty Manucurist, výrobce paruk a příčesků Hair so Fab nebo společnost Purely Radiant Beauty. Své místo na seznamu Spate si ukořistil také výrobce parfémů d’Annam, který nabízí vůně inspirované japonskou a vietnamskou kulturou. Na desátém místě se pak umístila značka Purnell, jež pro změnu vyhrává na poli trendy K-Beauty.

    Na TikToku září i Pamela Anderson. Její značka Sonsie slaví úspěch

    Zajímavým členem seznamu Spate je rovněž značka Sonsie, kterou založila herečka a modelka Pamela Anderson. Právě ona je zářným příkladem úspěšnosti zmíněné autenticity. Herečka je totiž známá tím, že ve věku 58 let nepoužívá silný make-up a bojuje za přirozenější vzhled nejen na červeném koberci. Právě proto si získala také srdce mnohých uživatelů populární sociální sítě TikTok.

    @sonsieskin Celebrating, @Pamela Anderson. The heart of Sonsie. Happy Birthday, from your Sonsie family! 🎂🤍 Thank you for reminding us that beauty’s all about being you. #pamelaanderson #cleanbeauty #happybirthday #Sustainability #sonsieskin ♬ original sound – sonsie

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    Móda v kostce: Marc Jacobs slaví kabelku Cristina a Jil Sander vítá novou éru

    Marc Jacobs vydal speciální kampaň ke své nejnovější "it" kabelce Cristina. Značka Jil Sander zveřejnila první dílo nového kreativního ředitele Simona Bellotti, tedy speciální video. Crocs a Touchland představují virální přívěsek a Chanel míří do New Yorku, kde v prosinci odhalí svou řadu Métiers d'Art. Paříž přivítá výstavu o díle Virgila Abloh.

    Podpora žen od Keni po Koreu. Women@Dior a UNESCO plní sny po celém světě

    Program Women@Dior, který vznikl ve spolupráci módního domu Dior s organizací UNESCO, letos oslavil pět let existence. Na konferenci v Paříži minulý týden představil pět inspirativních projektů mladých nadaných žen z různých koutů světa. V Keni vzniká AI chatbot pomáhající ženám s finanční gramotností, Korea vítá digitální slovník měnící genderové stereotypy a v Nepálu oživují nevidomí mentoři výrobu vonných tyčinek.

    Léto slaví další nostalgický návrat. Tankinis jsou opět trendy

    Další z dávno zapomenutých módních kousků slaví nově získanou slávu. Mezi plavkami totiž letos zazáří také takzvané tankinis. Jedná se o plavky připomínající klasický tank top, neboli tílko. Oblíbené jsou v kombinaci nejen s klasickými kalhotkovými plavkami, ale také "boy shorts". Nostalgie nás zkrátka letos pohltila a nehodlá se jen tak pustit.

    Londýnský týden módy čeká revoluce. Vede ji nová šéfka Britské módní rady

    Světové týdny módy patří mezi nejprestižnější módní akce. I mezi nimi ale existuje konkurence. Londýnský fashion week tak v poslední době zaznamenal značný pád své popularity. Změnit to nyní hodlá nová ředitelka Britské módní rady, jež událost pořádá, Laura Weir. V Londýně chystá revoluci slibující podporu návrhářů i vyšší zájem veřejnosti.

    Bez práce nejsou koláče. Luxusní workcation resorty naštěstí myslí na obojí

    Spojení pracovního režimu s dovolenou se zdá jako sen. Workcation však už v dnešní době není neobvyklou výsadou. Hybridní pracovní režimy a důraz na duševní pohodu umožňují leckdy alespoň částečně pracovat odkudkoliv. Luxusní resorty z celého světa nabízí prvotřídní zážitky pro všechny, kteří si tento benefit nechtějí nechat utéct.

    Lewis Hamilton boří stereotypy pánské módy. V čem tkví jeho kouzlo?

    Sedminásobný šampion Formule 1 Lewis Hamilton neoslňuje jen na trati. Je mimo jiné módní ikonou, která redefinuje pánský styl. Letos zazářil jako producent filmu F1 i jako spolupředseda Met Gala. Fanoušci ho milují nejen pro jeho talent a vytříbený vkus, ale také pro pozitivní auru, se kterou boří toxické stereotypy pánské módy.

    Marni má novou královnu. Vedení značky přebírá Meryll Rogge

    Módní dům Marni po necelém měsíci od odchodu svého dosavadního kreativního ředitele Francesca Risso oznámil jeho nástupce. Stane se jím návrhářka Meryll Rogge, která od roku 2020 uchvacuje módní scénu svou stejnojmennou značkou. Dříve pracovala pro návrháře jako Marc Jacobs či Dries Van Noten a k Marni přináší modernost i nositelnost.

    Soukromí je pasé. Letošní léto diktuje transparentní kabelky

    Průhledné materiály drží své místo na žebříčku módních trendů již několik sezón. Letos v létě se navrátily například i v podobě dávno zapomenutých plastových jelly sandals. Zdá se ovšem, že tím jejich sláva nekončí. Na obzoru je nová obsese letošního léta. Do popředí se derou průhledné kabelky, a to hned v několika rozdílných stylech.

    Na Loro Piana dohlíží soud. Značka čelí podezření ze zneužívání pracovníků

    Další italská značka se ocitla pod dohledem Milánského soudu. Tentokrát se jedná o módní dům Loro Piana, jenž je podezřelý ze zneužívání pracovníků ve svém dodavatelském řetězci. Značka měla spolupracovat s výrobci, kteří zaměstnancům neumožnili bezpečné pracovní prostředí. Společnost prohlásila, že si toho nebyla vědomá.

    Pinterest vydal první report pro muže. Odhalil jejich měnící se maskulinitu

    Mileniálové a generace Z přepisují, co znamená maskulinita. Naznačuje to nedávno vydaný report platformy Pinterest. Vydala totiž první studii popisující nejčastější vyhledávání jejích mužských uživatelů. Ti se čím dál více zajímají o self care, wellness a zdravý životní styl. Zajímá je ale také móda, DIY a moderní technologie nebo jak být lepším rodičem.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―