Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Už za měsíc spatří newyorčané dlouho očekávané odhalení. Firma Tiffany & Co. totiž oznámila, že koncem dubna otevře zrenovovaný vlajkový obchod na rohu 57. ulice a Páté Avenue. Svět se do něj poprvé zamiloval spolu s filmem Snídaně u Tiffanyho.

    Společnost Tiffany & Co. neplánuje opravou světově proslulého obchodu v New Yorku pouze zpříjemnit zážitek svých zákazníků, ale také vyzdvihnout důležitost známé pobočky. Jako jediná totiž od svého slavnostního otevření ponese název „The Landmark“. Ostatní velké prodejny ve velkoměstech hodlá firma označovat jako „vlajkové“. Dlouho očekávané odhalení interiéru pobočky na rohu 57. ulice a Páté Avenue naplánovala na 27. dubna.

    Módní značka na ten den naplánovala speciální večerní akci, na kterou se podívají pouze pozvaní. Veřejnosti se opravené prostory otevřou den poté. Navštěvované jsou totiž nejen zákazníky toužícími po novém šperku, ale také fanoušky filmové klasiky Snídaně u Tiffanyho. Právě u výlohy této pobočky si totiž Audrey Hepburn kdysi pochutnávala na své snídani, tedy kávě a croissantu.

    Renovaci přitom společnost zahájila už roku 2019. Od té doby ji ovšem řídilo několik různých manažerských týmů. Roku 2021 totiž firmu Tiffany & Co. odkoupila společnost LVMH, tedy Louis Vuitton Moët Hennessy. Obnova oblíbené pobočky se proto označuje za největší maloobchodní investici vedení LVMH. Nový design prodejny má pak podtrhnout její budoucnost „globální destinace“. Všechny ostatní obchody budou následovat už dříve představený společný koncept interiéru.

    Na vrcholu původní budovy stojí skleněná konstrukce. Se starou částí ji propojí terasa

    Čtyři roky trvajícího projektu se ujalo designerské duo OMA, tedy Shohei Shigematsu a Jake Forster. O interiéry se zase postarala firma Peter Marino Architects. Návrh zahrnuje postavení skleněné třípatrové konstrukce na střeše původní 72 let staré budovy. Mezi starou a novou částí bude umístěná terasa obepínající celý dům. Ta má sloužit nejen jako speciální místo pro klienty, ale také lokace plánovaných výstav nebo luxusních akcí.

    Zdroj: Official Website Tiffany & Co.

    Zatímco se proslulý obchod opravuje, zve Tiffany & Co. své zákazníky do své druhé pobočky na Manhattanu. Ta se nachází hned za rohem od té renovované, společnost ji proto nazvala Flagship Next Door. Co se týče impozantnosti, nemá ovšem hlavní lokaci co závidět. V několikapatrové prodejně můžete totiž najít také Tiffany Blue® Empire State Building. Tedy obrovský model newyorské dominanty provedený v modré barvě. Jeho vyhotovení mělo trvat více než 1500 hodin.

    Zdroj: WWD, Tiffany Official, New York Yimby, Instagram

    Světoznámý obchod Tiffany & Co. v New Yorku se dočkal opravy. Společnost ho otevře koncem dubna

    Tichý luxus zůstává v minulé sezóně. MBPFW proměnil Tyršův dům na avantgardní runway

    Na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Week nás příjemně překvapil výběr perfektní lokace, která zaujala osobitým designovým prostředím. Potěšila nás také přehlídka návrháře Tomáše Němce, při jejíž tvorbě se inspiroval Sicílií. V soutěži VAN GRAAF Junior Talent zase zazářila studentka Hana Valtová. A co víc, značka Tobias Equipment poprvé upustila od své obvyklé stylizace s elfíma ušima.

    Ne všechny trendy si jsou rovné. Hity, které letos na jaře raději vynecháme

    Kromě dlouhodobě oblíbených stylů se svět módy tradičně plní také různými bleskovými mikro trendy. Některé z nich dokáží pozvednout outfit na vyšší úroveň a snadno zapadnou do téměř každého looku. Jiné jsou ovšem pouze povrchní, nepraktické, zbytečné a ne příliš estetické. Vybrali jsme proto pět jarních "anti-trendů".

    Módní novinky v kostce: Zegna převzal Piazza Duomo, Karl Lagerfeld proniká do sportu a Tod’s láká na výstavu

    Nový týden přinesl čerstvé módní novinky. Šperkařský dům Swarovski otevřel vlajkovou prodejnu v Miláně. Ve stejném městě na Piazza Duomo pak Zegna odstartoval speciální projekt. Značka Tod's mezitím zahájila výstavu věnovanou benátským umělcům. Karl Lagerfeld zase propojuje módu se sportem a Paris Hilton vydala spolu s Tan-Luxe nový samoopalovací produkt.

    Darujte domovu jarní proměnu. Vylepšete ho o top biohacking doplňky

    Principy takzvaného biohackingu narůstají na oblíbenosti a začínají proto pronikat také do světa domácností. Způsoby, jak zlepšit imunitu, spánek nebo třeba duševní zdraví je totiž užitečné aplikovat i z pohodlí našich domovů. Při jarní proměně interiéru se proto můžete odměnit top doplňky, zlepšujícími kvalitu vašeho života.