Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Čím dál častěji můžeme v luxusních kampaních známých módních značek spatřit také hvězdy ze světa sportu. Do svého marketingu je totiž zapojují společnosti jako Dior, Louis Vuitton nebo Fendi. Z čeho taková posedlost sportem plyne? Sportovci a sportovkyně mají o nejnovější módní trendy často sami zájem. Zároveň za nimi ale stojí silná skupina fanoušků, a tedy potenciálních zákazníků.

    Nedá se tvrdit, že by módní společnosti neměly o sportovce nikdy v historii módy zájem. Propojení módního a sportovního světa je ovšem v současnosti mnohem viditelnější než kdy dříve. Posedlost luxusních značek sportem pramení nejen z blížících se letních Olympijských her 2024, ale také úspěšného marketingu. Sportovní hvězdy totiž skvěle zvládají také roli influencerů. Stojí za nimi navíc velká skupina fanoušků.

    Sportovní nadšenci tak slouží jako nová skupina zákazníků, která byla předtím značkám jako Dior, Louis Vuitton nebo Fendi nedostupná. Například podle výzkumu organizace PwC má letos sportovní sponzorský trh dosáhnout hodnoty 109 miliard dolarů. Průzkum firmy Deloitte zase ukázal, že na 80 procent fanoušků z generace Z sleduje profily profesionálních atletů. Na sportovce a sportovkyně je tak zároveň vytvářen tlak, aby vypadali stylově.

    Často jsou tak viděni v luxusních outfitech po cestě na trénink nebo klíčový zápas. Takový návyk zase vytváří skvělou příležitost pro módní společnosti. Jedná se tedy o skvělou symbiózu. Značky si vylepší svůj marketing a sportovní hvězdy si zase zaručí příjem mimo jejich sportovní kariéru, vyznačující se tím, že netrvá věčně. Příklad sportovců propojených se světem módy je závodník Lewis Hamilton nebo lyžařka Eileen Gu.

    Módu a sport perfektně propojuje především Serena Williams. Získala ocenění CFDA Fashion Icon

    Skvělým příkladem je ale také tenista Jannik Sinner, který na Wimbledonu zazářil svou taškou Gucci. Jednalo se totiž o první případ, kdy se na hřišti objevila podobně luxusní značka. Módu a sport pak dokonale propojuje také tenistka Serena Williams. Nedávno proto také získala cenu CFDA, označující ji za letošní Fashion Icon. Jedná se o první sportovkyni v historii, která takový titul od komise ocenění dostala.

    Ohromný vliv na čím dál častější spolupráce mezi sportovci a módními značkami mají také chystané letní Olympijské hry 2024. Jejich sponzorem se totiž stal největší módní konglomerát LVMH. Značky jako Dior nebo Louis Vuitton proto okamžitě do svých řad ambasadorů přijaly slavné sportovce a sportovkyně. Vše prozatím ovšem naznačuje tomu, že symbióza obou světů přežije i vysoce očekávanou sportovní událost.

    Zdroje: Business of Fashion, The Guardian, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Svět módy propadl sportu. Sportovní hvězdy vylepšují značkám marketing

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.