Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Čím dál častěji můžeme v luxusních kampaních známých módních značek spatřit také hvězdy ze světa sportu. Do svého marketingu je totiž zapojují společnosti jako Dior, Louis Vuitton nebo Fendi. Z čeho taková posedlost sportem plyne? Sportovci a sportovkyně mají o nejnovější módní trendy často sami zájem. Zároveň za nimi ale stojí silná skupina fanoušků, a tedy potenciálních zákazníků.

    Nedá se tvrdit, že by módní společnosti neměly o sportovce nikdy v historii módy zájem. Propojení módního a sportovního světa je ovšem v současnosti mnohem viditelnější než kdy dříve. Posedlost luxusních značek sportem pramení nejen z blížících se letních Olympijských her 2024, ale také úspěšného marketingu. Sportovní hvězdy totiž skvěle zvládají také roli influencerů. Stojí za nimi navíc velká skupina fanoušků.

    Sportovní nadšenci tak slouží jako nová skupina zákazníků, která byla předtím značkám jako Dior, Louis Vuitton nebo Fendi nedostupná. Například podle výzkumu organizace PwC má letos sportovní sponzorský trh dosáhnout hodnoty 109 miliard dolarů. Průzkum firmy Deloitte zase ukázal, že na 80 procent fanoušků z generace Z sleduje profily profesionálních atletů. Na sportovce a sportovkyně je tak zároveň vytvářen tlak, aby vypadali stylově.

    Často jsou tak viděni v luxusních outfitech po cestě na trénink nebo klíčový zápas. Takový návyk zase vytváří skvělou příležitost pro módní společnosti. Jedná se tedy o skvělou symbiózu. Značky si vylepší svůj marketing a sportovní hvězdy si zase zaručí příjem mimo jejich sportovní kariéru, vyznačující se tím, že netrvá věčně. Příklad sportovců propojených se světem módy je závodník Lewis Hamilton nebo lyžařka Eileen Gu.

    Módu a sport perfektně propojuje především Serena Williams. Získala ocenění CFDA Fashion Icon

    Skvělým příkladem je ale také tenista Jannik Sinner, který na Wimbledonu zazářil svou taškou Gucci. Jednalo se totiž o první případ, kdy se na hřišti objevila podobně luxusní značka. Módu a sport pak dokonale propojuje také tenistka Serena Williams. Nedávno proto také získala cenu CFDA, označující ji za letošní Fashion Icon. Jedná se o první sportovkyni v historii, která takový titul od komise ocenění dostala.

    Ohromný vliv na čím dál častější spolupráce mezi sportovci a módními značkami mají také chystané letní Olympijské hry 2024. Jejich sponzorem se totiž stal největší módní konglomerát LVMH. Značky jako Dior nebo Louis Vuitton proto okamžitě do svých řad ambasadorů přijaly slavné sportovce a sportovkyně. Vše prozatím ovšem naznačuje tomu, že symbióza obou světů přežije i vysoce očekávanou sportovní událost.

    Zdroje: Business of Fashion, The Guardian, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Svět módy propadl sportu. Sportovní hvězdy vylepšují značkám marketing

    Výběr letních šatů jako vědecká disciplína. Vyneste ty, které prodlouží a podtrhnou siluetu

    Šaty jsou základním prvkem dámského šatníku, který v letním období nabývá na významu. Jsou lehké, vzdušné a příjemné na těle. Navíc mohou vytvořit neuvěřitelně stylový dojem. Avšak pokud zvolíte nesprávný střih nebo materiál, budou působit zcela opačně, tedy nevkusně až příšerně. Při výběru šatů je proto důležité nejen sledovat aktuální trendy, ale také zvážit, jak daný kousek lichotí vaší postavě, a jak s ní rezonuje.

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence, ale často se jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.