Více

    ― Reklama ―

    Všechny kabelky přes rameno Saint Laurent mají výrazné charisma a styl, který u jiných luxusních značek nenajdete. Tahle kabelka se však nepodobá ničemu, co jsme kdy viděli. Než se dostaneme k podrobnostem o produktu, pojďme si říct, že tato kabelka byla uvedena ve chvíli, kdy lidé znovu začali po pandemii chodit ven. Saint Laurent našel perfektní způsob, jak se zbavit frustrace, nahromaděné během koronaviru. JAK? Tím, že nám dal něco výraznějšího než kdy jindy: ICARE MAXI BAG.

    Jako první jsme ji mohli vidět jak jinak než u ambasadorky značky Zoë Kravitz. Netrvalo dlouho a do klubu Icare Bag se přidaly osobnosti módního i hereckého světa včetně Angeliny Jolie, Hailey Bieber nebo Leonie Hanne.

    Název Icare odkazuje na výrazný monogram umístěný ve středu jehněčí kůže. Logo bylo navrženo jako vysoký šperk na nošení přes ruku a podle týmu kreativního ředitele Anthonyho Vaccarella „září jako slunce, které spálilo Ikarova křídla“. Saint Laurent se drží hranice mezi naleštěným a uvolněným a tvrdí, že tahle kabelka bude nejnovějším sběratelským kouskem společnosti – na stejné úrovni jako její úspěšná taška přes rameno Le 5 à 7.

    Přestože je Icare známá především svou velikostí, faktor všestrannosti je stále jedním z kritických rysů této tašky. Vždy ji ale můžete ze stran složit a mít elegantní kabelku. A jako perlička je YSL maxi bag dodávána s odnímatelnou taštičkou, kterou lze připevnit a odpojit od tašky pomocí přepínacího uzávěru.

    Maxi ICARE se svojí dávkou „cool“ je skvělou investicí a rozhodně bezva společnost na poličce vedle Dior Tote nebo maxi Jodie od Bottegy.

    ― Reklama ―

    Stojí kabelky YSL za investici? Kabelka sezóny ICARE MAXI rozhodně ano

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Všechny kabelky přes rameno Saint Laurent mají výrazné charisma a styl, který u jiných luxusních značek nenajdete. Tahle kabelka se však nepodobá ničemu, co jsme kdy viděli. Než se dostaneme k podrobnostem o produktu, pojďme si říct, že tato kabelka byla uvedena ve chvíli, kdy lidé znovu začali po pandemii chodit ven. Saint Laurent našel perfektní způsob, jak se zbavit frustrace, nahromaděné během koronaviru. JAK? Tím, že nám dal něco výraznějšího než kdy jindy: ICARE MAXI BAG.

    - Reklama -

    Jako první jsme ji mohli vidět jak jinak než u ambasadorky značky Zoë Kravitz. Netrvalo dlouho a do klubu Icare Bag se přidaly osobnosti módního i hereckého světa včetně Angeliny Jolie, Hailey Bieber nebo Leonie Hanne.

    Název Icare odkazuje na výrazný monogram umístěný ve středu jehněčí kůže. Logo bylo navrženo jako vysoký šperk na nošení přes ruku a podle týmu kreativního ředitele Anthonyho Vaccarella „září jako slunce, které spálilo Ikarova křídla“. Saint Laurent se drží hranice mezi naleštěným a uvolněným a tvrdí, že tahle kabelka bude nejnovějším sběratelským kouskem společnosti – na stejné úrovni jako její úspěšná taška přes rameno Le 5 à 7.

    - Reklama -

    Přestože je Icare známá především svou velikostí, faktor všestrannosti je stále jedním z kritických rysů této tašky. Vždy ji ale můžete ze stran složit a mít elegantní kabelku. A jako perlička je YSL maxi bag dodávána s odnímatelnou taštičkou, kterou lze připevnit a odpojit od tašky pomocí přepínacího uzávěru.

    Maxi ICARE se svojí dávkou „cool“ je skvělou investicí a rozhodně bezva společnost na poličce vedle Dior Tote nebo maxi Jodie od Bottegy.

    ― Reklama ―

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    Marketingové triky nikdy nespí. Možná nepotřebujete všechny „zázračné“ vitamíny

    Dnešní doba marketingu přeje. Ve většině případech je to dobře, po sociálních sítích se doporučení na produkty usnadňující život šíří jako lavina. Je to ale správně i v případě tak individuální záležitosti, jako jsou vitamíny? Kvůli reklamám máme často pocit, že jen s hrstí suplementů bude náš život kvalitnější. Pravda je ale někde uprostřed.

    Módní značky oblékly Valentýna. Oslavují lásku ve všech jejích formách

    Svátek všech zamilovaných se blíží a spolu s ním přicházejí na scénu i láskou prosycené kampaně. Luxusní značky nabízejí speciální kolekce, hodící se pro každou podobu Valentýna. U Gucci naleznete elegantní look na vysněné rande. Savage, Skims nebo Intimissimi svedou vaše partnery za vás a Converse sedne těm, praktikujícím self love.

    Znáte nové hvězdy Jacquemus? Mikro kabelky jsou již passé

    Pamatujete na dobu, kdy módní dům Jacquemus a jeho mini kabelka Le Chiquito způsobily módní zemětřesení? Byla tak malá, že jste s ní mohli spíš hrát domino, než v ní nosit cokoliv praktického. Jenže Jacquemus už dávno není jen o cute mikrokabelkách, které ve vás vzbuzují otázku „A kam se poděla ta druhá půlka?“ Dnes nám Simon Porte Jacquemus servíruje nové modely, které jsou větší, masivnější a celkově zajímavější.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―