Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Jedná se o první projekt londýnského návrháře Stephena Jonese se značkou G-Star Raw, která je držitelem certifikátu Cradle-to-Cradle. Vytvořil pro ně pět couture návrhů a dva komerční. Hlavním materiálem je džínovina.

    - Reklama -

    Sám Jones uvedl, že jeho cílem bylo přenést džínovinu do světa couture a donutit se přemýšlet jak s tímto materiálem zacházet.

    Foto: G-Star Raw

    Chtěl jsem džínovinu pozvednout,“ řekl Jones v rozhovoru pro online magazín WWD.com. „Jsem si vědom tradice džínoviny, toho, co je a co znamená a chtěl jsem udělat pravý opak. Vytáhl jsem denim z jeho komfortní zóny a udělal z něj to, čím nebyl.

    - Reklama -

    Výzva na mnoha úrovních

    Stephen Jones je považován za jednoho z nejradikálnějších a nejvýznamnějších návrhářů klobouků našeho století. Pracuje pro značky jako je Dior či Vivienne Westwood. Za vstup do světa módy mu můžeme určit rok 1982, kdy si ho Diana, princezna z Walesu, vybrala jako svého dodavatele a návrháře klobouků.

    Jones již dříve hodně pracoval s tuhými a lehkými látkami, jako je sláma nebo plsť. Naproti tomu nepraný denim od G-Star je velmi těžký. Přesto úkol zvládl na jedničku a zejména couture kousky vypadají jako z pohádky.

    Podívejme se například na klobouk obřích rozměrů, který se mění v dokonalý plášť s vlečkou, která měří dva a půl metru. Má poutka na opasek a obří kapsy s písmeny S a J.

    - Reklama -

    Foto: G-Star Raw

    Samotný Jones je přesvědčený, že tento model může být ideální třeba na pódium pro některou z jeho slavných klientek, mezi které patří Rihanna, Lady Gaga nebo Mick Jagger.

    Další úžasný módní výtvor vypadá, jako by vypadl ze stránek knihy Dr. Seusse. Je to věž ve tvaru stromu z kbelíkových klobouků, které se postupně zmenšují.

    Foto: G-Star Raw

    Velmi zajímavým stylem i pro běžné nošení je baseballová čepice s malými křídly místo klapek na uši. „V téhle se dá rozhodně jet rychleji,“ komentuje vtipně Jones.

    Foto: G-Star Raw

    Prostě mi zavolali. Udržitelnost byla zásadní pro mé rozhodnutí

    Kolekce vznikla poté, co ho společnost G-Star Raw oslovila s nabídkou spolupráce a on se této výzvy chopil.

    Prostě mi zavolali – normálně by to byl telefonát z velkého domu v Paříži nebo od celebrity, která by chtěla klobouk na své další turné. Džínovina je od couture na hony vzdálená, je na úplně opačném konci spektra než to, co dělám,“ řekl Jones.

    Foto: G-Star Raw (Stephen Jones)

    Jedním z hlavních důvodů, proč se rozhodl říci „ano“ tomuto partnerství, byly závazky společnosti G-Star v oblasti udržitelnosti. Džínovina G-Star, kterou zde použil, má certifikát Cradle-to-Cradle, což je standard kvality, který se vztahuje na výrobu v uzavřeném cyklu. Dodržuje přísné požadavky týkající se hospodaření s vodou, sociální spravedlnosti, opětovného použití materiálu a udržitelné energie. Výrobky se také nevyrábějí ve východní Asii ale v Itálii, aby se snížil počet přepravních kilometrů.

    Couture kousky budou uvedeny na trh v úterý, zatímco dvě limitované edice ready to wear modelů budou k dostání od 1. prosince.

    Zdroj: WWD.com

    Stephen Jones popustil uzdu své fantazii ve spolupráci s firmou G-Star Raw

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―