Více

    ― Reklama ―

    Koncem ledna začíná čínský rok hada. Nový lunární rok jako kdyby vlil designerským značkám čerstvou krev do žil. Odhalily totiž nespočet motivů, doplňků i kousků oblečení v hadí tematice. Výběr je opravdu rozmanitý a vypadá to, že vzor hada tak dříve nebo později zaplaví ulice. Pokud vám ve skříni visí snake print výbava, je na čase ji oprášit.

    Pokud nejste fanoušci oslizlých, občas hrůzu nahánějících plazů, motiv letošního čínského roku asi nebude vaším oblíbeným. Značky se totiž mohou přetrhnout v předhánění se v tom, kdo lépe zakomponuje letos „módní“ zvíře do designů svých kabelek, šperků nebo bot. Naštěstí už pár let existuje snake print. A tak, jako byl loni v módě leopardí potisk, převezme letos vládu vzor hadí kůže.

    Dior, Prada i Gucci. Návrháři slaví rok hada ve velkém stylu

    Největší světové značky přivítaly možnost vyladit své kolekce ve světle nového lunárního roku. Ten letos začíná 29. ledna a končí 16. února 2026. Dior tak přispěchal s blyštivými kabelkami i oděvy, Gucci zase mimo jiné uvedl zajímavý výrazně růžový šátek s potiskem jako vystřiženým z rajské zahrady. Obě řady jsou poměrně výrazné, hodit se proto budou nejlépe k minimalistickým střihům.

    Zdroj: Dior, Gucci

    Kombinování leckterých hadích výstřelků bude jinak poměrně oříšek. Pokud si tedy nevíte s „módním plazem“ rady, využijte vybraný kousek jako hlavní středobod výsledného outfitu. Monochromatický celek mu poslouží nejlépe. Případně přidejte metalické akcenty v podobě zlatých či stříbrných šperků nebo ozdob, abyste tak jemně podtrhli jedinečnost designerského úlovku.

    Ofidiofobie není výmluva. Místo po svetru s hadem sáhněte po snake print kabelce

    Rok hada se jako motiv dostal i za hranice doplňků. Například značka Kenzo uvedla neprůstřelně hadí kolekci s obávaným plazem v hlavní roli. Značka Tory Burch nezůstala pozadu, v jejím podání v podobě cardiganu se však jedná o umírněnější verzi. Někdo by jej možná nazval až roztomilou. Zmíněné hadí prvky potom skvěle doplní kožené kousky, ať už se jedná o bundu, nebo kalhoty.

    Zdroj: Kenzo, Tory Burch

    Mezi další značky, které si tento doušek inspirace nenechaly uniknout, patří například Kate Spade, Coach, Prada, Birkenstock, Chloé či Versace. Výběr je proto opravdu pestrý a dá se odhadovat, že letos bude v ulicích „přehadováno“. Pokud vám celý poprask okolo nového lunárního roku přijde provokativně zajímavý, ale podobiznu hada na sobě mít nemusíte, nevěšte hlavu.

    Někteří ho milují, jiní nenávidí, je ale jisté, že snake print letos zažije svůj boom. Potisk v designu hadí kůže tak perfektně využijete během letošní mánie. Lodičky od značek Jimmy Choo nebo Michael Kors vynesete k šatům či overalu, a to jako večerní dramatický look. Praktickou kabelku od značky Bottega Veneta se zase nebojte vzít na jednání, třeba v kombinaci se sexy dámským kostýmkem.

    Zdroj: Michael Kors, Bottega Veneta

    Oscar de la Renta nabízí dechberoucí šaty připomínající doslova druhou hadí kůži. Pokud po nich toužíte, myslete na adekvátní doplňky. Nejlépe vsaďte na kvalitní, avšak decentní šperky. Pro harmonický efekt kombinujte také lesklý potisk s matnými materiály. Hadí kraťasy od značky Tom Ford budou zase dokonalým a mírně extravagantním kouskem na nadcházející období jara a léta.

    Zdroj: Oscar de la Renta, Tom Ford

    Zdroje: The Post, Byrdie, Instagram

    ― Reklama ―

    Startuje lunární rok hada. Zvíře s ikonickým vzorem inspiruje i letošní módní výstřelky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem ledna začíná čínský rok hada. Nový lunární rok jako kdyby vlil designerským značkám čerstvou krev do žil. Odhalily totiž nespočet motivů, doplňků i kousků oblečení v hadí tematice. Výběr je opravdu rozmanitý a vypadá to, že vzor hada tak dříve nebo později zaplaví ulice. Pokud vám ve skříni visí snake print výbava, je na čase ji oprášit.

    - Reklama -

    Pokud nejste fanoušci oslizlých, občas hrůzu nahánějících plazů, motiv letošního čínského roku asi nebude vaším oblíbeným. Značky se totiž mohou přetrhnout v předhánění se v tom, kdo lépe zakomponuje letos „módní“ zvíře do designů svých kabelek, šperků nebo bot. Naštěstí už pár let existuje snake print. A tak, jako byl loni v módě leopardí potisk, převezme letos vládu vzor hadí kůže.

    Dior, Prada i Gucci. Návrháři slaví rok hada ve velkém stylu

    Největší světové značky přivítaly možnost vyladit své kolekce ve světle nového lunárního roku. Ten letos začíná 29. ledna a končí 16. února 2026. Dior tak přispěchal s blyštivými kabelkami i oděvy, Gucci zase mimo jiné uvedl zajímavý výrazně růžový šátek s potiskem jako vystřiženým z rajské zahrady. Obě řady jsou poměrně výrazné, hodit se proto budou nejlépe k minimalistickým střihům.

    Zdroj: Dior, Gucci

    - Reklama -

    Kombinování leckterých hadích výstřelků bude jinak poměrně oříšek. Pokud si tedy nevíte s „módním plazem“ rady, využijte vybraný kousek jako hlavní středobod výsledného outfitu. Monochromatický celek mu poslouží nejlépe. Případně přidejte metalické akcenty v podobě zlatých či stříbrných šperků nebo ozdob, abyste tak jemně podtrhli jedinečnost designerského úlovku.

    Ofidiofobie není výmluva. Místo po svetru s hadem sáhněte po snake print kabelce

    Rok hada se jako motiv dostal i za hranice doplňků. Například značka Kenzo uvedla neprůstřelně hadí kolekci s obávaným plazem v hlavní roli. Značka Tory Burch nezůstala pozadu, v jejím podání v podobě cardiganu se však jedná o umírněnější verzi. Někdo by jej možná nazval až roztomilou. Zmíněné hadí prvky potom skvěle doplní kožené kousky, ať už se jedná o bundu, nebo kalhoty.

    Zdroj: Kenzo, Tory Burch

    Mezi další značky, které si tento doušek inspirace nenechaly uniknout, patří například Kate Spade, Coach, Prada, Birkenstock, Chloé či Versace. Výběr je proto opravdu pestrý a dá se odhadovat, že letos bude v ulicích „přehadováno“. Pokud vám celý poprask okolo nového lunárního roku přijde provokativně zajímavý, ale podobiznu hada na sobě mít nemusíte, nevěšte hlavu.

    Někteří ho milují, jiní nenávidí, je ale jisté, že snake print letos zažije svůj boom. Potisk v designu hadí kůže tak perfektně využijete během letošní mánie. Lodičky od značek Jimmy Choo nebo Michael Kors vynesete k šatům či overalu, a to jako večerní dramatický look. Praktickou kabelku od značky Bottega Veneta se zase nebojte vzít na jednání, třeba v kombinaci se sexy dámským kostýmkem.

    Zdroj: Michael Kors, Bottega Veneta

    Oscar de la Renta nabízí dechberoucí šaty připomínající doslova druhou hadí kůži. Pokud po nich toužíte, myslete na adekvátní doplňky. Nejlépe vsaďte na kvalitní, avšak decentní šperky. Pro harmonický efekt kombinujte také lesklý potisk s matnými materiály. Hadí kraťasy od značky Tom Ford budou zase dokonalým a mírně extravagantním kouskem na nadcházející období jara a léta.

    Zdroj: Oscar de la Renta, Tom Ford

    Zdroje: The Post, Byrdie, Instagram

    ― Reklama ―

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

    Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

    Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

    Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―