Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem ledna začíná čínský rok hada. Nový lunární rok jako kdyby vlil designerským značkám čerstvou krev do žil. Odhalily totiž nespočet motivů, doplňků i kousků oblečení v hadí tematice. Výběr je opravdu rozmanitý a vypadá to, že vzor hada tak dříve nebo později zaplaví ulice. Pokud vám ve skříni visí snake print výbava, je na čase ji oprášit.

    Pokud nejste fanoušci oslizlých, občas hrůzu nahánějících plazů, motiv letošního čínského roku asi nebude vaším oblíbeným. Značky se totiž mohou přetrhnout v předhánění se v tom, kdo lépe zakomponuje letos „módní“ zvíře do designů svých kabelek, šperků nebo bot. Naštěstí už pár let existuje snake print. A tak, jako byl loni v módě leopardí potisk, převezme letos vládu vzor hadí kůže.

    Dior, Prada i Gucci. Návrháři slaví rok hada ve velkém stylu

    Největší světové značky přivítaly možnost vyladit své kolekce ve světle nového lunárního roku. Ten letos začíná 29. ledna a končí 16. února 2026. Dior tak přispěchal s blyštivými kabelkami i oděvy, Gucci zase mimo jiné uvedl zajímavý výrazně růžový šátek s potiskem jako vystřiženým z rajské zahrady. Obě řady jsou poměrně výrazné, hodit se proto budou nejlépe k minimalistickým střihům.

    Zdroj: Dior, Gucci

    Kombinování leckterých hadích výstřelků bude jinak poměrně oříšek. Pokud si tedy nevíte s „módním plazem“ rady, využijte vybraný kousek jako hlavní středobod výsledného outfitu. Monochromatický celek mu poslouží nejlépe. Případně přidejte metalické akcenty v podobě zlatých či stříbrných šperků nebo ozdob, abyste tak jemně podtrhli jedinečnost designerského úlovku.

    Ofidiofobie není výmluva. Místo po svetru s hadem sáhněte po snake print kabelce

    Rok hada se jako motiv dostal i za hranice doplňků. Například značka Kenzo uvedla neprůstřelně hadí kolekci s obávaným plazem v hlavní roli. Značka Tory Burch nezůstala pozadu, v jejím podání v podobě cardiganu se však jedná o umírněnější verzi. Někdo by jej možná nazval až roztomilou. Zmíněné hadí prvky potom skvěle doplní kožené kousky, ať už se jedná o bundu, nebo kalhoty.

    Zdroj: Kenzo, Tory Burch

    Mezi další značky, které si tento doušek inspirace nenechaly uniknout, patří například Kate Spade, Coach, Prada, Birkenstock, Chloé či Versace. Výběr je proto opravdu pestrý a dá se odhadovat, že letos bude v ulicích „přehadováno“. Pokud vám celý poprask okolo nového lunárního roku přijde provokativně zajímavý, ale podobiznu hada na sobě mít nemusíte, nevěšte hlavu.

    Někteří ho milují, jiní nenávidí, je ale jisté, že snake print letos zažije svůj boom. Potisk v designu hadí kůže tak perfektně využijete během letošní mánie. Lodičky od značek Jimmy Choo nebo Michael Kors vynesete k šatům či overalu, a to jako večerní dramatický look. Praktickou kabelku od značky Bottega Veneta se zase nebojte vzít na jednání, třeba v kombinaci se sexy dámským kostýmkem.

    Zdroj: Michael Kors, Bottega Veneta

    Oscar de la Renta nabízí dechberoucí šaty připomínající doslova druhou hadí kůži. Pokud po nich toužíte, myslete na adekvátní doplňky. Nejlépe vsaďte na kvalitní, avšak decentní šperky. Pro harmonický efekt kombinujte také lesklý potisk s matnými materiály. Hadí kraťasy od značky Tom Ford budou zase dokonalým a mírně extravagantním kouskem na nadcházející období jara a léta.

    Zdroj: Oscar de la Renta, Tom Ford

    Zdroje: The Post, Byrdie, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Startuje lunární rok hada. Zvíře s ikonickým vzorem inspiruje i letošní módní výstřelky

    Koncem ledna začíná čínský rok hada. Nový lunární rok jako kdyby vlil designerským značkám čerstvou krev do žil. Odhalily totiž nespočet motivů, doplňků i kousků oblečení v hadí tematice. Výběr je opravdu rozmanitý a vypadá to, že vzor hada tak dříve nebo později zaplaví ulice. Pokud vám ve skříni visí snake print výbava, je na čase ji oprášit.

    - Reklama -

    Pokud nejste fanoušci oslizlých, občas hrůzu nahánějících plazů, motiv letošního čínského roku asi nebude vaším oblíbeným. Značky se totiž mohou přetrhnout v předhánění se v tom, kdo lépe zakomponuje letos „módní“ zvíře do designů svých kabelek, šperků nebo bot. Naštěstí už pár let existuje snake print. A tak, jako byl loni v módě leopardí potisk, převezme letos vládu vzor hadí kůže.

    Dior, Prada i Gucci. Návrháři slaví rok hada ve velkém stylu

    Největší světové značky přivítaly možnost vyladit své kolekce ve světle nového lunárního roku. Ten letos začíná 29. ledna a končí 16. února 2026. Dior tak přispěchal s blyštivými kabelkami i oděvy, Gucci zase mimo jiné uvedl zajímavý výrazně růžový šátek s potiskem jako vystřiženým z rajské zahrady. Obě řady jsou poměrně výrazné, hodit se proto budou nejlépe k minimalistickým střihům.

    Zdroj: Dior, Gucci

    - Reklama -

    Kombinování leckterých hadích výstřelků bude jinak poměrně oříšek. Pokud si tedy nevíte s „módním plazem“ rady, využijte vybraný kousek jako hlavní středobod výsledného outfitu. Monochromatický celek mu poslouží nejlépe. Případně přidejte metalické akcenty v podobě zlatých či stříbrných šperků nebo ozdob, abyste tak jemně podtrhli jedinečnost designerského úlovku.

    Ofidiofobie není výmluva. Místo po svetru s hadem sáhněte po snake print kabelce

    Rok hada se jako motiv dostal i za hranice doplňků. Například značka Kenzo uvedla neprůstřelně hadí kolekci s obávaným plazem v hlavní roli. Značka Tory Burch nezůstala pozadu, v jejím podání v podobě cardiganu se však jedná o umírněnější verzi. Někdo by jej možná nazval až roztomilou. Zmíněné hadí prvky potom skvěle doplní kožené kousky, ať už se jedná o bundu, nebo kalhoty.

    Zdroj: Kenzo, Tory Burch

    Mezi další značky, které si tento doušek inspirace nenechaly uniknout, patří například Kate Spade, Coach, Prada, Birkenstock, Chloé či Versace. Výběr je proto opravdu pestrý a dá se odhadovat, že letos bude v ulicích „přehadováno“. Pokud vám celý poprask okolo nového lunárního roku přijde provokativně zajímavý, ale podobiznu hada na sobě mít nemusíte, nevěšte hlavu.

    Někteří ho milují, jiní nenávidí, je ale jisté, že snake print letos zažije svůj boom. Potisk v designu hadí kůže tak perfektně využijete během letošní mánie. Lodičky od značek Jimmy Choo nebo Michael Kors vynesete k šatům či overalu, a to jako večerní dramatický look. Praktickou kabelku od značky Bottega Veneta se zase nebojte vzít na jednání, třeba v kombinaci se sexy dámským kostýmkem.

    Zdroj: Michael Kors, Bottega Veneta

    Oscar de la Renta nabízí dechberoucí šaty připomínající doslova druhou hadí kůži. Pokud po nich toužíte, myslete na adekvátní doplňky. Nejlépe vsaďte na kvalitní, avšak decentní šperky. Pro harmonický efekt kombinujte také lesklý potisk s matnými materiály. Hadí kraťasy od značky Tom Ford budou zase dokonalým a mírně extravagantním kouskem na nadcházející období jara a léta.

    Zdroj: Oscar de la Renta, Tom Ford

    Zdroje: The Post, Byrdie, Instagram

    ― Reklama ―

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―