Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Seznamte se s must-have tipy, jak na svahu vypadat chic. Doporučujeme držet se osvědčeného tria značek Dior, Fendi a Prada.

    Lyžařská high-fashion existuje už od počátku samotného sportu. Americký Aspen, Švýcarské Alpy i český Špindl jsou místy, která každoročně zahalí sníh a odehrává se zde zimní módní dění. Vyberte si kousky, se kterými povznesete sjezdovku na zasněžené molo.

    Christian Dior

    Kim Jones vytváří prostor pro nekonečné experimentování na sjezdovce. Barvy outfitů evokují soutěže a závody. Kolekce rozšiřuje hranice sportovního výkonu a módní vynalézavosti. Všechny faktory potom vedou k „lyžařské dokonalosti“. S barvami, které Dior letos zvolil, budete nepřehlédnutelní.

    V obsáhlém lyžařském look-booku v dámské a pánské verzi najdete snad vše, co na svah potřebujete. Od kalhot a bund k čelence, klapkám na uši a lyžařské helmě.

    Foto: Christian Dior

    Fendi

    Italské Fendi je letos decentnější. Bez ikonického logo printu by to však nešlo. I když se ho Fendi jen málokdy vzdá, vždy raději vytvoří barevnou kompozici, která není tak výrazná. Touto kolekcí dokazuje, že i logománie může být decentní a chic.

    Pánská i dámská verze se nese v podobném duchu. Černá, bílá i modrá letos očividně vede.

    Foto: Fendi

    Prada

    Propojení sportovního vzhledu a elegance Pradě nikdy nebylo cizí. Není tomu jinak ani u letošní lyžařské kolekce. Minimalistická červená loga, černá a bílá barva. To jsou základní prvky pro všechny milovníky elegantní módy. Pokud stále tápete, jakou značku na hory vynést, s Pradou rozhodně „nesjedete“ vedle.

    Foto: Prada

    Co se týče sociálních sítí, nekorunovanou královnou lyžařské sezóny se stává právě Prada. Má na TikToku a Reels nejvíce hastagů i zobrazení.

    @philipps_lifestyle_

    Perfect Prada winter jacket ❄️

    ♬ original sound – miiyahhhh.__

    Moncler

    Ať už vaše ratolesti nebo pejsci, všichni se chtějí cítit pohodlně. Pokud jedou na hory s vámi, parádně je obléknete u Moncler. V nabídce je kompletní vybavení pro děti až do 14 let. Klasická horská značka se zaměřila také na psy a zajistila jim zateplení v prošívané bundičce. U après-ski v oblečku stejné značky budete se svými miláčky vypadat kouzelně.

    Foto: Moncler

    Zdroj: Dior, Fendi, Prada, Moncler, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Skiwear na sjezdovku i après-ski. Vylaďte své lyžařské vybavení k dokonalosti

    ― Reklama ―

    Seznamte se s must-have tipy, jak na svahu vypadat chic. Doporučujeme držet se osvědčeného tria značek Dior, Fendi a Prada.

    Lyžařská high-fashion existuje už od počátku samotného sportu. Americký Aspen, Švýcarské Alpy i český Špindl jsou místy, která každoročně zahalí sníh a odehrává se zde zimní módní dění. Vyberte si kousky, se kterými povznesete sjezdovku na zasněžené molo.

    Christian Dior

    Kim Jones vytváří prostor pro nekonečné experimentování na sjezdovce. Barvy outfitů evokují soutěže a závody. Kolekce rozšiřuje hranice sportovního výkonu a módní vynalézavosti. Všechny faktory potom vedou k „lyžařské dokonalosti“. S barvami, které Dior letos zvolil, budete nepřehlédnutelní.

    V obsáhlém lyžařském look-booku v dámské a pánské verzi najdete snad vše, co na svah potřebujete. Od kalhot a bund k čelence, klapkám na uši a lyžařské helmě.

    Foto: Christian Dior

    Fendi

    Italské Fendi je letos decentnější. Bez ikonického logo printu by to však nešlo. I když se ho Fendi jen málokdy vzdá, vždy raději vytvoří barevnou kompozici, která není tak výrazná. Touto kolekcí dokazuje, že i logománie může být decentní a chic.

    Pánská i dámská verze se nese v podobném duchu. Černá, bílá i modrá letos očividně vede.

    Foto: Fendi

    Prada

    Propojení sportovního vzhledu a elegance Pradě nikdy nebylo cizí. Není tomu jinak ani u letošní lyžařské kolekce. Minimalistická červená loga, černá a bílá barva. To jsou základní prvky pro všechny milovníky elegantní módy. Pokud stále tápete, jakou značku na hory vynést, s Pradou rozhodně „nesjedete“ vedle.

    Foto: Prada

    Co se týče sociálních sítí, nekorunovanou královnou lyžařské sezóny se stává právě Prada. Má na TikToku a Reels nejvíce hastagů i zobrazení.

    @philipps_lifestyle_

    Perfect Prada winter jacket ❄️

    ♬ original sound – miiyahhhh.__

    Moncler

    Ať už vaše ratolesti nebo pejsci, všichni se chtějí cítit pohodlně. Pokud jedou na hory s vámi, parádně je obléknete u Moncler. V nabídce je kompletní vybavení pro děti až do 14 let. Klasická horská značka se zaměřila také na psy a zajistila jim zateplení v prošívané bundičce. U après-ski v oblečku stejné značky budete se svými miláčky vypadat kouzelně.

    Foto: Moncler

    Zdroj: Dior, Fendi, Prada, Moncler, TikTok

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―