Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V zimě a na přelomu jara letošního roku by měli pánové sáhnout po jednoduchých a sofistikovaných kouscích. Sehnat by si měli také neodolatelnou voňavku a atypickou kabelu nebo velkou tote bag. Obout se zase mohou do pohodlí „devadesátkových“ tenisek. V kurzu budou ale také „náramky ukazující čas“ i klasické doplňky. Po těchto změnách nakombinujete šatník lépe než kdy dřív a stylový look vyčarujete za pár minut.

    Základem zimního šatníku je kombinovatelný svetr. Nejlépe v zapínací verzi, projde ale i kardigan

    Aktuální trendy v oblasti knitwear hlásí oblibu primárně zapínacích variant. Ať už s knoflíky ve formě kardiganu, nebo se zipem. Obě verze jsou více než vkusné a hodí se takřka ke všemu. Ve výsledném looku znázorňují nedbalou eleganci a nenápadně září preppy a old money stylem, což je podle nás u mužů v současnosti nejvíce hot outfit.

    Jako příklad představujeme svetry od brandu Ami Paris. Jsou totiž excelentně střižené a i kousky s velkým logem tak působí sofistikovaně. Jejich ceny jsou navíc přijatelné pro každého, kdo se rozhodne zainvestovat do kvalitního svetru. Stejně jako většina dnes představených kousků jsou navíc pleteniny nositelné na streetový i elegantní způsob.

    Zdroj: Ami Paris

    Ideální muž roku 2024 nosí loose fit kalhoty. Disponují slušivým střihem i dostatečným komfortem

    Za nekorunovaného krále pánských džín i kalhot letos považujeme Acne Studios. Nebojíme se říct, že jakékoliv kalhoty z aktuální nabídky této značky jsou naprosto skvělé. Jejich střihy a materiály lichotí všem postavám a dodávají značný expensive taste. Jejich původ totiž poznáte na první pohled.

    I když běžné fast fashion řetězce podobné střihy rovněž využívají, nikdy s nimi nedosáhnete stejného vzhledu. Hlavním protagonistou je tu totiž kvalitní materiál, který správně vyjádří promyšlený look. Loose fit kalhoty lze vynést například s oversized hoodie, výše zmíněným kardiganem nebo velkým sakem.

    Zdroj: Acne Studios

    Pokud hledáte ležérnější možnost, Acne Studios nabízí i pohodlnější řešení. Na první fotce můžete například vidět „obyčejné“ tepláky, působící skoro jako společenské kalhoty. S neformální košilí, polo tričkem a oblíbenou kšiltovkou tak máte každodenní outfit připravený ve zlomku vteřin. Esteticky správně řešená je i černá nylonová baggy souprava, kterou můžete vynést buď kompletně, nebo zvlášť.

    Zdroj: Acne Studios

    Hlavní roli v outerwear hrají dlouhé kabáty. Osvědčenou volbou není nikdo jiný než Saint Laurent

    Lámete si hlavu s tím, jaký svršek použít k výše uvedeným lookům? Vyjma dvou streetových a odlehčených outfitů od Acne Studios ke všem ostatním doporučujeme přidat rovný a dlouhý kabát od Saint Laurent. Dvouřadé zapínání, výrazné klopy i široká ramena jako by podtrhly eleganci a zároveň daly najevo smysl pro módní cítění.

    I když se to na první pohled nezdá, svět kabátů je stejně jako jiná odvětví módy velmi pestrý. Vybírat můžete například mezi materiály, třeba kašmírem, vlnou i kůží. Základní barva je černá, ale nesmí chybět ani tmavě hnědá nebo antracitově šedá. Za prohlédnutí nabídky pak stojí i řetězec COS, který nabízí cenově dostupnější varianty.

    Zdroj: Saint Laurent

    Tenisková scéna se vrací do nedávné minulosti. Obujte se do tenisek, které nosí samotní designéři

    Ačkoliv nejsme s touto selekcí zcela ztotožněni, je i tak nutné na ni zareagovat. Většina světových designérů, tvořících excelentní sezónní kolekce, totiž své shows ukončují v pohodlných teniskách. Právě ty nás pak letos nejvíce „zaskočily“. Například model Nike ACG vynesl na Louis Vuitton show Nicolas Ghesquière a New Balance 9060 zase obul asijský návrhář Phillip Lim. Vybrali jsme tedy podobné modely, ovšem v lépe kombinovatelných odstínech.

    Zdroj: Nike, New Balance (Footshop)

    Avšak naším favoritem v oblasti tenisek je momentálně značka Lanvin. Leather Curb Sneakers totiž brand opět vytáhly do módního popředí. Často opomíjený módní dům tak utvrdil své místo na současné fashion scéně. Futurismus, devadesátky a vliv skate scény značka smíchala dohromady a vytvořila tak neodolatelné a vlastním jazykem mluvící boty. Barevných kombinací je tolik, že nebudete vědět, které pořídit.

    Zdroj: Lanvin

    Řada Puzzle od Loewe křičí stylem. Tote ani shoulder bags letos nesmí chybět

    V současnosti nejikoničtější Loewe kousek je neuvěřitelně ladný a vkusný. Atypický tvar mísí minimalismus a základní geometrické tvary, čímž z kabely vytváří každodenní rafinovaný kousek, hodící se téměř ke všemu. Praktickou a pracovní verzi nabízí například tote bag na obrázku, tím ale nabídka nekončí. Vybírat lze z celé řady Puzzle. Od messenger, až po shoulder bags.

    Mezi doplňky se najdou nováčci i osvědčené klasiky. Mix obou faktorů dotáhne look na vrchol

    Pokud jste stále nenašli nové hodinky, popřemýšlejte nad obdélníkovým ciferníkem, který se ihned napojuje na řemínek. V roce 2024 totiž budou nejvíc v kurzu hodinky, které bychom nazvali spíše jako náramek s ciferníkem. Nadčasový výběr kromě šperkařských gigantů pořídíte například u Jaeger Le Coultre.

    Univerzálním páskem pro muže se zase v roce 2024 stává renomovaná značka Céline. Přestože jde o takzvanou logománii, je stále decentní a jako jedna z mála působí draze a vkusně. Kšiltovku a jiné pokrývky hlavy s klidem ponechejte běžně dostupným značkám, jako je například New Era. Sportovnější zajímavý vzhled pak vytvoříte třeba s Lakers kšiltovkami.

    Zdroj: Jaeger Le Coultre, Céline, New Era

    Veškerou pozornost ukradne vůně od Roja. Enigma Pour Homme rozžhaví všechny zimní večery

    Nejednoznačný a tajemný parfém nese v názvu klíč k svému podmanivému kouzlu. Jiskřivé tóny bergamotu a muškátového oříšku se elegantně snoubí s aromatickým zázvorem, kardamomem a pikantním pepřem. Tato rafinovaná kombinace vytváří okouzlující kontrast k teplému a smyslnému základu, v němž se prolíná pačuli, santalové dřevo, vanilka a šedá ambra. Nakonec se v ní přes den rozvoní sexy koňak a tabák. Vyzkoušet můžete parfém například v pražské parfumerii Ingredients.

    Zdroj: Roja

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    S novým rokem přichází i nový moderní muž. Definuje ho minimalismus a sofistikované kousky

    ― Reklama ―

    V zimě a na přelomu jara letošního roku by měli pánové sáhnout po jednoduchých a sofistikovaných kouscích. Sehnat by si měli také neodolatelnou voňavku a atypickou kabelu nebo velkou tote bag. Obout se zase mohou do pohodlí „devadesátkových“ tenisek. V kurzu budou ale také „náramky ukazující čas“ i klasické doplňky. Po těchto změnách nakombinujete šatník lépe než kdy dřív a stylový look vyčarujete za pár minut.

    Základem zimního šatníku je kombinovatelný svetr. Nejlépe v zapínací verzi, projde ale i kardigan

    Aktuální trendy v oblasti knitwear hlásí oblibu primárně zapínacích variant. Ať už s knoflíky ve formě kardiganu, nebo se zipem. Obě verze jsou více než vkusné a hodí se takřka ke všemu. Ve výsledném looku znázorňují nedbalou eleganci a nenápadně září preppy a old money stylem, což je podle nás u mužů v současnosti nejvíce hot outfit.

    Jako příklad představujeme svetry od brandu Ami Paris. Jsou totiž excelentně střižené a i kousky s velkým logem tak působí sofistikovaně. Jejich ceny jsou navíc přijatelné pro každého, kdo se rozhodne zainvestovat do kvalitního svetru. Stejně jako většina dnes představených kousků jsou navíc pleteniny nositelné na streetový i elegantní způsob.

    Zdroj: Ami Paris

    Ideální muž roku 2024 nosí loose fit kalhoty. Disponují slušivým střihem i dostatečným komfortem

    Za nekorunovaného krále pánských džín i kalhot letos považujeme Acne Studios. Nebojíme se říct, že jakékoliv kalhoty z aktuální nabídky této značky jsou naprosto skvělé. Jejich střihy a materiály lichotí všem postavám a dodávají značný expensive taste. Jejich původ totiž poznáte na první pohled.

    I když běžné fast fashion řetězce podobné střihy rovněž využívají, nikdy s nimi nedosáhnete stejného vzhledu. Hlavním protagonistou je tu totiž kvalitní materiál, který správně vyjádří promyšlený look. Loose fit kalhoty lze vynést například s oversized hoodie, výše zmíněným kardiganem nebo velkým sakem.

    Zdroj: Acne Studios

    Pokud hledáte ležérnější možnost, Acne Studios nabízí i pohodlnější řešení. Na první fotce můžete například vidět „obyčejné“ tepláky, působící skoro jako společenské kalhoty. S neformální košilí, polo tričkem a oblíbenou kšiltovkou tak máte každodenní outfit připravený ve zlomku vteřin. Esteticky správně řešená je i černá nylonová baggy souprava, kterou můžete vynést buď kompletně, nebo zvlášť.

    Zdroj: Acne Studios

    Hlavní roli v outerwear hrají dlouhé kabáty. Osvědčenou volbou není nikdo jiný než Saint Laurent

    Lámete si hlavu s tím, jaký svršek použít k výše uvedeným lookům? Vyjma dvou streetových a odlehčených outfitů od Acne Studios ke všem ostatním doporučujeme přidat rovný a dlouhý kabát od Saint Laurent. Dvouřadé zapínání, výrazné klopy i široká ramena jako by podtrhly eleganci a zároveň daly najevo smysl pro módní cítění.

    I když se to na první pohled nezdá, svět kabátů je stejně jako jiná odvětví módy velmi pestrý. Vybírat můžete například mezi materiály, třeba kašmírem, vlnou i kůží. Základní barva je černá, ale nesmí chybět ani tmavě hnědá nebo antracitově šedá. Za prohlédnutí nabídky pak stojí i řetězec COS, který nabízí cenově dostupnější varianty.

    Zdroj: Saint Laurent

    Tenisková scéna se vrací do nedávné minulosti. Obujte se do tenisek, které nosí samotní designéři

    Ačkoliv nejsme s touto selekcí zcela ztotožněni, je i tak nutné na ni zareagovat. Většina světových designérů, tvořících excelentní sezónní kolekce, totiž své shows ukončují v pohodlných teniskách. Právě ty nás pak letos nejvíce „zaskočily“. Například model Nike ACG vynesl na Louis Vuitton show Nicolas Ghesquière a New Balance 9060 zase obul asijský návrhář Phillip Lim. Vybrali jsme tedy podobné modely, ovšem v lépe kombinovatelných odstínech.

    Zdroj: Nike, New Balance (Footshop)

    Avšak naším favoritem v oblasti tenisek je momentálně značka Lanvin. Leather Curb Sneakers totiž brand opět vytáhly do módního popředí. Často opomíjený módní dům tak utvrdil své místo na současné fashion scéně. Futurismus, devadesátky a vliv skate scény značka smíchala dohromady a vytvořila tak neodolatelné a vlastním jazykem mluvící boty. Barevných kombinací je tolik, že nebudete vědět, které pořídit.

    Zdroj: Lanvin

    Řada Puzzle od Loewe křičí stylem. Tote ani shoulder bags letos nesmí chybět

    V současnosti nejikoničtější Loewe kousek je neuvěřitelně ladný a vkusný. Atypický tvar mísí minimalismus a základní geometrické tvary, čímž z kabely vytváří každodenní rafinovaný kousek, hodící se téměř ke všemu. Praktickou a pracovní verzi nabízí například tote bag na obrázku, tím ale nabídka nekončí. Vybírat lze z celé řady Puzzle. Od messenger, až po shoulder bags.

    Mezi doplňky se najdou nováčci i osvědčené klasiky. Mix obou faktorů dotáhne look na vrchol

    Pokud jste stále nenašli nové hodinky, popřemýšlejte nad obdélníkovým ciferníkem, který se ihned napojuje na řemínek. V roce 2024 totiž budou nejvíc v kurzu hodinky, které bychom nazvali spíše jako náramek s ciferníkem. Nadčasový výběr kromě šperkařských gigantů pořídíte například u Jaeger Le Coultre.

    Univerzálním páskem pro muže se zase v roce 2024 stává renomovaná značka Céline. Přestože jde o takzvanou logománii, je stále decentní a jako jedna z mála působí draze a vkusně. Kšiltovku a jiné pokrývky hlavy s klidem ponechejte běžně dostupným značkám, jako je například New Era. Sportovnější zajímavý vzhled pak vytvoříte třeba s Lakers kšiltovkami.

    Zdroj: Jaeger Le Coultre, Céline, New Era

    Veškerou pozornost ukradne vůně od Roja. Enigma Pour Homme rozžhaví všechny zimní večery

    Nejednoznačný a tajemný parfém nese v názvu klíč k svému podmanivému kouzlu. Jiskřivé tóny bergamotu a muškátového oříšku se elegantně snoubí s aromatickým zázvorem, kardamomem a pikantním pepřem. Tato rafinovaná kombinace vytváří okouzlující kontrast k teplému a smyslnému základu, v němž se prolíná pačuli, santalové dřevo, vanilka a šedá ambra. Nakonec se v ní přes den rozvoní sexy koňak a tabák. Vyzkoušet můžete parfém například v pražské parfumerii Ingredients.

    Zdroj: Roja

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―