Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.
Španělská zpěvačka Rosalía rozšiřuje své módní portfolio. Stala se totiž oficiální ambasadorkou značky Calvin Klein. Ve středu se objevila v její nejnovější kampani pro letošní podzim. Zařadila se tak po bok ostatních slavných osobností, jež v ikonických reklamách módního domu v minulosti zapózovaly. Patří mezi ně například Bad Bunny, Jeremy Allen White, Camila Morrone nebo Kendall Jenner.
„Spodní prádlo Calvin Klein je klíčovým prvkem mého šatníku již celé roky. Značku miluju, je pro mě proto ctí být součástí této kampaně,“ prohlásila o své nové roli dle serveru WWD zpěvačka. O fotografie se tentokrát postarala Carlijn Jacobs. Rosalía na nich pózuje ve vaně, baggy džínách nebo po boku krajty. Oblékla přitom klasickou kolekci Icon Cotton Modal, ale také Heritage Cotton.




Zdroj: Calvin Klein
Ta dle značky „reinterpretuje klasický pas s logem Calvin Klein, a to pomocí vintage objektivu“. Zpěvačka pak v kampani oblékla rovněž podprsenku s názvem Perfectly Fit a ladící plavky. „Upřímně, tohle jsem vždy chtěla udělat. Kampaně z dílny Calvin Klein jsou ikonické a jsem proto více než nadšená, že jsem nyní jejich součástí,“ okomentovala dále novinku pro server People Rosalía.
Rosalía není ve světě módy nováčkem. Zapózovala i pro Skims nebo Dior
Role ambasadorky pro Calvin Klein však není první případ, kdy Rosalía vkročila do módního světa. Již dříve se objevila v kampaních značek, jako je například Skims, Acne Studios, M.A.C Cosmetics nebo Dior. Letos v červenci navíc oznámila, že se stala tváří sportovní značky New Balance. „Moje láska k módě a designu se v posledních letech více a více prohloubila,“ vysvětlila Rosalía.
Společnost Calvin Klein zase výběrem populární zpěvačky dokazuje, že stále ví, jaké tváře vládnou popkulturní scéně a kdy je ta správná chvíle je obléct do ikonického prádla. Značka pak v únoru opět získala pozornost módního světa, jelikož se po letech navrátila na runway, a to při příležitosti Newyorského týdne módy. Nezbývá tak než čekat, co si pro nás módní dům připraví příště.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, People, Instagram, YouTube