Více
    Redakce

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Španělská zpěvačka Rosalía rozšiřuje své módní portfolio. Stala se totiž oficiální ambasadorkou značky Calvin Klein. Ve středu se objevila v její nejnovější kampani pro letošní podzim. Zařadila se tak po bok ostatních slavných osobností, jež v ikonických reklamách módního domu v minulosti zapózovaly. Patří mezi ně například Bad Bunny, Jeremy Allen White, Camila Morrone nebo Kendall Jenner.

    „Spodní prádlo Calvin Klein je klíčovým prvkem mého šatníku již celé roky. Značku miluju, je pro mě proto ctí být součástí této kampaně,“ prohlásila o své nové roli dle serveru WWD zpěvačka. O fotografie se tentokrát postarala Carlijn Jacobs. Rosalía na nich pózuje ve vaně, baggy džínách nebo po boku krajty. Oblékla přitom klasickou kolekci Icon Cotton Modal, ale také Heritage Cotton.

    Zdroj: Calvin Klein

    Ta dle značky „reinterpretuje klasický pas s logem Calvin Klein, a to pomocí vintage objektivu“. Zpěvačka pak v kampani oblékla rovněž podprsenku s názvem Perfectly Fit a ladící plavky. „Upřímně, tohle jsem vždy chtěla udělat. Kampaně z dílny Calvin Klein jsou ikonické a jsem proto více než nadšená, že jsem nyní jejich součástí,“ okomentovala dále novinku pro server People Rosalía.

    Rosalía není ve světě módy nováčkem. Zapózovala i pro Skims nebo Dior

    Role ambasadorky pro Calvin Klein však není první případ, kdy Rosalía vkročila do módního světa. Již dříve se objevila v kampaních značek, jako je například Skims, Acne Studios, M.A.C Cosmetics nebo Dior. Letos v červenci navíc oznámila, že se stala tváří sportovní značky New Balance. „Moje láska k módě a designu se v posledních letech více a více prohloubila,“ vysvětlila Rosalía.

    Společnost Calvin Klein zase výběrem populární zpěvačky dokazuje, že stále ví, jaké tváře vládnou popkulturní scéně a kdy je ta správná chvíle je obléct do ikonického prádla. Značka pak v únoru opět získala pozornost módního světa, jelikož se po letech navrátila na runway, a to při příležitosti Newyorského týdne módy. Nezbývá tak než čekat, co si pro nás módní dům připraví příště.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, People, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    - Reklama -

    Španělská zpěvačka Rosalía rozšiřuje své módní portfolio. Stala se totiž oficiální ambasadorkou značky Calvin Klein. Ve středu se objevila v její nejnovější kampani pro letošní podzim. Zařadila se tak po bok ostatních slavných osobností, jež v ikonických reklamách módního domu v minulosti zapózovaly. Patří mezi ně například Bad Bunny, Jeremy Allen White, Camila Morrone nebo Kendall Jenner.

    „Spodní prádlo Calvin Klein je klíčovým prvkem mého šatníku již celé roky. Značku miluju, je pro mě proto ctí být součástí této kampaně,“ prohlásila o své nové roli dle serveru WWD zpěvačka. O fotografie se tentokrát postarala Carlijn Jacobs. Rosalía na nich pózuje ve vaně, baggy džínách nebo po boku krajty. Oblékla přitom klasickou kolekci Icon Cotton Modal, ale také Heritage Cotton.

    Zdroj: Calvin Klein

    - Reklama -

    Ta dle značky „reinterpretuje klasický pas s logem Calvin Klein, a to pomocí vintage objektivu“. Zpěvačka pak v kampani oblékla rovněž podprsenku s názvem Perfectly Fit a ladící plavky. „Upřímně, tohle jsem vždy chtěla udělat. Kampaně z dílny Calvin Klein jsou ikonické a jsem proto více než nadšená, že jsem nyní jejich součástí,“ okomentovala dále novinku pro server People Rosalía.

    Rosalía není ve světě módy nováčkem. Zapózovala i pro Skims nebo Dior

    Role ambasadorky pro Calvin Klein však není první případ, kdy Rosalía vkročila do módního světa. Již dříve se objevila v kampaních značek, jako je například Skims, Acne Studios, M.A.C Cosmetics nebo Dior. Letos v červenci navíc oznámila, že se stala tváří sportovní značky New Balance. „Moje láska k módě a designu se v posledních letech více a více prohloubila,“ vysvětlila Rosalía.

    Společnost Calvin Klein zase výběrem populární zpěvačky dokazuje, že stále ví, jaké tváře vládnou popkulturní scéně a kdy je ta správná chvíle je obléct do ikonického prádla. Značka pak v únoru opět získala pozornost módního světa, jelikož se po letech navrátila na runway, a to při příležitosti Newyorského týdne módy. Nezbývá tak než čekat, co si pro nás módní dům připraví příště.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, People, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Když se taška změní v bagetu. Baguette kabelky definují aktuální trendy

    Tašky, které dříve stavěly na pevné konstrukci a objemu, se najednou natahují do delší a nižší linie. Baguette kabelky se stávají symbolem, jenž nezatěžuje, ale působí přirozeně a svižně. Minimalistické pojetí otevírá nové možnosti stylingu a zároveň dodává ikonickým modelům čerstvou energii. Připomíná nám, že krása tkví v detailu, a že i jednoduchá kabelka může mít proporce hodné složité architektury.

    Jak na pánský krém? Průvodce, který ušetří suchou pleť i experimenty

    Krém je základní kámen jakékoliv péče o pleť, ať už se jedná o muže, nebo ženy. Jenže zatímco někomu vyhovuje lehký gel, jiný potřebuje hutnou variantu, která zvládne i drsnější podmínky. Přidáme-li k tomu rozdílné typy pleti, tedy mastnou, suchou nebo citlivou, je jasné, že univerzální recept prostě neexistuje. Jak tedy na co nejsnadnější výběr?

    Jonathan Anderson má první múzu. Dior zastoupí Mikey Madison

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    Julia Roberts vynesla novou verzi Versace. Internet mluví o druhé vraždě Gianniho

    Julia Roberts měla na filmovém festivalu v Benátkách ukázat eleganci a tradici. Místo toho se stala symbolem bouře, která otřásá světem módy. Její outfit z dílny nového kreativního ředitele Versace, Daria Vitale, spustil lavinu kritiky. Sociální sítě zaplavily komentáře, které hovoří o "druhé vraždě Gianniho" a o tom, že se slavná herečka nevědomky stala tváří jednoho z nejkontroverznějších módních debutů poslední dekády.

    Po stopách módních ikon: Jak Raf Simons definoval minimalismus?

    Designér Raf Simons se do světa módy nevrhl ihned. Původně studoval průmyslový design a navrhoval nábytek. Teprve setkání s antverpskou módní scénou a návštěvy pařížských přehlídek ho přivedly k rozhodnutí vydat se módní cestou. V roce 1995 založil značku nesoucí jeho jméno a už brzy se ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniální tvorba ho dovedla na vrcholy módních domů jako Prada, Dior nebo Jil Sander.

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―