Více

    ― Reklama ―

    Spojení moderního umění a tradičního řemesla může vytvořit něco exkluzivního. Své o tom ví i Louis Vuitton, šest etablovaných umělců a společnost Sotheby’s. Módní dům se rozhodl oslovit velikána v oblasti prodeje umění a zorganizovat aukci limitovaných a proslulých kabelek Capucines. Zájemci mají čas ulovit si svůj výjimečný model od 28. června do 12. července, zároveň koupí přispějí na vybrané charitativní a nevládní organizace.

    Kabelka jako umělecké dílo

    Nejnovější edice Artycapucines již počtvrté od roku 2019 zkoumá možnosti a hluboké a významné spojení mezi osobitým uměním a vysokou módou. Louis Vuitton opět oslovil šest současných umělců, aby vepsali své jedinečné příběhy a pohledy na svět do povrchu legendární kabelky. Své savoir-faire a kreativitu měli možnost tentokrát ukázat Amelie Bertrand, Daniel Buren, Ugo Rondinone, Peter Marino, Park Seo-Bo a Kennedy Yanko.

    Amelie Bertrand, Daniel Buren a Ugo Rondinone

    Z první trojice umělců a jejich výtvorů srší hravost a pestrobarevnost. Amelie Bertrand vytvořila historicky první Capucines svítící ve tmě. Daniel Buren obrací pozornost na rukojeť kabelky. Ugo Rondinone čerpá z veselých motivů cirkusových klaunů, ale zdařile se vyhýbá kýči.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Peter Marino, Park Seo-Bo, Kennedy Yanko

    Sestavu doplňují modely z možná méně nápadného břehu řeky. Peter Marino vsadil na vizuálně překvapivou černou, avšak s propracovanými detaily. Park Seo-Bo nostalgicky vdechl designu osobní zážitek z přírodního prostředí. Kennedy Yanko vytvořila funkcionalistický a skulpturální model s odnímatelnou rukojetí.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Aukce ve znamení luxusní jedinečnosti

    Příběh nejnovější limitované edice tím ale nekončí, pokračuje v samotné aukční síni Sotheby’s. Spolu se čtvrtou edicí Artycapucines jdou do aukce také modely z předchozích kolekcí, které byly vytvořené za použití stejně náročných řemeslných technik a materiálů jako jejich původní verze. Každý z dvaadvaceti modelů je prezentován a dražen v monogramovém obalu pro klobouky – Boîte Chapeau. Pro skutečné potvrzení své luxusní jedinečnosti má na sobě každý z boxů výtvor přecházející od podpisu umělce až k samostatnému uměleckému dílu.

    Status quo- ikona!

    Kabelka Capucines byla poprvé uvedena na trh v roce 2013. Na svět ji přivedl tehdejší kreativní ředitel Nicolas Ghesquière. Svůj název převzala symbolicky od prvního butiku Louis Vuitton otevřeného v Paříži v roce 1854, který se nacházel na Rue-Neuve-des-Capucines. Univerzální design a povrch umožnily módnímu domu experimentovat s její podobou a transformovat ji v nedílnou součást řemeslného dědictví.

    Zdroje: Louis Vuitton, Sotheby’s, LVMH, L’Officiel

    ― Reklama ―

    Romance mezi Louis Vuitton a současným uměním pokračuje ve čtvrté edici kabelek Artycapucines

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spojení moderního umění a tradičního řemesla může vytvořit něco exkluzivního. Své o tom ví i Louis Vuitton, šest etablovaných umělců a společnost Sotheby’s. Módní dům se rozhodl oslovit velikána v oblasti prodeje umění a zorganizovat aukci limitovaných a proslulých kabelek Capucines. Zájemci mají čas ulovit si svůj výjimečný model od 28. června do 12. července, zároveň koupí přispějí na vybrané charitativní a nevládní organizace.

    - Reklama -

    Kabelka jako umělecké dílo

    Nejnovější edice Artycapucines již počtvrté od roku 2019 zkoumá možnosti a hluboké a významné spojení mezi osobitým uměním a vysokou módou. Louis Vuitton opět oslovil šest současných umělců, aby vepsali své jedinečné příběhy a pohledy na svět do povrchu legendární kabelky. Své savoir-faire a kreativitu měli možnost tentokrát ukázat Amelie Bertrand, Daniel Buren, Ugo Rondinone, Peter Marino, Park Seo-Bo a Kennedy Yanko.

    Amelie Bertrand, Daniel Buren a Ugo Rondinone

    Z první trojice umělců a jejich výtvorů srší hravost a pestrobarevnost. Amelie Bertrand vytvořila historicky první Capucines svítící ve tmě. Daniel Buren obrací pozornost na rukojeť kabelky. Ugo Rondinone čerpá z veselých motivů cirkusových klaunů, ale zdařile se vyhýbá kýči.

    Zdroj: Louis Vuitton

    - Reklama -

    Peter Marino, Park Seo-Bo, Kennedy Yanko

    Sestavu doplňují modely z možná méně nápadného břehu řeky. Peter Marino vsadil na vizuálně překvapivou černou, avšak s propracovanými detaily. Park Seo-Bo nostalgicky vdechl designu osobní zážitek z přírodního prostředí. Kennedy Yanko vytvořila funkcionalistický a skulpturální model s odnímatelnou rukojetí.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Aukce ve znamení luxusní jedinečnosti

    Příběh nejnovější limitované edice tím ale nekončí, pokračuje v samotné aukční síni Sotheby’s. Spolu se čtvrtou edicí Artycapucines jdou do aukce také modely z předchozích kolekcí, které byly vytvořené za použití stejně náročných řemeslných technik a materiálů jako jejich původní verze. Každý z dvaadvaceti modelů je prezentován a dražen v monogramovém obalu pro klobouky – Boîte Chapeau. Pro skutečné potvrzení své luxusní jedinečnosti má na sobě každý z boxů výtvor přecházející od podpisu umělce až k samostatnému uměleckému dílu.

    Status quo- ikona!

    Kabelka Capucines byla poprvé uvedena na trh v roce 2013. Na svět ji přivedl tehdejší kreativní ředitel Nicolas Ghesquière. Svůj název převzala symbolicky od prvního butiku Louis Vuitton otevřeného v Paříži v roce 1854, který se nacházel na Rue-Neuve-des-Capucines. Univerzální design a povrch umožnily módnímu domu experimentovat s její podobou a transformovat ji v nedílnou součást řemeslného dědictví.

    Zdroje: Louis Vuitton, Sotheby’s, LVMH, L’Officiel

    ― Reklama ―

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Značka Coperni posouvá hranice. Představila Tamagotchi kabelku a Meta smart brýle

    Módní dům Coperni vyniká svým inovativním a technocentrickým přístupem k módě. Jinak tomu nebylo ani na jeho nedávné přehlídce pro letošní podzim a zimu, zasazené do prostředí zinscenované LAN párty. Značka navázala spolupráci se společnostmi Meta, Ray-Ban nebo Bandai. Na molu tak zazářily unikátní smart brýle i kabelka Tamagotchi.

    Seán McGirr pokračuje v tajemné linii. Alexander McQueen FW25 je ódou na viktoriánskou eleganci

    Značka Alexander McQueen představila na Pařížském týdnu módy pod vedením nového kreativního ředitele Seána McGirr svou kolekci pro podzim a zimu 2025. Návrhář, již ve své třetí sezóně u tohoto módního domu, čerpal inspiraci z viktoriánského období a dandysmu, čímž vytvořil kolekci, která spojuje historické prvky s moderní estetikou.

    Skončila historická módní kapitola. Jonathan Anderson dal sbohem Loewe

    Další z módních spekulací nabyla reálných obrysů. Módní dům Loewe potvrdil odchod svého dosavadního kreativního ředitele Jonathana Anderson. Návrhář u značky strávil 11 let, a tak se jedná o konec skutečně významné módní kapitoly. Nenápadného výrobce kabelek a kožených produktů totiž přetvořil do světově proslulého brandu.

    Stylový čaj o páté. Překvapte dokonalým rituálem s luxusní výbavou

    Čaj o páté je perfektní příležitostí, jak sezvat své přátele a probrat všechny poslední novinky. Kavárny jsou pro tuto událost skvělým místem, ovšem dýchánek v pohodlí domova je zase úplně jiný zážitek. Vyzbrojte se na takové chvíle svojí osobní čajovou sadou a oslňte své blízké luxusní výbavou, kterou vám budou tiše závidět.

    Vstupte do denim říše divů. Skutečně kvalitní džíny překopou váš šatník

    Džíny patří mezi kousky, které bez výjimky nachází místo v šatníku každého z nás. Díky své univerzálnosti dokáží prokázat nezaměnitelnou módní službu. Stejně tak ovšem zvládnou kvůli své neforemnosti či špatnému střihu outfit podkopat....

    Kdo se má v té záplavě vyznat? Tyhle kosmetické štětce vám bohatě stačí

    Make-up je zábavou i uměním, avšak čeho je moc, toho je příliš. Zatímco potřebu nové řasenky či tužky na obočí obhájíte zvědavostí nebo vypotřebováním předchozího produktu, kosmetické štětce jsou často velkou neznámou. Jak se rozhodnout, který opravdu potřebujete a jaký je zbytečnost navíc? Možná budete překvapeni, jak málo vám stačí.

    Nová výstava odhaluje módní dialog dvou přátel. Maže hranice mezi Alaïa a Mugler

    Módní návrháři jsou často chápáni jako rozdílné talenty, neustále se předhánějící a navzájem si konkurující. Opačný příběh však vypráví nová výstava v Paříži z dílny The Azzedine Alaïa Foundation. Zaměřuje se totiž na tvorbu francouzsko-tuniského designéra, kterou silně ovlivnilo přátelství s dalším módním velikánem, Thierrym Mugler.

    Mobil jako pravá ruka. Ohákněte denního pomocníka do trendy obalu

    Doplňky jsou nepostradatelnou součástí outfitu. Bez nich často výsledný look vypadá neúplný, jako kdyby mu něco chybělo. Jedním z takových doplňků může snadno být i váš mobil. Na výběr existuje nepřeberné množství šikovných detailů, které se nezastavují jen u obyčejných krytů. Můžete využít přívěsky, kabelky, zkrátka cokoliv, co bude ladit.

    Někdy bereme oblečení až moc vážně. Chci, aby ženy po mých šatech sáhly i po letech, míní autorka Zkomnaty

    Za zrodem brněnské značky Zkomnaty stála láska pro vintage i touha po udržitelné módě. Její autorka Viviana Bordásová šije nadčasové kousky, které se nebudete bát vzít do divadla, ani na pizzu. Oblečení totiž dle ní občas bereme až moc vážně. Svůj jedinečný postoj k módě projevuje talentovaná tvůrkyně i ve svých kolekcích, pohybujících se mezi stylovou nestárnoucí klasikou a hravými limitovanými návrhy.

    Gucci vyrazil módní scéně dech. Jeho novým kreativním ředitelem je Demna Gvasalia

    Další ze světových návrhářů mění dosavadní pozici. Designér Demna Gvasalia nečekaně odstoupil z kreativního vedení Balenciaga. Místo toho se stane novým šéfem Gucci. Módní scéna spekulovala o hned několika jménech potencionálních nástupců Sabata de Sarno, ale Gvasalia mezi ně nepatřil. Její reakce na překvapivou novinku je proto smíšená.

    Romantické rande i přátelské posezení. Vyrazte na piknik se stylovou výbavou

    Kdo by neměl rád piknik? Posezení v přírodě, slunečné počasí, výborné jídlo a minimum přípravy. Místo, na kterém nakrájené kousky ovoce, lahev prosecca a oplatky vypadají jako královská hostina. S jarem se blíží období hodování venku, vybavte se proto s předstihem a buďte připraveni na letošní piknikovou sezónu se vším všudy.

    Móda v kostce: Lily Collins oblékla Calvin Klein a Vivienne Westwood míří do Indie

    I když série týdnů módy skončila, čeká módní svět řada lákavých novinek. Jimmy Choo oblékl kabelky Bon Bon za pomocí Swarovski do luxusního kabátu. Zpěvačky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla září ve festivalové kampani H&M. Tváří jarní kolekce Calvin Klein se zase stala herečka Lily Collins. Vivienne Westwood se pak poprvé vydá do Indie.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―