FUP_Pozadi_black
Více

― Reklama ―

Beauty scéna se nemohla nového roku dočkat mimo jiné proto, že tradičně přináší řadu očekávaných nových trendů. Spousta z nich navazuje na populární techniky nebo make-up z loňského roku. Jiné ovšem představují čerstvé hot novinky. Těšit se proto už od začátku ledna můžete na třpytivé stíny, no-makeup look či reversed eyeliner.

Linky povládnou make-up scéně trochu jinak. Přivítejte reversed eyeliner

Klasické linky se už v současnosti dají považovat za make-up stálici. Proto se neustále těší novým obměnám. Není proto divu, že beauty experti předpokládají, že rok 2025 ovládne takzvaná reversed eyeliner. Jedná se o silnou linku, která končí svým „křídlem“ nejen ve vnějším, ale rovněž vnitřním koutku oka. Ideálního looku dosáhnete jemným rozmazáním perfektní linky.

Zdroj: Rare Beauty, Yves Saint Laurent

No make-up look má čerstvou tvář. Přirozený glow nahradí matnější vzhled

Příkladem trendu, jenž ovládl už loňský rok, je takzvaný no-makeup look. Jedná se o make-up, snažící se o co nejpřirozenější vzhled. Zatímco roku 2024 dominoval výrazný glow, hraničící s „dewy“ verzí, rok 2025 se ponese v matnějším duchu. Cílem je vytvořit jemný, trochu rozmazaný look, stojící na krémovějších texturách. Highlighter aplikujte s rezervou, na líčka a špičku nosu.

Do popředí vstoupí efektivita. Top produkty spojí skincare i make-up

Jen těžko lze už nyní generalizovat, v jakém duchu se ponese celý letošní rok. S velkou jistotou lze ovšem prohlásit, že bude usilovat o co největší efektivitu. Čím dál více make-up společností proto reaguje na požadavky zákazníků a své make-up produkty propojuje s žádanými skincare ingrediencemi. Beauty milovníci totiž v dnešní uspěchané době uvítají jakékoli ušetření drahocenného času.

Zdroj: L’Oreal, Jones Road

Třpytky slaví comeback. Na rozdíl od uplynulých dekád ukročí zpět

Každý rok vytvoří beauty scéna prostor pro návrat historických trendů. Třpytivá „glam“ víčka definují jak 80. léta, tak počátek 21. století. Jejich letošní návrat se ovšem od svých předchůdců značně liší. Třpytky totiž získají mnohem více rezervovanější a umírněnější podobu. Stačit vám proto bude jemný nános třpytivých stínů nebo poklepání pár klíčových míst klasickým highlighterem.

Zdroj: Rare Beauty, r.e.m. beauty

Není čas ztrácet čas. Slávu zažijí rychlé rutiny i ready-to-go pomocníci

Touhu po ušetření drahocenného času odráží také poslední trend. Založený je totiž na co nejrychlejším beauty řešení. Slavné beauty značky v poslední době začínají vytvářet takzvané ready-to-go produkty. Jednat se může o nalepovací oční stíny nebo kamínky, ale také balzámy, snadno proměnitelné v krémovou tvářenku. Sociální síť TikTok navíc ovládají krátká videa, učící co nejrychlejší make-up rutinu.

Watch on TikTok

Zdroje: Refinery29, The Independent, Real Simple, TikTok, Instagram

― Reklama ―

Rok 2025 vítá čerstvé trendy. Beauty scénu uchvátí třpytky i přirozený make-up

― Reklama ―

― Reklama ―

― Reklama ―

Beauty scéna se nemohla nového roku dočkat mimo jiné proto, že tradičně přináší řadu očekávaných nových trendů. Spousta z nich navazuje na populární techniky nebo make-up z loňského roku. Jiné ovšem představují čerstvé hot novinky. Těšit se proto už od začátku ledna můžete na třpytivé stíny, no-makeup look či reversed eyeliner.

- Reklama -

Linky povládnou make-up scéně trochu jinak. Přivítejte reversed eyeliner

Klasické linky se už v současnosti dají považovat za make-up stálici. Proto se neustále těší novým obměnám. Není proto divu, že beauty experti předpokládají, že rok 2025 ovládne takzvaná reversed eyeliner. Jedná se o silnou linku, která končí svým „křídlem“ nejen ve vnějším, ale rovněž vnitřním koutku oka. Ideálního looku dosáhnete jemným rozmazáním perfektní linky.

Zdroj: Rare Beauty, Yves Saint Laurent

No make-up look má čerstvou tvář. Přirozený glow nahradí matnější vzhled

Příkladem trendu, jenž ovládl už loňský rok, je takzvaný no-makeup look. Jedná se o make-up, snažící se o co nejpřirozenější vzhled. Zatímco roku 2024 dominoval výrazný glow, hraničící s „dewy“ verzí, rok 2025 se ponese v matnějším duchu. Cílem je vytvořit jemný, trochu rozmazaný look, stojící na krémovějších texturách. Highlighter aplikujte s rezervou, na líčka a špičku nosu.

- Reklama -

Do popředí vstoupí efektivita. Top produkty spojí skincare i make-up

Jen těžko lze už nyní generalizovat, v jakém duchu se ponese celý letošní rok. S velkou jistotou lze ovšem prohlásit, že bude usilovat o co největší efektivitu. Čím dál více make-up společností proto reaguje na požadavky zákazníků a své make-up produkty propojuje s žádanými skincare ingrediencemi. Beauty milovníci totiž v dnešní uspěchané době uvítají jakékoli ušetření drahocenného času.

Zdroj: L’Oreal, Jones Road

Třpytky slaví comeback. Na rozdíl od uplynulých dekád ukročí zpět

Každý rok vytvoří beauty scéna prostor pro návrat historických trendů. Třpytivá „glam“ víčka definují jak 80. léta, tak počátek 21. století. Jejich letošní návrat se ovšem od svých předchůdců značně liší. Třpytky totiž získají mnohem více rezervovanější a umírněnější podobu. Stačit vám proto bude jemný nános třpytivých stínů nebo poklepání pár klíčových míst klasickým highlighterem.

Zdroj: Rare Beauty, r.e.m. beauty

Není čas ztrácet čas. Slávu zažijí rychlé rutiny i ready-to-go pomocníci

Touhu po ušetření drahocenného času odráží také poslední trend. Založený je totiž na co nejrychlejším beauty řešení. Slavné beauty značky v poslední době začínají vytvářet takzvané ready-to-go produkty. Jednat se může o nalepovací oční stíny nebo kamínky, ale také balzámy, snadno proměnitelné v krémovou tvářenku. Sociální síť TikTok navíc ovládají krátká videa, učící co nejrychlejší make-up rutinu.

Watch on TikTok

Zdroje: Refinery29, The Independent, Real Simple, TikTok, Instagram

― Reklama ―

Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

Móda v kostce: Prada nalodila hvězdné ambasadory a On vyrazil do vesmíru

Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi's. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

Zapomeňte na neladící mikiny. Na teplé večery vytáhněte trendy vrstvy

Pozdní jaro a barevné léto mají v oblasti módy důležité místo. Ačkoliv není vždy snadné vymyslet perfektní outfit s minimálním počtem kousků oblečení, teplé měsíce otvírají prostor pro poklady skryté v zimním šatníku. Na milované jarní a letní večery tak čekají chic vrstvy. Dejte sbohem nevzhledným mikinám, na scénu přichází vyladěné svršky.

Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

Naloďte se na nový trend. Letošní jaro ovládne námořnická fisherman estetika

Letošní jaro pohltí vlna námořnického stylu. Takzvaná fisherman estetika spojuje to nejlepší z loňské "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu i mořem inspirovaných prvků. Její nástup nadiktovala již předpověď platformy Pinterest pro rok 2025, potvrdily ji ale rovněž přehlídky z dílny Jean Paul Gaultier, Miu Miu nebo Louis Vuitton.

Módní dům Pucci dohnal konkurenci. Odhalil letošní jarní kolekci

Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní "skulinku", která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.

― Reklama ―

― Reklama ―