Více

    ― Reklama ―

    Existuje nespočet tipů na nejefektivnější beauty produkty a pomocníky. Občas se ovšem stává, že i přes veškerou snahu, a notné investice, nefunguje naše skincare rutina tak, jak bychom si představovali. Na vině mohou být přitom často malé, avšak nikoli bezvýznamné chyby.

    Záplava on-line obsahu proklamujícího návod na nejlepší skincare rutinu nebo nejefektivnější produkty může být často zastrašující. Vede nás k nákupu zbytečných kosmetických pomocníků i zmatení ohledně toho, jak by náš čas strávený v koupelně měl správně vypadat. Pokud máte pocit, že váš vysněný kosmetický postup nezabírá, zkuste najít svou chybu v častých beauty omylech.

    Zdroj: Pexels

    Darujte pleti odpočinek. Přehnané čištění naruší kožní bariéru

    Jedním z největších skincare prohřešků je přehnané čištění pleti. Některé nevhodné cleansery totiž mohou pokožku připravit o její oleje a vést tak k iritaci a vysušování. Dbejte proto na to, abyste používali jemné a pH vyvážené produkty. Vyvarujte se rovněž příliš časté exfoliaci, a to například chemickými peelingy. Klasický omyl pak souvisí i s tím, že občas na svou pleť aplikujeme až příliš kosmetiky.

    Méně je někdy více. Vraťte se na úplný začátek

    Dalším krokem při snaze opravit vaši rutinu by proto mělo být zamyšlení se nad tím, zda veškeré produkty opravdu potřebujete. Některé ingredience se mezi sebou moc nemusí, a tak mohou své účinky bez vašeho vědomí potlačovat. Pokud si opravdu nevíte rady, vraťte se na nějakou dobu pouze ke cleanseru, krému a opalovacímu krému. Další pomocníky přidávejte opatrně a pomalu.

    Zdroj: Unsplash

    I séra mají své pořadí. Na správném vrstvení záleží

    Při vítání nových produktů dávejte pozor na další z mnoha skincare chyb. Své pomocníky totiž musíte aplikovat ve správném pořadí. Zpravidla postupujte od nejlehčích textur po ty nejtěžší. Po cleanseru tedy následuje toner, séra, krém, a nakonec krém na opalování. Při používání více sér si však vyhledejte bližší informace. Často záleží i na tom, které z nich darujete své pleti jako první.

    Holistický přístup je základ. Nespoléhejte jen na produkty

    Na konec je potřeba zmínit tipy, které se možná zdají logické, přesto na ně často zapomínáme. Udržujte ve své koupelně čistotu. Nepoužívejte prošlé produkty, vyhraňte si ručník jen na obličej a pravidelně ho měňte. Stejnou péči věnujte i povlaku na polštář, často uchovávajícího nevítané nečistoty. Perte své štětce na make-up a před aplikací skincare produktů si umývejte ruce.

    @natalie_oneillll The worst skincare mistakes for your nighttime routine 🥲 pls stop. I know you mean well but these skincare habits just aint it gworl. #skincaremistakes #skincaremistakestoavoid #badskincarehabits #eveningskincareroutine #eveningskincare #badskinproductsacne ♬ original sound – Natalie O'Neill

    Správné postupy se pak snažte dodržovat nejen před zrcadlem, ale i v jiných aspektech svého života. Nemůžete spoléhat na to, že za vás veškerou práci odčiní skincare produkty. I sebevíc luxusní sérum nebo toner nenapraví nedostatek spánku, dehydrataci nebo vážně narušenou kožní bariéru. V případě, že trpíte dlouhodobými problémy, nebojte se pak vyhledat dermatologa. I naše pokožka je pouhým odrazem našeho vnitřního zdraví.

    Zdroje: Foreo, Depology, Beauty By Ane, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Proč vaše skincare rutina nefunguje? Vyhněte se častým beauty chybám

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Existuje nespočet tipů na nejefektivnější beauty produkty a pomocníky. Občas se ovšem stává, že i přes veškerou snahu, a notné investice, nefunguje naše skincare rutina tak, jak bychom si představovali. Na vině mohou být přitom často malé, avšak nikoli bezvýznamné chyby.

    - Reklama -

    Záplava on-line obsahu proklamujícího návod na nejlepší skincare rutinu nebo nejefektivnější produkty může být často zastrašující. Vede nás k nákupu zbytečných kosmetických pomocníků i zmatení ohledně toho, jak by náš čas strávený v koupelně měl správně vypadat. Pokud máte pocit, že váš vysněný kosmetický postup nezabírá, zkuste najít svou chybu v častých beauty omylech.

    Zdroj: Pexels

    Darujte pleti odpočinek. Přehnané čištění naruší kožní bariéru

    Jedním z největších skincare prohřešků je přehnané čištění pleti. Některé nevhodné cleansery totiž mohou pokožku připravit o její oleje a vést tak k iritaci a vysušování. Dbejte proto na to, abyste používali jemné a pH vyvážené produkty. Vyvarujte se rovněž příliš časté exfoliaci, a to například chemickými peelingy. Klasický omyl pak souvisí i s tím, že občas na svou pleť aplikujeme až příliš kosmetiky.

    - Reklama -

    Méně je někdy více. Vraťte se na úplný začátek

    Dalším krokem při snaze opravit vaši rutinu by proto mělo být zamyšlení se nad tím, zda veškeré produkty opravdu potřebujete. Některé ingredience se mezi sebou moc nemusí, a tak mohou své účinky bez vašeho vědomí potlačovat. Pokud si opravdu nevíte rady, vraťte se na nějakou dobu pouze ke cleanseru, krému a opalovacímu krému. Další pomocníky přidávejte opatrně a pomalu.

    Zdroj: Unsplash

    I séra mají své pořadí. Na správném vrstvení záleží

    Při vítání nových produktů dávejte pozor na další z mnoha skincare chyb. Své pomocníky totiž musíte aplikovat ve správném pořadí. Zpravidla postupujte od nejlehčích textur po ty nejtěžší. Po cleanseru tedy následuje toner, séra, krém, a nakonec krém na opalování. Při používání více sér si však vyhledejte bližší informace. Často záleží i na tom, které z nich darujete své pleti jako první.

    Holistický přístup je základ. Nespoléhejte jen na produkty

    Na konec je potřeba zmínit tipy, které se možná zdají logické, přesto na ně často zapomínáme. Udržujte ve své koupelně čistotu. Nepoužívejte prošlé produkty, vyhraňte si ručník jen na obličej a pravidelně ho měňte. Stejnou péči věnujte i povlaku na polštář, často uchovávajícího nevítané nečistoty. Perte své štětce na make-up a před aplikací skincare produktů si umývejte ruce.

    @natalie_oneillll The worst skincare mistakes for your nighttime routine 🥲 pls stop. I know you mean well but these skincare habits just aint it gworl. #skincaremistakes #skincaremistakestoavoid #badskincarehabits #eveningskincareroutine #eveningskincare #badskinproductsacne ♬ original sound – Natalie O'Neill

    Správné postupy se pak snažte dodržovat nejen před zrcadlem, ale i v jiných aspektech svého života. Nemůžete spoléhat na to, že za vás veškerou práci odčiní skincare produkty. I sebevíc luxusní sérum nebo toner nenapraví nedostatek spánku, dehydrataci nebo vážně narušenou kožní bariéru. V případě, že trpíte dlouhodobými problémy, nebojte se pak vyhledat dermatologa. I naše pokožka je pouhým odrazem našeho vnitřního zdraví.

    Zdroje: Foreo, Depology, Beauty By Ane, TikTok

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―