Více

    ― Reklama ―

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    Ucelený výsledek zaručí správná příprava. Buďte při ní pečliví

    Samoopalování se na venek může zdát jako poměrně děsivý proces. Stačí totiž poměrně málo, aby se celý postup zvrátil v nenávratný omyl. Podobně černému scénáři můžete ovšem zamezit poměrně snadno. Stačí se opravdu pečlivě připravit a vybrat si kvalitní a osvědčený produkt. Prvním krokem bude vždy výběr času, kdy se nově objevený rituál rozhodnete vyzkoušet.

    Doporučujeme zvolit večer, abyste tak čerstvé opálení mohli nechat „odpočívat“ přes noc. V opačném případě by hrozilo, že byste ho mohli různě poškodit, třeba i při mytí nádobí nebo aktivitách, při kterých se pravděpodobně zpotíte. Při večerní sprše se pak pokožku pokuste co nejvíce vyhladit. Použít můžete různý peeling, scrubs nebo speciální houbičky a kartáčky. Pokud se holíte, pak nevynechejte ani tento krok.

    Zdroj: Herbivore, Dr. Barbara Sturm

    Dalším zcela nezbytným krokem je hydratace. Pokud na pokožku nenanesete tělový olej nebo mléko, riskujete vytvoření nepravidelného a „proužkovaného“ výsledku. Dejte si ale zároveň pozor, abyste to nepřehnali. Pak byste zase mohli narušit efekt samoopalovacího přípravku. Nakonec mějte na mysli, že budete nejspíše potřebovat poměrně hodně času. Ujistěte se tedy, že nikam nespěcháte.

    Začátečníci ocení samoopalovací krémy. Pohrát si můžou i s kapkami

    Většina otřelých uživatelů samoopalovacích produktů doporučuje pěny, známé jako mousse. Je ovšem třeba vědět, že se roztírají o něco hůře než jejich krémové protějšky. Ty ale zase nevytváří tak efektní opálení. Pečlivě si ale přečtěte přiložený návod, protože je většinou potřeba se po aplikaci pěn osprchovat.

    Mezi nejlepší pomocníky se pak řadí například pěna značky St. Tropez. Snadno se totiž nanáší, jelikož není příliš tuhá, ani tekutá. Velmi rychle také zasychá. Stejně úspěšná je i varianta od Vita Liberata. Zanechává však o něco slabší opálení, což se může hodit opatrným začátečníkům.

    Zdroj: St. Tropez, Vita Liberata

    Velice chválenými produkty jsou rovněž samoopalovací kapky. Jejich aplikace totiž spočívá v kombinací s tělovým krémem. Takový krok zajistí velice rovnoměrné opálení. Zároveň je jen na vás, jak silné opálení si zvolíte.

    Mezi oblíbené kapky patří například ty od Bondi Sands. Nabízí totiž také dávku kyseliny hyaluronové i vitaminu C a E. Speciální variantu na obličej vytvořila značka Lux Unfiltered. Slouží tedy zároveň jako skvělá součást vaší skin care rutiny.

    Zdroj: Bondi Sands, Lux Unfiltered

    Zdroje: Byrdie, Forbes, People, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    - Reklama -

    Ucelený výsledek zaručí správná příprava. Buďte při ní pečliví

    Samoopalování se na venek může zdát jako poměrně děsivý proces. Stačí totiž poměrně málo, aby se celý postup zvrátil v nenávratný omyl. Podobně černému scénáři můžete ovšem zamezit poměrně snadno. Stačí se opravdu pečlivě připravit a vybrat si kvalitní a osvědčený produkt. Prvním krokem bude vždy výběr času, kdy se nově objevený rituál rozhodnete vyzkoušet.

    Doporučujeme zvolit večer, abyste tak čerstvé opálení mohli nechat „odpočívat“ přes noc. V opačném případě by hrozilo, že byste ho mohli různě poškodit, třeba i při mytí nádobí nebo aktivitách, při kterých se pravděpodobně zpotíte. Při večerní sprše se pak pokožku pokuste co nejvíce vyhladit. Použít můžete různý peeling, scrubs nebo speciální houbičky a kartáčky. Pokud se holíte, pak nevynechejte ani tento krok.

    Zdroj: Herbivore, Dr. Barbara Sturm

    - Reklama -

    Dalším zcela nezbytným krokem je hydratace. Pokud na pokožku nenanesete tělový olej nebo mléko, riskujete vytvoření nepravidelného a „proužkovaného“ výsledku. Dejte si ale zároveň pozor, abyste to nepřehnali. Pak byste zase mohli narušit efekt samoopalovacího přípravku. Nakonec mějte na mysli, že budete nejspíše potřebovat poměrně hodně času. Ujistěte se tedy, že nikam nespěcháte.

    Začátečníci ocení samoopalovací krémy. Pohrát si můžou i s kapkami

    Většina otřelých uživatelů samoopalovacích produktů doporučuje pěny, známé jako mousse. Je ovšem třeba vědět, že se roztírají o něco hůře než jejich krémové protějšky. Ty ale zase nevytváří tak efektní opálení. Pečlivě si ale přečtěte přiložený návod, protože je většinou potřeba se po aplikaci pěn osprchovat.

    Mezi nejlepší pomocníky se pak řadí například pěna značky St. Tropez. Snadno se totiž nanáší, jelikož není příliš tuhá, ani tekutá. Velmi rychle také zasychá. Stejně úspěšná je i varianta od Vita Liberata. Zanechává však o něco slabší opálení, což se může hodit opatrným začátečníkům.

    Zdroj: St. Tropez, Vita Liberata

    Velice chválenými produkty jsou rovněž samoopalovací kapky. Jejich aplikace totiž spočívá v kombinací s tělovým krémem. Takový krok zajistí velice rovnoměrné opálení. Zároveň je jen na vás, jak silné opálení si zvolíte.

    Mezi oblíbené kapky patří například ty od Bondi Sands. Nabízí totiž také dávku kyseliny hyaluronové i vitaminu C a E. Speciální variantu na obličej vytvořila značka Lux Unfiltered. Slouží tedy zároveň jako skvělá součást vaší skin care rutiny.

    Zdroj: Bondi Sands, Lux Unfiltered

    Zdroje: Byrdie, Forbes, People, YouTube

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―