More

    Název nejnovější módní obsese zní poněkud zvláštně až znepokojivě, ale zdání často klame. S rostoucím počtem vyhledávání je „Tomato Girl“ novým populárním životním stylem, který se dotýká všeho od vzhledu přes každodenní činnosti až po interiérový design. Rozhodně stojí za pozornost, najde se v něm nejedna romantická duše.

    Poetika přirozenosti a italské léto na dosah ruky

    Jestli existuje hrnec, ve kterém se dá na počkání uvařit nový trend, pak je to TikTok. V tomto prostoru můžete narazit na „Mermaidcore“, „Vanilla Girl“, „Cocquettecore“ a spoustu dalších, které do éteru přibývají z minuty na minutu, někdy je až obtížné se neztratit. Takzvaná „Tomato Girl“ se může zdát jako nejnovější kulinářský výmysl, ve skutečnosti je ale její název odvozen od estetiky typické pro Itálii 70. let. Suma sumárum, je to způsob života jako vystřižený z filmu Call Me By Your Name se vším, co k tomu patří.

    Je svobodná, zasněná a vidí svět přes růžové brýle

    Představit si učebnicovou „Tomato Girl“ není zdaleka tak náročné. Žije svůj idealistický život na italském pobřeží Amalfi, přes den čte staré klasiky a poslouchá romantickou hudbu z 60. let. Později chodí na místní trhy nakupovat čerstvé ovoce a zeleninu (a rajčata!), jde si prohlížet vintage obchody a do toho všeho jí ve větru mysticky povlávají neupravené vlnité vlasy s esencí slaného moře. Její paletě dominují pastelové a krémové barvy, jedinou povolenou výjimkou je samotná smyslná červená.

    Šaty s lehkostí

    Pokud chcete v létě do svého života vnést trochu nadýchané bezstarostnosti, nevynechejte šaty. Skvělou volbou jsou maxi šaty s volánky, květinovým vzorem nebo romantickou krajkou, případně přiléhavý satén od The Reformation.

    Zdroj: The Reformation

    Jemné svršky pro ladný pohyb

    Pohádkové topy s princeznovským nádechem dokážou dodat eleganci bez námahy. Lze je kombinovat s lněnými kalhotami nebo nosit jako komplet s odpovídající sukní ve stejném stylu. Mirror Palais nabízí exkluzivní výběr.

    Zdroj: Mirror Palais

    Jak zpívá Marilyn, staromódní šperk je nejlepší přítel dívky

    Jakékoli doplňky s nálepkou vintage jsou v neustálém hledáčku této zasněné dívky. Nemusí být nutně vytržené z babiččina šatníku, stačí, když budou pečlivě odrážet vrozenou noblesu a nejlépe budou zlaté. Pokud chcete opravdu zdobné kousky, sáhněte po značce Mejuri.

    Zdroj: Mejuri

    Zdroje: L’Officiel USA

    Probuďte svou svobodnou stránku a nalaďte se na vlnu „Tomato Girl“

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.