More

    Módní společnost Prada se rozhodla svoji podzimní kampaň ztvárnit i v ulicích. Inspirovat se i nadále hodlá motivem květin, který zachytila na už dříve vydaných fotografiích. Od čtvrtka proto bude prodávat semínka slunečnic, kopretin nebo měsíčku.

    Fanoušci známé italské značky Prada se mohou těšit na originální produkty. Společnost se totiž rozhodla prodávat semínka různých květin v luxusních plechovkách. Ze stříbrných nádob s logem Prada si tak milovníci módy budou moct nechat vyklíčit kopretiny, slunečnice nebo měsíček. Koupit se dají od čtvrtka v různých lokacích po celém světě. K nalezení jsou například v Miláně, Paříži, Londýně, Dubaji, Soulu, Pekingu nebo Tokiu.

    Zakoupit se dají přímo v některých obchodech značky Prada, ale také v lokálních květinářstvích, jako je Orlando Fiori na centrálním milánském náměstí. „Chceme tím přenést nehmotný koncept do fyzické formy. Použít akt sázení a rozmnožování, abychom tak roznesli nové květy po celém světě,“ popsala myšlenku projektu módní společnost. Odrážet má už vydanou podzimní kampaň, která rovněž využila motiv květin.

    Objevilo se v ní pět známých herců z celého světa, tedy Benedict Cumberbatch, Li Xian, Kodi Smit-McPhee, Hunter Schafer a Letitia Wright. Ve fotografiích nafocených Willy Vanderperre jsou zobrazení tváří v tvář různým květinám v životních velikostech. Cílem kampaně bylo totiž „prozkoumání nadčasových hodnot lidskosti a univerzálních emocí, jako je krása, péče a láska“. Květiny totiž takové pocity často zachycují.

    Květinovou kampaní chtěla Prada rovněž zachytit svůj vztah s filmem

    Stejně jako zmíněné emoce, i květiny jsou nestárnoucím symbolem evokujícím krásu, která se pohybuje někde mezi obyčejností a velkolepostí. „Zachycují zároveň dichotomii, jako je křehkost a síla nebo prchavost a dlouhověkost,“ vysvětlila smysl kampaně italská značka. Zapojením herců pak společnost rovněž zdůraznila svůj dlouholetý vztah s filmem, který chápe jako platformu kreativních myšlenek a aspirací.

    Scénář krátkých videí spojených s kampaní pak napsal držitel Pulitzerovy ceny Michael Cunningham. Známý je především pro svůj titul The Hours. O stylizaci outfitů se zase postaral Olivier Rizzo, a to pod kreativní taktovkou Ferdinando Verderi. Při příležitosti propagace kampaně pak společnost vytvořila také speciální filtr květin, který mohou fanoušci aplikovat na své fotografie. Dostupný je na Instagramu, TikToku, Snapchatu a WeChat.

    Zdroje: WWD, Prada, DScene, Instagram, YouTube

    Prada přenese svoji kampaň do ulic. Hodlá prodávat semínka květin

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.