Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní společnost Prada se rozhodla svoji podzimní kampaň ztvárnit i v ulicích. Inspirovat se i nadále hodlá motivem květin, který zachytila na už dříve vydaných fotografiích. Od čtvrtka proto bude prodávat semínka slunečnic, kopretin nebo měsíčku.

    Fanoušci známé italské značky Prada se mohou těšit na originální produkty. Společnost se totiž rozhodla prodávat semínka různých květin v luxusních plechovkách. Ze stříbrných nádob s logem Prada si tak milovníci módy budou moct nechat vyklíčit kopretiny, slunečnice nebo měsíček. Koupit se dají od čtvrtka v různých lokacích po celém světě. K nalezení jsou například v Miláně, Paříži, Londýně, Dubaji, Soulu, Pekingu nebo Tokiu.

    Zakoupit se dají přímo v některých obchodech značky Prada, ale také v lokálních květinářstvích, jako je Orlando Fiori na centrálním milánském náměstí. „Chceme tím přenést nehmotný koncept do fyzické formy. Použít akt sázení a rozmnožování, abychom tak roznesli nové květy po celém světě,“ popsala myšlenku projektu módní společnost. Odrážet má už vydanou podzimní kampaň, která rovněž využila motiv květin.

    Objevilo se v ní pět známých herců z celého světa, tedy Benedict Cumberbatch, Li Xian, Kodi Smit-McPhee, Hunter Schafer a Letitia Wright. Ve fotografiích nafocených Willy Vanderperre jsou zobrazení tváří v tvář různým květinám v životních velikostech. Cílem kampaně bylo totiž „prozkoumání nadčasových hodnot lidskosti a univerzálních emocí, jako je krása, péče a láska“. Květiny totiž takové pocity často zachycují.

    Květinovou kampaní chtěla Prada rovněž zachytit svůj vztah s filmem

    Stejně jako zmíněné emoce, i květiny jsou nestárnoucím symbolem evokujícím krásu, která se pohybuje někde mezi obyčejností a velkolepostí. „Zachycují zároveň dichotomii, jako je křehkost a síla nebo prchavost a dlouhověkost,“ vysvětlila smysl kampaně italská značka. Zapojením herců pak společnost rovněž zdůraznila svůj dlouholetý vztah s filmem, který chápe jako platformu kreativních myšlenek a aspirací.

    Scénář krátkých videí spojených s kampaní pak napsal držitel Pulitzerovy ceny Michael Cunningham. Známý je především pro svůj titul The Hours. O stylizaci outfitů se zase postaral Olivier Rizzo, a to pod kreativní taktovkou Ferdinando Verderi. Při příležitosti propagace kampaně pak společnost vytvořila také speciální filtr květin, který mohou fanoušci aplikovat na své fotografie. Dostupný je na Instagramu, TikToku, Snapchatu a WeChat.

    Zdroje: WWD, Prada, DScene, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Prada přenese svoji kampaň do ulic. Hodlá prodávat semínka květin

    Módní společnost Prada se rozhodla svoji podzimní kampaň ztvárnit i v ulicích. Inspirovat se i nadále hodlá motivem květin, který zachytila na už dříve vydaných fotografiích. Od čtvrtka proto bude prodávat semínka slunečnic, kopretin nebo měsíčku.

    Fanoušci známé italské značky Prada se mohou těšit na originální produkty. Společnost se totiž rozhodla prodávat semínka různých květin v luxusních plechovkách. Ze stříbrných nádob s logem Prada si tak milovníci módy budou moct nechat vyklíčit kopretiny, slunečnice nebo měsíček. Koupit se dají od čtvrtka v různých lokacích po celém světě. K nalezení jsou například v Miláně, Paříži, Londýně, Dubaji, Soulu, Pekingu nebo Tokiu.

    Zakoupit se dají přímo v některých obchodech značky Prada, ale také v lokálních květinářstvích, jako je Orlando Fiori na centrálním milánském náměstí. „Chceme tím přenést nehmotný koncept do fyzické formy. Použít akt sázení a rozmnožování, abychom tak roznesli nové květy po celém světě,“ popsala myšlenku projektu módní společnost. Odrážet má už vydanou podzimní kampaň, která rovněž využila motiv květin.

    Objevilo se v ní pět známých herců z celého světa, tedy Benedict Cumberbatch, Li Xian, Kodi Smit-McPhee, Hunter Schafer a Letitia Wright. Ve fotografiích nafocených Willy Vanderperre jsou zobrazení tváří v tvář různým květinám v životních velikostech. Cílem kampaně bylo totiž „prozkoumání nadčasových hodnot lidskosti a univerzálních emocí, jako je krása, péče a láska“. Květiny totiž takové pocity často zachycují.

    Květinovou kampaní chtěla Prada rovněž zachytit svůj vztah s filmem

    Stejně jako zmíněné emoce, i květiny jsou nestárnoucím symbolem evokujícím krásu, která se pohybuje někde mezi obyčejností a velkolepostí. „Zachycují zároveň dichotomii, jako je křehkost a síla nebo prchavost a dlouhověkost,“ vysvětlila smysl kampaně italská značka. Zapojením herců pak společnost rovněž zdůraznila svůj dlouholetý vztah s filmem, který chápe jako platformu kreativních myšlenek a aspirací.

    Scénář krátkých videí spojených s kampaní pak napsal držitel Pulitzerovy ceny Michael Cunningham. Známý je především pro svůj titul The Hours. O stylizaci outfitů se zase postaral Olivier Rizzo, a to pod kreativní taktovkou Ferdinando Verderi. Při příležitosti propagace kampaně pak společnost vytvořila také speciální filtr květin, který mohou fanoušci aplikovat na své fotografie. Dostupný je na Instagramu, TikToku, Snapchatu a WeChat.

    Zdroje: WWD, Prada, DScene, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―