Více

    ― Reklama ―

    Populární platforma Pinterest se v poslední době stala nejen zdrojem inspirace, ale také trendů. Na základě vyhledávání svých uživatelů totiž předpokládá, jaké styly v danou dobu upřednostňují. Ve spolupráci s firmou Faire tak nedávno předložila své odhady pro rok 2025. Vytvořila dle nich i základní paletu barev, které letos vystřelí až na vrchol.

    Cherry Red nezůstává v loňském roce. Trendům povládne i nadále

    Odstín červené známý jako „cherry“ patřil mezi jedny z nejpopulárnějších barev loňského roku. Slávy se ovšem dočká i letos. Stal se totiž jedním z pěti populárních tónů, které Pinterest jmenoval na základě už v lednu zveřejněných trendů pro rok 2025. Na jejich odhadu spolupracoval s firmou Faire. Předpoklad pak společnost založila na datech ze své platformy od září 2022 do srpna 2024.

    Zdroj: NA-KD, Milk Makeup

    V jízdě pokračuje i Butter Yellow. Tentokrát pronikla do laků na nehty

    Barvou loňského jara a léta se pro změnu stala máslově žlutá, neboli Butter Yellow. Poté, co loni dobyla módní pole se však nehodlá stáhnout zpátky. Prodrala se proto rovněž do světa beauty. Kašmírový svetřík, sáčko nebo luxusní kabelku v této barvě tak můžete doplnit o ladicí lak na nehty. Popularitu Butter Yellow potvrdily rovněž Pinterest styly jako „Dolled Up“ nebo „Surreal Soirees“.

    Zdroj: Chanel, Bottega Veneta

    Mermaidcore přijal novou podobu. Na scénu se vrací v podobě šeříkové barvy

    Další z pěti populárních odstínů dle platformy Pinterest je ten s názvem Aura Indigo. Jedná se o poměrně specifický odstín fialové, připomínající šeříkovou či levandulovou. Založený je na stylu Sea Witchery, odrážející novou podobu známého trendu mermaidcore. Čím dál více uživatelů totiž na Pinterestu vyhledávalo pojmy jako „purple lavender aesthetic“ nebo „purple core“.

    Zdroj: Pinterest Business, NO GA

    Pozadu není ani zelená. Letos vyhrál její sytý koprový odstín

    Uživatelé známé stránky nezanevřeli ani na zelenou. Tentokrát si oblíbili především její výraznější a sytou podobu. Odstín „koprové zelené“ vychází hned z několika trendů. Populární jsou například designy kuchyně, pyšnící se právě tímto odstínem. Barva však odráží také čím dál žádanější „zelené“ prostory, spojené s potřebou udržitelnosti a ekologického života i moderní domácnosti.

    Zdroj: Anavi, H&M

    Na sjezdovku jedině v béžové. Après ski outfity diktují Alpine Oat

    I když letošní rok hlásí spíše návrat maximalismu, na své si přijdou i milovníci více „tichého stylu“. Jeho zástupcem je rovněž poslední z pěti trendy Pinterest barev. Takzvaná Alpine Oat vznikla především z letošních trendy outfitů pro lyžování. Uživatelé si ji totiž zamilovali v podobě luxusních après ski looků. Její kořeny lze ale vysledovat až k boho stylu, který začal dominovat už roku 2024.

    Zdroj: Lululemon, Armedangels

    Zdroje: WWD, MSN, Pinterest

    ― Reklama ―

    Pinterest namaloval paletu roku 2025. Založil ji na odhadhovaných trendech

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Populární platforma Pinterest se v poslední době stala nejen zdrojem inspirace, ale také trendů. Na základě vyhledávání svých uživatelů totiž předpokládá, jaké styly v danou dobu upřednostňují. Ve spolupráci s firmou Faire tak nedávno předložila své odhady pro rok 2025. Vytvořila dle nich i základní paletu barev, které letos vystřelí až na vrchol.

    - Reklama -

    Cherry Red nezůstává v loňském roce. Trendům povládne i nadále

    Odstín červené známý jako „cherry“ patřil mezi jedny z nejpopulárnějších barev loňského roku. Slávy se ovšem dočká i letos. Stal se totiž jedním z pěti populárních tónů, které Pinterest jmenoval na základě už v lednu zveřejněných trendů pro rok 2025. Na jejich odhadu spolupracoval s firmou Faire. Předpoklad pak společnost založila na datech ze své platformy od září 2022 do srpna 2024.

    Zdroj: NA-KD, Milk Makeup

    V jízdě pokračuje i Butter Yellow. Tentokrát pronikla do laků na nehty

    Barvou loňského jara a léta se pro změnu stala máslově žlutá, neboli Butter Yellow. Poté, co loni dobyla módní pole se však nehodlá stáhnout zpátky. Prodrala se proto rovněž do světa beauty. Kašmírový svetřík, sáčko nebo luxusní kabelku v této barvě tak můžete doplnit o ladicí lak na nehty. Popularitu Butter Yellow potvrdily rovněž Pinterest styly jako „Dolled Up“ nebo „Surreal Soirees“.

    - Reklama -

    Zdroj: Chanel, Bottega Veneta

    Mermaidcore přijal novou podobu. Na scénu se vrací v podobě šeříkové barvy

    Další z pěti populárních odstínů dle platformy Pinterest je ten s názvem Aura Indigo. Jedná se o poměrně specifický odstín fialové, připomínající šeříkovou či levandulovou. Založený je na stylu Sea Witchery, odrážející novou podobu známého trendu mermaidcore. Čím dál více uživatelů totiž na Pinterestu vyhledávalo pojmy jako „purple lavender aesthetic“ nebo „purple core“.

    Zdroj: Pinterest Business, NO GA

    Pozadu není ani zelená. Letos vyhrál její sytý koprový odstín

    Uživatelé známé stránky nezanevřeli ani na zelenou. Tentokrát si oblíbili především její výraznější a sytou podobu. Odstín „koprové zelené“ vychází hned z několika trendů. Populární jsou například designy kuchyně, pyšnící se právě tímto odstínem. Barva však odráží také čím dál žádanější „zelené“ prostory, spojené s potřebou udržitelnosti a ekologického života i moderní domácnosti.

    Zdroj: Anavi, H&M

    Na sjezdovku jedině v béžové. Après ski outfity diktují Alpine Oat

    I když letošní rok hlásí spíše návrat maximalismu, na své si přijdou i milovníci více „tichého stylu“. Jeho zástupcem je rovněž poslední z pěti trendy Pinterest barev. Takzvaná Alpine Oat vznikla především z letošních trendy outfitů pro lyžování. Uživatelé si ji totiž zamilovali v podobě luxusních après ski looků. Její kořeny lze ale vysledovat až k boho stylu, který začal dominovat už roku 2024.

    Zdroj: Lululemon, Armedangels

    Zdroje: WWD, MSN, Pinterest

    ― Reklama ―

    Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

    Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Kožešiny shodily nepříjemné stigma. Comeback jim zařídila generace Z

    Objevit se na veřejnosti v pravé kožešině je v módním světě už dlouhá léta tabu. Mnoho módních společností proto oficiálně upustilo od jejich využívání. Uplynulá sezóna týdnů módy však navrátila kožešiny zpět do světla reflektorů. Na oblibě rostou především díky generaci Z, která se zamilovala do jejich vintage verzí, umožňujících "morální propustku".

    Jak na znovuobjevený trend skinny jeans? Jediný styling tip je soudnost

    Ať chceme, nebo ne, skinny jeans jsou zpět na scéně. Po letech dominance volných střihů se módní kyvadlo znovu přehouplo a přiléhavé siluety se vracejí do hry. Ale zatímco široké nohavice sluší téměř všem, skinny jeans jsou zrádné. Dokážou vynést outfit do nebes, nebo naopak nemilosrdně odhalit to, co by mělo zůstat skryté.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    Milánský design week protnul dva světy. Akce spojuje luxusní interiér a módu

    Milán představuje nejen jedno z hlavních měst módy, ale také metropoli sdružující špičky ze světa kultury, architektury a luxusních interiérů. Symbolem propojení různých scén je Milánský design week, jehož se tradičně účastní i světové módní domy. Vlastní výstavy nebo prezentace tentokrát odhalily značky jako Gucci, Loro Piana, Loewe či Louis Vuitton.

    Naloďte se na nový trend. Letošní jaro ovládne námořnická fisherman estetika

    Letošní jaro pohltí vlna námořnického stylu. Takzvaná fisherman estetika spojuje to nejlepší z loňské "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu i mořem inspirovaných prvků. Její nástup nadiktovala již předpověď platformy Pinterest pro rok 2025, potvrdily ji ale rovněž přehlídky z dílny Jean Paul Gaultier, Miu Miu nebo Louis Vuitton.

    Módní dům Pucci dohnal konkurenci. Odhalil letošní jarní kolekci

    Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní "skulinku", která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.

    Ceny Anděl jako přehlídka přírodních úkazů. Akce opět neměla s módou nic společného

    Zajímalo by vás, kde je možné sledovat takzvanou elitu národa v jejích "přirozených" módních kreacích? Pokud ano, stačí si počkat na předávání cen Anděl. Akce zkrátka nemá s módou nic společného. Na červeném koberci se opět střídala oblaka nevkusu, tornáda kýče a záplavy otazníků. Eleganci nahradila kalamita, které patří spíš varování od Českého hydrometeorologického ústavu než od módních redaktorů.

    Vyšší než baleríny, nižší než lodičky. Pohodlné boty mohou být stále elegantní

    Leckterá žena by si přála umět běhat na podpatcích tak, jako to umí filmové hvězdy. Realita je ovšem jiná a někdy i po pouhé hodině nastupují puchýře. Nízké baleríny zase málokomu sluší. Jak s tím naložit, pokud potřebujete celý den vypadat elegantně? Naštěstí existují boty, díky kterým můžete působit chic, ale zůstat u toho v pohodlí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―